Ik open 'm net!quote:
Ja maar nu staan we voor, dus word het waarschijnlijk weer een ramp seizoenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nog even voor de artards die weer gaan huilen.
In de voorbereiding op het megaseizoen 94-95 werd gelijkgespeeld tegen Noordwijk.
Missen ook nog wat spelers.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:34 schreef Aanvoerder het volgende:
Oefenwedstrijden moet je ook altijd met een korreltje zout nemen. Tenzij ze met 2x 5-0 over Atletico en Benfica walsen. Dan krijg ik wel een goed gevoel.
Scheelde vorig jaar ook niet veel of het was een gelijkspelquote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nog even voor de artards die weer gaan huilen.
In de voorbereiding op het megaseizoen 94-95 werd gelijkgespeeld tegen Noordwijk.
idd, wordt sowieso te veel waarde aan gehecht aan de resultaten in de voorbereiding.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:34 schreef Aanvoerder het volgende:
Oefenwedstrijden moet je ook altijd met een korreltje zout nemen. Tenzij ze met 2x 5-0 over Atletico en Benfica walsen. Dan krijg ik wel een goed gevoel.
quote:'Dario Knezevic in beeld bij Ajax en SC Heerenveen'
De Kroaat Dario Knezevic (foto, midden) van Livorno staat in de belangstelling van Ajax en SC Heerenveen. Dat meldt de krant 24sata in haar weekendeditie.
De 27-jarige Knezevic is een centrale verdediger van 1 meter 84. Afgelopen seizoen kwam de twaalfvoudige international op huurbasis uit voor Juventus. Door diens lichamelijk malheur wordt de kans miniem geacht dat de Bianconieri de optie tot koop lichten. In zijn geboorteland verdedigde Knezevic tussen 2001 en 2006 de kleuren van NK Rijeka. (MA)
Je zoontje?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:09 schreef duguid het volgende:
Ik neem aan dat ie zoiets als dit bedoelt:
Lijk ik zo oud?quote:
Ik heb het altijd al zien zitten in deze topper!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:06 schreef Spougle het volgende:
Sno gaat dan ook de man worden van dit seizoen.
Ik hoop echt dat je een grapje maaktquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:51 schreef Chadi het volgende:
Nou die tegen treffer is toch niet al te best
Precies, dit seizoen wordt zijn doorbraak, Sno is de nieuwe Johan Cruijff, alleen zijn ploeggenoten begrepen hem nog nietquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:09 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik heb het altijd al zien zitten in deze topper!
Ben bang van nietquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat je een grapje maakt.
Zelfde als met Roger hé, wie zei ook alweer dat hij eigenlijk 'te goed was voor de selectie'?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Precies, dit seizoen wordt zijn doorbraak, Sno is de nieuwe Johan Cruijff, alleen zijn ploeggenoten begrepen hem nog niet
Was dat niet Ten Cate die dat zeiquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:14 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zelfde als met Roger hé, wie zei ook alweer dat hij eigenlijk 'te goed was voor de selectie'?
Ik had die uitspraak ergens gelezen van een kenner, pffrt, heb nog nooit zo'n suffe vogel gezien.
Jullie worden toch niet kampioen. Dit jaar is die voor ons vriend. Net of Affelay een wereldster is ofzo. Goede voetballer, maar meer ook niet. En hij gaat toch wel weg in de winterstop.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:15 schreef Toivonen het volgende:
oefenpotjes zeggen niks.. .
Btw, als Afellay blijft kunnen jullie de hoop op een kampionschap nu alvast opgeven.
typt die sukkel alweer kampionschapquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:15 schreef Toivonen het volgende:
oefenpotjes zeggen niks.. .
Btw, als Afellay blijft kunnen jullie de hoop op een kampionschap nu alvast opgeven.
quote:Jol: "Geen sprake van transfer Berg"
Martin Jol benadrukte zaterdagmiddag dat een transfer van Marcus Berg naar Ajax niet aan de orde is. De aanvaller van FC Groningen werd recent in het geruchtencircuit in verband gebracht met een mogelijke transfer naar Amsterdam.
"Ik snap niet waar die verhalen vandaan komen. Er is geen sprake van een transfer van Berg naar Ajax", aldus Jol tegenover AT5.
De Telegraaf maakte deze week bekend dat een delegatie van Ajax recent een bezoek bracht aan de wedstrijd tussen Jong Zweden en Jong Servië. Berg maakte in dit duel een zeer sterke indruk en was verantwoordelijk voor twee treffers.
Tegenover een Zweedse krant deed de aanvaller van FC Groningen de interesse van Ajax af als zijnde een gerucht.
Heb je een punt, misschien moet ik eens wat invullenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat nou weten je hebt niets in je profiel staan
Nee hoor, als hij eerst 2 jaar naar HSV gaat kan hij op ze 34e nog 2 jaar naar Ajaxquote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:42 schreef DuvelDuvel het volgende:
Van der Vaart heeft in een interview gezegt ooit te willen terug keren bij Hsv. Opzich opmerkelijk omdat hij een terugkeer bij Ajax daarmee bijna zeker uitsluit.
Van der Vaart begint dan een beetje te lijken op Dirk Kuyt die zou terugkeren bij Utrecht, Feyenoord en zijn carriere zou afsluiten bij Liverpool.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:03 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nee hoor, als hij eerst 2 jaar naar HSV gaat kan hij op ze 34e nog 2 jaar naar Ajax
Emanuelson.quote:
VIquote:Ajax-coach Jol: 'Van komst Berg is geen sprake'
27/06/2009 19:40
Ajax-coach Martin Jol vertelde na het oefenduel met DWV (10-1 winst van de Amsterdammers) ana de camera's van AT5 dat FC Groningen-spits Marcus Berg niet in beeld is bij Ajax.
'Ik weet niet waar dat iedere keer vandaan komt', antwoord Jol op de vraag of Ajax in gesprek is met Berg. 'Het komt telkens in één of twee bladen, maar er is geen sprake van.' Woensdag verschenen berichten dat de club de Zweedse aanvaller met een ruime delegatie had bekeken en reeds in gesprek is met Berg.
De Haagse oefenmeester geeft wel aan dat er nog iets te verwachten is. 'We zijn altijd bezig om onszelf te versterken, dus waar we dat kunnen zullen we dat niet nalaten.'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Spougle op 27-06-2009 20:19:06 ]
Versteeg?quote:
Tot nu toe alleen maar geruchten van mensen die niet komen. Wanneer komen de geruchten van mensen die wel komen?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:40 schreef Jasza het volgende:
Berg niet naar Ajax aldus Jol.
quote:Ajax speelt zich naar vrije dag
De eerste oefenwedstrijd is naar ieders tevredenheid verlopen. DWV is blij dat de supporters massaal de weg naar het sportpark wisten te vinden en dat er een goal werd gemaakt, Ajax is blij dat de uitslag hoger uitviel dan 1-9, namelijk 1-10.
Vooraf had de debuterende trainer Martin Jol zijn spelers een vrije zondag in het vooruitzicht gesteld als Ajax met 6-0 zou winnen. Mocht DWV tegenscoren, dan moest Ajax er drie extra maken om het verlof te verdienen. ,,Ik dacht niet dat het zou lukken met die warmte en de ruststand van 1-2", bekende Jol na afloop.
Maar zijn spelers verrasten hem al tijdens de eerste wedstrijd positief. Jol had nog niet de beschikking over zijn volledige selectie. Maandag stromen nog zeven internationals in. Jan Vertonghen, Rasmus Lindgren en Kenneth Vermeer maakten de trip naar Amsterdam-Noord wel mee, maar kwamen niet in actie. De overige twintig spelers wel. Jol stuurde in de twee helften bijna een compleet ander team in het veld. Alleen aanvoerder Urby Emanuelson en Toby Alderweireld speelden in de drukkende warmte negentig minuten. Uitblinker aan Ajax-zijde was Ismaïl Aissati die in de zeventiende minuut de score opende. Kansen waren er toen al wel geweest voor onder andere Dario Cvitanich. Jan-Arie van der Heijden, die sinds lange tijd weer een wedstrijd in Ajax 1 speelde, was bijna succesvol met een mooie vrije trap maar het was Aissati die de ban brak, 0-1. Marvin Zeegelaar kreeg daarna enkele mogelijkheden maar slaagde er aanvankelijk niet in de marge te verdubbelen. Dat lukte hem pas in de 22ste minuut toen hij een voorzet van Oleguer binnen kopte: 0-2. DWV kwam tot schrik van Ajax via hun aanvoerder Henk Abercrombie terug tot 1-2. Dat was tevens de ruststand.
Aan de aftrap voor de tweede helft stond Mitchell Donald. De middenvelder liep vorig jaar tijdens het Amsterdam Tournament een zware knieblessure op en maakte op sportpark Elzenhagen zijn rentree, waarmee een einde kwam aan bijna een jaar herstellen. Donald was tevreden: ,,Het gaat heel goed met me. Ik heb een zware revalidatie gehad en dit is sinds tien maanden mijn eerste wedstrijd. Dan is het lekker dat je nog een goaltje meepakt ook. Ik speelde een klein halfuur uit voorzorg, want ik ben er wel heel lang uit geweest.”
Donald wees Ajax direct na rust de weg naar een vrije zondag door al in de 48ste minuut de 1-3 te maken. Goals volgden van Martina, Sno, Bodul, Aissati, De Jong (2x) en weer Martina. Na de tweede goal van De Jong barstte er zowel in het veld als op de bank een dolle vreugde uit. De vrije dag was gerealiseerd. ,,Het was een motivatie om veel goals te maken”, concludeerde Jol na afloop. ,,De eerste helft was rommelig door het vele wisselen bij de tegenstander. Vervelend was de tegengoal.”
Volgende week zaterdag speelt Ajax de tweede oefenwedstrijd, op de Toekomst tegen Ajax Cape Town.
Ik kan kippig zijn maar ik mis de adidas strepen op het shirtquote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:35 schreef Silenus het volgende:
http://www.at5.nl/artikelen/19046/vanmiddag-eerste-oefenduel-ajax
De doelpunten.
edit: althans, 2.![]()
Hehe, grappig.quote:Na de tweede goal van De Jong barstte er zowel in het veld als op de bank een dolle vreugde uit. De vrije dag was gerealiseerd.
Dat van die vrije dag mag Jol wel vaker toepassen.quote:
Volgens mij is het wel een redelijke voetballer, fysiek ook sterk en langer dan 1.70quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:56 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dat van die vrije dag mag Jol wel vaker toepassen.Ben benieuwd of het wat wordt met Donald. Ken die jongen eigenlijk helemaal niet.
1.83quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:59 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel een redelijke voetballer, fysiek ook sterk en langer dan 1.70
Dat hoop ik ook ja. Toen hij zijn eerste wedstrijden speelde was ik erg onder de indruk geraakt.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:48 schreef BoerBert het volgende:
Blij dat Siem goed wasHoop echt dat hij eens z'n echte doorbraak gaat maken, want de kwaliteiten heeft hij denk ik zeker wel. Afgelopen seizoenen was het gewoon steeds net niet goed genoeg.
Stukje van sportweek, alleen wat een amateurschrijver zegquote:Ajacied Sno: 'Ik werk hard en doe mijn best'
Door Kevin Van Nunen
Ajax heeft de eerste oefenwedstrijd van het seizoen zaterdag met ruime cijfers gewonnen van DWV (1-10). De mooiste goal kwam op naam van Evander Sno (foto, achter). Hij onderschepte de bal, ging er twee keer op staan om weg te draaien van zijn tegenstanders en schoot de 1-5 binnen.
Op de momenten dat Ajax dit seizoen niet besloten heeft gewerkt, maakt Sno een goede indruk. Hij werkt hard en verovert veel ballen. “Nieuwe tainer, nieuwe start,” vertelt hij na afloop tegen Sportweek. “Ik wil bewijzen dat de kritiek op mij onterecht is. En dus doe ik mijn best en werk ik hard.”
Trainer Martin Jol is positief over Sno, die hij nu een week aan het werk heeft gezien. “Hij toont veel inzet en is bereid te werken. Maar ik heb van mijn assistent John van 't Schip begrepen dat hij dit vorig seizoen, ondanks alles wat er is gebeurd, ook altijd heeft gedaan.”
Dat is toch nog gewoon van de eerste training?quote:
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:14 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zelfde als met Roger hé, wie zei ook alweer dat hij eigenlijk 'te goed was voor de selectie'?
Ik had die uitspraak ergens gelezen van een kenner, pffrt, heb nog nooit zo'n suffe vogel gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |