balen voor dat kind, nu al een gingerdaywalkerquote:
Hier nog 1.quote:Op zondag 28 juni 2009 15:36 schreef Seam het volgende:
Ik baal er echt van dat ik altijd zo ver van Amsterdam heb gewoond, anders kon ik ook een keer die trainingen zien
Ik kan de normale wedstrijden ook meestal op mijn buik schrijven, 3 uurtjes reizen vanuit Maastrichtquote:Op zondag 28 juni 2009 16:33 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik ben niet zo'n fan van trainingen eerlijk gezegd. Maar als je vlakbij woont is het wel ff leuk.
Ik doe er vanuit Pijnacker wel korter over maar ik kan t simpel weg niet betalen dus das dan ook geen optie. Een training kijken zou dan een leuke vervanger zijn. Al kan ik de reis koste op het moment ook niet betalen.quote:Op zondag 28 juni 2009 16:37 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik kan de normale wedstrijden ook meestal op mijn buik schrijven, 3 uurtjes reizen vanuit Maastricht
ja ik heb wel een OV jaarkaart maar als ik 6 uur over de reis doe, dan wil ik ook iets meer doen dan alleen een wedstrijd zien voor die reistijd.quote:Op zondag 28 juni 2009 16:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik doe er vanuit Pijnacker wel korter over maar ik kan t simpel weg niet betalen dus das dan ook geen optie. Een training kijken zou dan een leuke vervanger zijn. Al kan ik de reis koste op het moment ook niet betalen.
Dat snap ik. All1 naar Amsterdam en weer terug voor 1uur en 45 minuten lijkt me dan ook iets te veel van t goeie. Als je nou met een aantal bekende zou kunnen gaan dan kan je er nog een dagje Amsterdam van maken. Helemaal all1 zou ik ook niet doen.quote:Op zondag 28 juni 2009 16:45 schreef Seam het volgende:
[..]
ja ik heb wel een OV jaarkaart maar als ik 6 uur over de reis doe, dan wil ik ook iets meer doen dan alleen een wedstrijd zien voor die reistijd.
Jij moet een kaart voor pisvee uit voor me halen aangezien ik dan op vakantie benquote:Op zondag 28 juni 2009 14:40 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
1 juli. Staat al een tijdje op ajax.nl
Same here..quote:Op zondag 28 juni 2009 15:36 schreef Seam het volgende:
Ik baal er echt van dat ik altijd zo ver van Amsterdam heb gewoond, anders kon ik ook een keer die trainingen zien
Ik ga aankomende week uit Amsterdam verhuizenquote:Op zondag 28 juni 2009 15:36 schreef Seam het volgende:
Balen, ik was helaas afgelopen jaar ingeloot in Maastricht, dus nu moet ik nog 5 jaar hier blijven zittenquote:Op zondag 28 juni 2009 17:33 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik ga aankomende week uit Amsterdam verhuizen
Geneeskunde & Ajaxquote:Op zondag 28 juni 2009 17:36 schreef Seam het volgende:
[..]
Balen, ik was helaas afgelopen jaar ingeloot in Maastricht, dus nu moet ik nog 5 jaar hier blijven zitten
Jezus, waar woon je in vredesnaam?quote:Op zondag 28 juni 2009 16:45 schreef Seam het volgende:
[..]
ja ik heb wel een OV jaarkaart maar als ik 6 uur over de reis doe, dan wil ik ook iets meer doen dan alleen een wedstrijd zien voor die reistijd.
Maastrichtquote:Op zondag 28 juni 2009 18:55 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Jezus, waar woon je in vredesnaam?![]()
Ik moet ook van het andere kant van het land komen, maar ik pak geregeld ook de trein met me OV jaarkaart. In totaal drie uur studeren in de trein en ook nog ff bij Ajax kijken
quote:Op zondag 28 juni 2009 18:07 schreef MaxC het volgende:
[..]
Geneeskunde & Ajax
Zelf was ik in Groningen ingeloot, verder wel leuke stad maar te ver van Amsterdam![]()
Al ga ik wel geregeld naar wedstrijden(2 - 2,5 uur)
4 juli om 16:00.quote:
Zijn nog genoeg andere spelers. Sowieso moet er nog een linksback bij.En misschien dat ze Beerens bij Heerenveen kunnen weghalen.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:35 schreef Nashje het volgende:
Geen Berg en geen Elia. Dat is wel slecht nieuws.
Linksback: Popov van Heerenveenquote:Op zondag 28 juni 2009 21:37 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Zijn nog genoeg andere spelers. Sowieso moet er nog een linksback bij. Misschien dat ze Beerens bij Heerenveen kunnen weghalen.
Volgens VI ligt het contract bij Fiorentina klaar.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:44 schreef RayMania het volgende:
Als je Elia haalt, heb je in principe niks meer aan Sulejmani. We hebben al zo'n type speler, alleen (nog) niet in vorm. Een spits is natuurlijk wel een must have, daarom is het jammer als Berg niet zou komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |