abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 juni 2009 @ 11:50:44 #26
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_70473193
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 17:08 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Ineffectief voor het geheel ?
Het leek me wel aardig om de mevr zelf en anderen met dezelfde mening ook 's aan het woord te horen zodat anderen zelf misschien kunnen concluderen of dit 'n op sensatie beluste journaliste is of dat haar bedoelingen oprecht zijn. Dat was nl de vraag van TOT waarop ik reageerde,

Ik vind je reactie ineffectief, heb nl geen idee wat je me nou eigenlijk wil meldden. Dat iedereen allang weet dat dit 'n man made virus is met als doel om 5 mljrd mensen te vermoorden, dat al het andere maar bijzaak is ?

Vind ik dit n stuk duidelijker en effectiever:

Damn youtube! ==> This video has been removed by the user.
  maandag 29 juni 2009 @ 11:53:13 #27
238790 slackster
pizza calamiteiten
  maandag 29 juni 2009 @ 11:55:48 #28
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_70473399
quote:
Op maandag 29 juni 2009 09:49 schreef pberends het volgende:
Wat ik dubieus vind is dat deze griep waarschijnlijk uit een laboratorium ontsnapt is (expres?) en dat juist diezelfde industrie nu grof geld verdient aan de uitbraak. Wtf is dit? Moet de farma-industrie juist niet boeten voor hun onzorgvuldigheid?
Dit wordt wel gesuggereerd, omdat de oorsprong niet duidelijk is, maar anderzijds, waar de Spaanse griep precies vandaan is gekomen, is ook nooit opgehelderd, ook al waren er toen natuurlijk geen mogelijk heden om zelf zo'n griep te kweken.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  maandag 29 juni 2009 @ 12:10:08 #29
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_70474350
Twee dingen:

1. De "bron" is dezelfde die beweert dat Donald Duck slecht is, Satan etc. Ik denk, zet het er maar ff bij.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2. Tamiflu verlaagt niet de weerstand. Helaas voor sommigen. Wat het wel doet, is letterlijk het "remmen" van het virus door diens mobiliteit aan te pakken. Hierdoor kunnen je witte bloedcellen sneller en gerichter te werk gaan. Het is geen "wondermiddel" (een virus moet immers altijd door je eigen lichaam aangepakt worden) maar het helpt je lichaam wel degelijk tegen dit virus.
[edit] Het heeft dus weinig zin om "ter preventie" Tamiflu te nemen, alleen indien wordt aangenomen dat men in direct contact is geweest met een besmet iemand. Dan kan namelijk het virus al tijdens de "nestelperiode" worden aangepakt.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  maandag 29 juni 2009 @ 12:39:19 #31
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_70474716
quote:
Op maandag 29 juni 2009 12:26 schreef Dragorius het volgende:
Twee dingen:

1. De "bron" is dezelfde die beweert dat Donald Duck slecht is, Satan etc.
Ook raar van Wiki dat ze er geen melding van maken, heb je n bron?
pi_70475193
quote:
Op maandag 29 juni 2009 12:39 schreef slackster het volgende:

[..]

Ook raar van Wiki dat ze er geen melding van maken, heb je n bron?
Volgens mij had Dragorius het over xandernieuws (waar dat inderdaad een paar weken terug stond...)

Nu ben ik niet bekend met Hal Turner behalve van Wiki, maar klopt het wat ie zegt over quarterly contracts op de 3e vrijdag van juni? If so: sinds wanneer is 12 juni de 3e vrijdag? Just curious.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  maandag 29 juni 2009 @ 13:17:21 #33
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_70475935
quote:
Op maandag 29 juni 2009 12:56 schreef Omentuva het volgende:

[..]

Volgens mij had Dragorius het over xandernieuws (waar dat inderdaad een paar weken terug stond...)

Nu ben ik niet bekend met Hal Turner behalve van Wiki, maar klopt het wat ie zegt over quarterly contracts op de 3e vrijdag van juni? If so: sinds wanneer is 12 juni de 3e vrijdag? Just curious.
Om maar weer on topic te geraken een artikel met hoog alu gehalte i.v.m. Jane Burgermeister en de dood van MJ...
pi_70476109
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:17 schreef slackster het volgende:

[..]

Om maar weer on topic te geraken een artikel met hoog alu gehalte i.v.m. Jane Burgermeister en de dood van MJ...

Nee echt,
slackster, please zeg me dat jij dit ook niet gelooft. Werkelijk waar, wat een onzinnig iets. Totaaaaaaal ongefundeerd, lijkt eerder een slecht verzinseltje van iemand uit groep 8 van de basisschool.
Kijk, discussieren over zaken als "de NWO" (die niet bestaat) is tot daar aan toe, en ik ga zo'n mooie discussie niet uit de weg. Maar dit? Dit is echt "stierenpupf"
Mr. Prolapse 2009
  maandag 29 juni 2009 @ 13:55:44 #35
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_70477242
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:21 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Nee echt,
slackster, please zeg me dat jij dit ook niet gelooft. Werkelijk waar, wat een onzinnig iets. Totaaaaaaal ongefundeerd, lijkt eerder een slecht verzinseltje van iemand uit groep 8 van de basisschool.
Kijk, discussieren over zaken als "de NWO" (die niet bestaat) is tot daar aan toe, en ik ga zo'n mooie discussie niet uit de weg. Maar dit? Dit is echt "stierenpupf"
Zei je toch dat het een hoog alu gehalte had?

Overeenkomsten i.v.m. MJ zijn meer met Lady Diana gezien beiden vroegtijdig zijn komen te overlijden, beide bekeerd waren tot de Islam (Diana niet maar in verwachting van Islamiet) en beide iets te zeggen hadden over bepaalde aspecten van de Westerse Maatschappij, in zover dat zij boegbeelden waren voor een betere wereld, althans voor velen.

[ Bericht 6% gewijzigd door slackster op 29-06-2009 14:09:11 ]
pi_70485848
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:21 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Nee echt,
Nee, het verhaal dat de media is sterk gefundeerd, heb jij M.J. uberhaupt dood zien gaan? Of anders dan op een foto of een filmpje dood zien liggen? Hoe is hij doodgegaan, hartstilstand? Je hebt je mening wel erg klaar voor iemand die niks weet. Volgens mij ben je alleen maar bang om je huidige wereld groter te maken. Klein kind.

[ Bericht 1% gewijzigd door mediaconsument op 29-06-2009 18:18:19 ]
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_70486810
quote:
Op maandag 29 juni 2009 11:50 schreef slackster het volgende:

[..]

Damn youtube! ==> This video has been removed by the user.

Zelfde inhoud, andere video.

Linkje met de actualiteit, voor de Duitssprekende onder ons:
quote:
Reportedly it was the CIA which killed Michael Jackson.

Reportedly, Michael Jackson had become a supporter of the Austrian investigative journalist, Jane Burgermeister, who is warning the world of mass genocide.
http://aangirfan.blogspot(...)ine-flu-and-cia.html
quote:
FSB sources are reporting to President Medvedev today that American pop icon Michael Jackson was “most assuredly” assassinated by the US Central Intelligence Agency (CIA) after an examination of data transmitted by a Russian Military’s Kosmos 2450 satellite show “conclusively” that immediately prior to the music stars death in Los Angeles an electromagnetic pulse consistent in pattern to EMR weapons looted from the former Soviet Union by the United States was employed at the “exact coordinates” of the rock stars home.
http://www.fourwinds10.co(...)ews.php?q=1246050100
quote:
To the reason behind the CIA needing to assassinate Michael Jackson, these reports continue, was an out of court settlement the pop icon signed with son of the king of Bahrain, Sheikh Abdullah bin Hamad al-Khalifa, this past November in London, and which stated, in part, that in exchange for millions of dollars previously lent to Mr. Jackson by the Sheikh, Mr. Jackson would allow his sold-out United Kingdom concerts to be a “platform” for warning the World of a soon to occur mass genocide event.
http://www.whatdoesitmean.com/index1244.htm

[ Bericht 32% gewijzigd door Resonancer op 29-06-2009 18:39:40 ]
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_70504139
quote:
Op maandag 29 juni 2009 17:54 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Nee, het verhaal dat de media is sterk gefundeerd, heb jij M.J. uberhaupt dood zien gaan? Of anders dan op een foto of een filmpje dood zien liggen? Hoe is hij doodgegaan, hartstilstand? Je hebt je mening wel erg klaar voor iemand die niks weet. Volgens mij ben je alleen maar bang om je huidige wereld groter te maken. Klein kind.
Dus een overdosis medicijnen of hartfalen is minder geloofwaardig dan een gerichte, gelokaliseerde em-puls die ineens effect heeft op een orgaan?
En dan mij klein kind noemen. Dat heeft niks met angst te maken maar met, zoals jij dat ook noemt van jouw kant, logisch redeneren. Of geldt dat alleen de alu-hoedejs kant op? Hypocriet
Mr. Prolapse 2009
pi_70504307
Iets minder heen en weer schelden zal ongetwijfeld erg weinig kwaad kunnen om het gesprek een beetje positief te houden!
pi_70504395
Hypocriet is in dit opzicht geen schelden maar een terechtwijzing. Van zijn kant moet ik maar accepteren dat je van alle kanten los mag redeneren, en dan zou mijn aanname onzin zijn en ben ik een klein kind. Lekkere discussie levert dat, daarom, hypocriet. Maar goed, inderdaad is het beter als we allemaal wat liever woordjes gaan bezigen.

Ik kan trouwens niet echt veel goede referenties vinden mbt deze journalist.
Mr. Prolapse 2009
pi_70506920
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 08:08 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Dus een overdosis medicijnen of hartfalen is minder geloofwaardig dan een gerichte, gelokaliseerde em-puls die ineens effect heeft op een orgaan?
En dan mij klein kind noemen. Dat heeft niks met angst te maken maar met, zoals jij dat ook noemt van jouw kant, logisch redeneren. Of geldt dat alleen de alu-hoedejs kant op? Hypocriet
Het is allebei even ongeloofwaardig om er een conclusie over te kunnen trekken, vergeet dat niet.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_70506950
Slepende medische kwalen net zo ongeloofwaardig als een gerichte em-puls?
Mr. Prolapse 2009
pi_70507091
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 10:31 schreef Dragorius het volgende:
Slepende medische kwalen net zo ongeloofwaardig als een gerichte em-puls?
Je weet de precieze oorzaak niet, om deze reden is er veel ruimte voor speculatie. Misschien zullen we ooit te weten komen wat er is gebeurd, misschien ook niet. Nu is het leuk om deze verhalen een keer onder de loep te nemen. Je kunt er uiteindelijk alleen maar wat van leren toch?
pi_70507154
Speculeren is één, fantaseren is twee.
Een EMP heeft alleen geen effect op organismen. Tenzij je natuurlijk aan de life-supportmachine hangt.
Mr. Prolapse 2009
pi_70507252
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 10:38 schreef Dragorius het volgende:
Speculeren is één, fantaseren is twee.
Een EMP heeft alleen geen effect op organismen. Tenzij je natuurlijk aan de life-supportmachine hangt.
Misschien had hij wel wat electronica in zijn lichaam om zijn gezondheid te bewaken.

Met M.J. is meer het punt dat het waarschijnlijk is dat hij aan een slepende kwaal overleden is, echter kan ik er niet bij dat ze dan toch 10 concerten met hem van plan waren.
pi_70507426
Die 10 concerten is duidelijk... Money money money
Mr. Prolapse 2009
pi_70507542
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 08:33 schreef Dragorius het volgende:
Hypocriet is in dit opzicht geen schelden maar een terechtwijzing. Van zijn kant moet ik maar accepteren dat je van alle kanten los mag redeneren, en dan zou mijn aanname onzin zijn en ben ik een klein kind. Lekkere discussie levert dat, daarom, hypocriet. Maar goed, inderdaad is het beter als we allemaal wat liever woordjes gaan bezigen.

Ik kan trouwens niet echt veel goede referenties vinden mbt deze journalist.
Ik weet niet of ze goed zijn, maar google:

"author:J. author:Burgermeister"

klik: 41 artikelen bij het U.S. National Library of Medicine waaraan ze heeft meegewerkt b.v.:
http://www.bmj.com/cgi/content/extract/328/7430/10-e

[ Bericht 0% gewijzigd door Resonancer op 30-06-2009 15:05:24 ]
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 14:31:27 #48
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_70514418
quote:
Op maandag 29 juni 2009 18:26 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Zelfde inhoud, andere video.

Linkje met de actualiteit, voor de Duitssprekende onder ons:

[..]

[..]

[..]

Dank Resonancer, kan verder weinig over Jane Burgermeister vinden online, in ieder geval dit is heel belangrijk nieuws.

Meer artikelen van haar hand; http://www.nature.com/climate/2007/0708/full/climate.2007.35.html , http://www.prospect.org/cs/articles?article=lessons_from_europe , http://www.naturalnews.co(...)lu_bioterrorism.html ,

Geloof wel dat Jane Burgermeister een betrouwbare bron is met erkende vooropleidingen, kennis van zaken etc. Kortom iemand die sterk in haar schoenen staat en niet met zich laat sollen, wil dit graag onder de aandacht van de regulieren media zien te krijgen, iemand nog ideeën?

[ Bericht 2% gewijzigd door slackster op 30-06-2009 14:50:34 ]
  dinsdag 30 juni 2009 @ 14:40:01 #49
47190 MassimO
æ³o & h³æ
pi_70514632
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 14:31 schreef slackster het volgende:

[..]

Dank Resonancer, kan verder weinig over Jane Burgermeister vinden online, in ieder geval dit is heel belangrijk nieuws.

Geloof wel dat Jane Burgermeister een betrouwbare bron is met erkende vooropleidingen, kennis van zaken etc. Kortom iemand die sterk in haar schoenen staat en niet met zich laat sollen, wil dit graag onder de aandacht van de regulieren media zien te krijgen, iemand nog ideeën?
Een journalist in Nederland vinden die er over wil schrijven , mischien een optie?
Face, please don't hate me for this palm I am about to bestow upon thee.
AFCA
pi_70515035
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 14:40 schreef MassimO het volgende:

[..]

Een journalist in Nederland vinden die er over wil schrijven , mischien een optie?
Willem Middelkoop?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')