Nee, helemaal niet, alleen voor het avondeten omdat ik moest wachten met koken tot m'n huisgenoot klaar was. Vandaar de cc.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:54 schreef ColdFeet het volgende:
Ai, zo weinig overdag! Had je geen honger?
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Weet je wat, om het goed te maken neem ik dan vanavond nog een hele!
ohja onweer wil ik liever ook niet, dat vind ik ook eng als ik alleen benquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]!
Wat kan die Nathalie (Idols) dansen zeg!
En ik wil geen onweer, want ik ben alleen thuis!
Balsporten *ril*. I feel your pain. Nou ja, niet de letterlijke,quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:02 schreef Chicolate het volgende:
Het slechte weer is hier overgedreven, dus is het nog benauwd en plakkerig.
En AU!Training was conditietraining, en daarna hadden ze geen zin meer in schoppen op kussens. Dus gingen we eerst basketballen, daarna voetballen en tot slot trefballen. Ik ben bang voor ballen
. En tijdens het voetballen waarschijnlijk 3 tenen gekneusd. Meteen met ijs gekoeld (trapte tegelijk met een ander, mijn tenen gingen dubbel tegen de bal) en het doet nu goed pijn. Bah, ik zou vanaf morgen het hardlopen weer op gaan pakken
.
D: salade met rivierkreeftjes en gamba's in meloencoulis met dragon, tongfilet met asperges, entrecote met paddestoelen in portsaus met broccoli, verse erwten en tuinboontjes, citroentaart met aardbeiensorbetijs en verse aardbeien. Verder nog 1 roséchampagne en 1 glas witte Viognier. En 1 cappuccino met 2 bonbons.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:26 schreef Laureline het volgende:
Even offtopic: mijn lijstje![]()
O: yoghurt met ananas, sap
T: 2 cappuccino
L: komkommer met gerookte kip
T: 2 crackers filet americain met ui
Ik doe vandaag een beetje XM-erig, 'sparen' voor het uit eten straks
O, en DAD: leuk! En vast nog beter te gebruiken dan een boek over 17e-eeuwse geneeskundeboeken![]()
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:10 schreef SiTu het volgende:
[..]
Balsporten *ril*. I feel your pain. Nou ja, niet de letterlijke,-je erop.
Ik dacht er na de middelbare school vanaf te zijn, maar nee hoor, te pas en te onpas vinden mensen het leuk om te gaan volleyballenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:26 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik heb dan ook héél bewust gekozen voor een sport zónder ballen. Ik duik weg zodra zo'n ding op me afkomt. Op een of andere manier doe ik mezelf ook altijd pijn in de buurt van ballen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |