Ik open 'm net!quote:
Ja maar nu staan we voor, dus word het waarschijnlijk weer een ramp seizoenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nog even voor de artards die weer gaan huilen.
In de voorbereiding op het megaseizoen 94-95 werd gelijkgespeeld tegen Noordwijk.
Missen ook nog wat spelers.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:34 schreef Aanvoerder het volgende:
Oefenwedstrijden moet je ook altijd met een korreltje zout nemen. Tenzij ze met 2x 5-0 over Atletico en Benfica walsen. Dan krijg ik wel een goed gevoel.
Scheelde vorig jaar ook niet veel of het was een gelijkspelquote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nog even voor de artards die weer gaan huilen.
In de voorbereiding op het megaseizoen 94-95 werd gelijkgespeeld tegen Noordwijk.
idd, wordt sowieso te veel waarde aan gehecht aan de resultaten in de voorbereiding.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:34 schreef Aanvoerder het volgende:
Oefenwedstrijden moet je ook altijd met een korreltje zout nemen. Tenzij ze met 2x 5-0 over Atletico en Benfica walsen. Dan krijg ik wel een goed gevoel.
quote:'Dario Knezevic in beeld bij Ajax en SC Heerenveen'
De Kroaat Dario Knezevic (foto, midden) van Livorno staat in de belangstelling van Ajax en SC Heerenveen. Dat meldt de krant 24sata in haar weekendeditie.
De 27-jarige Knezevic is een centrale verdediger van 1 meter 84. Afgelopen seizoen kwam de twaalfvoudige international op huurbasis uit voor Juventus. Door diens lichamelijk malheur wordt de kans miniem geacht dat de Bianconieri de optie tot koop lichten. In zijn geboorteland verdedigde Knezevic tussen 2001 en 2006 de kleuren van NK Rijeka. (MA)
Je zoontje?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:09 schreef duguid het volgende:
Ik neem aan dat ie zoiets als dit bedoelt:
Lijk ik zo oud?quote:
Ik heb het altijd al zien zitten in deze topper!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:06 schreef Spougle het volgende:
Sno gaat dan ook de man worden van dit seizoen.
Ik hoop echt dat je een grapje maaktquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:51 schreef Chadi het volgende:
Nou die tegen treffer is toch niet al te best
Precies, dit seizoen wordt zijn doorbraak, Sno is de nieuwe Johan Cruijff, alleen zijn ploeggenoten begrepen hem nog nietquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:09 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik heb het altijd al zien zitten in deze topper!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |