Ik hoopte op een dergelijk plaatje toen ik ging googelen, maar had niet gedacht dat ik 't ook echt zou vinden!quote:
ga je alleen naar Praag? Daar kun je je vast redden met duits en engels, en bier = pivo in het tjechisch. Rugzak zal geen probleem zijn denk ik!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:02 schreef SiTu het volgende:
Hoi.
Ik ben een reisn00b, dus ik kom jullie even schaamteloos vragen om raad zonder bijgelezen te hebben.
Heb ik een woordenboek nodig om me te redden in Tsjechië?
Hoe streng zijn ze eigenlijk met die handbagage in het vliegtuig qua afmetingen. Zo'n tas mag 55x40x20 zijn, maar ik heb geen fatsoenlijke kofferachtige tas. Mijn rugzak is echt niet meer dan 20cm als hij ligt, maar wel als hij rechtop staat (want dan zakt alles naar beneden en de tas zelf is wel breder dan 20 cm. Mag zoiets?
Om het goed te maken kom ik even vertellen dat ik vandaag al een salade én een banaan op heb. Jeej voor de groenten en het fruit.
ja heb al gezegd "ander keertje" en dat ik t heel lullig vond, en dat ie de dirgent van t project de schuld mag geven (die man kent ie namelijk) en daar kon hij zich wel in vinden... en hij ging me er aan houden...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:58 schreef Phaidra het volgende:
Ah, dat is wel sneu idd kwak. Maar ook wel wat vreemd dat hij al boodschappen heeft gedaan voordat hij gevraagd had of je bij hem zou kunnen eten. Misschien kan je sms-en dat je dolgraag bij hem had gegeten als je tijd had en dat hij het nog te goed houdt? (als je dat enigszins ziet zitten althans)
ehm nee, t is echt mijn type niet... "ik kan t er niet op"quote:
Het was ook maar een grapje. Maar ander zou vik je misschien wel gemeen vindenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:23 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ehm nee, t is echt mijn type niet... "ik kan t er niet op"en ik kan ooook geen hele avond met hem volkletsen - ongemakkelijke stiltes enzo.... dusch...
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:26 schreef P.F het volgende:
[..]
Het was ook maar een grapje. Maar ander zou vik je misschien wel gemeen vinden!
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:22 schreef Viking84 het volgende:. Ik heb Het huis van de moskee van Kader Abdolah gekocht, op aanraden van Fietsmeisje
![]()
. Ben benieuwd
. Ik ga nu nog even lekker lezen op het balkon.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:48 schreef cyclechick het volgende:
[..]
![]()
als je het nu niks vindt heb ik het zeker dik verpest en neem je nooit meer iets van me aan?
goedzo, veel leesplezier dan maarquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
. Dan mag jij die 15 euro terugstorten op m'n rekening
. Nee serieus: het heeft alles van een boek dat ik zou kunnen waarderen
. Dus het komt vast wel goed
.
Dat moet ook aan elkaar.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:53 schreef cyclechick het volgende:
[..]
goedzo, veel lees plezier dan maar
en is het dan bernard Weiner's bevindingen, of Weiners bevindingen?quote:
Weinersquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:07 schreef cyclechick het volgende:
[..]
en is het dan bernard Weiner's bevindingen, of Weiners bevindingen?
Als we toch bezig zijn
Ik vind het vooral zo mooi dat jij al die kennis zo voor mij paraat hebtquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Weiners.
http://woordenlijst.org/leidraad/14/
Mooie site hè?.
Dat vond ik ook een geweldig boek! Dus dan mag Vik mij ook schuldig vinden!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:48 schreef cyclechick het volgende:
[..]
![]()
als je het nu niks vindt heb ik het zeker dik verpest en neem je nooit meer iets van me aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Euh ja. Tijd dat ik weer normaal ga doen. Maar eerst vanavond een flatfeest. Ik heb de tequila al gehaald
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Dat was wel de planning..... 't Is maar goed dat ik morgen niks te doen heb. Al denk ik dat ik toch maar een bodempje ga leggen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is dat lijstje onder je spoiler je lijstje van vandáág? Zo, wat zul jij dronken worden dan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |