het wassen neus gedeelte... daar moest ik wel even om lachequote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:11 schreef Meike26 het volgende:
Hoezo schaamtevoller? Moet ik me schamen voor alles wat ik tot nu toe in dit topic gepost heb? Waarom?
Ah...Het FOK! forum zit vol met ongeschreven regels... Users proberen in de val te lokken, te bashen, op fouten te wijzen en bovenal, met de andere populaire usertjes mee te lopen.
Ik vind het gewoon komisch dat de 1 zegt dat ik geemanicipeerder moet zijn en de Ikea gids uit m'n bolletje moet leren. Maar vervolgens lees ik ook dat ik gelijk een trucker-girl in tuinbroek ben. Hoe ver zit je dan met je wassen-neus in de jaren 90 zeg. Weet je wat, kijk mijn postgeschiedenis eens na... wat jullie daar zien zal jullie vermoedens heus wel beantwoorden... doe maar.
I don't give a fuck. Jezelf zijn en op FOK! een account hebben lijkt ook wel doodzonde op FOK!.
Nogmaals, het kan mij weinig schelen hoor... En nu heb ik ook een serieuze reactie op het ONZ forum gezet..... waar blijft die schandpaal nou?
Inpopulair zijn op fok is schier (prachtig woord!) onmogelijk. Maar ik denk dat er geen twijfels over bestaan dat ik wel de populairste fokker ben en dat de rest van fok achter mij aanlooptquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:07 schreef Eliges het volgende:
[..]
het wassen neus gedeelte... daar moest ik wel even om lache![]()
Hoe kan je nou in populair zijn op foken als je dat al bent. waarom zoude andere mensen dat ook nog willen zijn
![]()
wie ben jij nou weer?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:28 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
[..]
Maar ik denk dat er geen twijfels over bestaan dat ik wel de populairste fokker ben en dat de rest van fok achter mij aanloopt.
prachtigquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:42 schreef R_B het volgende:
Ze hadden moeite om jackson te reanimeren.
Ze konden zn neus niet vinden.
Damn. Dat zijn veel filmpjesquote:
Wat een giller ... snap je hem? "giller"quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:42 schreef R_B het volgende:
Ze hadden moeite om jackson te reanimeren.
Ze konden zn neus niet vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:48 schreef Saekerhett het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen Michael Jackson en Neil Armstrong?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pfff.......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ruim appartement met garage in centrum van Sittard te koop! PM voor meer info!
www.botergeel.nl
Ik las eerst je grap, die was niet grappig. Later las ik dat je een vrouw was, toen begreep ik waarom ie niet grappig was.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:39 schreef Meike26 het volgende:
Ik dacht dat mijn foute grap wel leuk was omdat:
A: Er word gezegd dat Elvis ook nog altijd leeft
B: Er word gezegd dat Natalee ook nog in leven kan zijn
C: Niemand Michael dood heeft gezien. Misschien ziet z'n hele familie + doctoren in het complot, zodat hij rustig kan verkassen met wat spulletjes naar de Frans Polinesische Eilanden.
En alsof vrouwen geen botte flauwe grappen mogen maken zeg...![]()
Shockeer ik je als ik je vertel dat ik zelf mijn auto nakijk (banden wisselen, aandrijfasje vervangen, olie verversen) ?Als ik zelf een tafeltje met de naam Billie van een zweed in elkaar draai?
Mensen die bevooroordeeld zijn....
deze kwam veel te vroeg, hier kan niemand meer aan tippen lol! +1 internets for you!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:08 schreef TheDutchguy het volgende:
Zielig om na zijn dood een topic te maken om hem zwart te maken..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |