Dat is helemaaaal raar. Stukken vertalen voor mensen die in Amsterdam wonen. En dan zeiken dat Turken wel de taal moeten leren, terwijl die gemeenschap een stuk groter is.quote:
Ik denk dat het aantal buitenlanders dat in Amsterdam woont dat engels spreekt een stuk groter is dan het aantal dat turks spreekt.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:03 schreef Koewam het volgende:
[..]
Dat is helemaaaal raar. Stukken vertalen voor mensen die in Amsterdam wonen. En dan zeiken dat Turken wel de taal moeten leren, terwijl die gemeenschap een stuk groter is.
loop dagelijks over het spui, maar moest echt even op wikipedia kijken waar de fuck die chapel dan staat... wist het niet tot ik die tramtekst hoordequote:
Ik denk het nietquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat het aantal buitenlanders dat in Amsterdam woont dat engels spreekt een stuk groter is dan het aantal dat turks spreekt.
Succes als je een keer naar Tokyo gaatquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:01 schreef Koewam het volgende:
Als je een stad bezoekt wil je toch de cultuur daar meemaken? En dan niet in een of andere eenheidsworst taal aangesproken worden alsof je een mongool bent?
En je merkt het nu pasquote:
Kortzichtigheid +2quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:03 schreef Koewam het volgende:
[..]
Dat is helemaaaal raar. Stukken vertalen voor mensen die in Amsterdam wonen.
Waarom? Als jij een half jaar in Parijs gaat wonen wil je ook alles in Nederlands vertaald zien? Of denk je dat je je wel redt met Engels?quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:31 schreef Koewam het volgende:
[..]
Waarom? Als jij een half jaar in Parijs gaat wonen wil je ook alles in Nederlands vertaald zien? Of denk je dat je je wel redt met Engels?
Iedereen heeft zo de mond vol van integratie, maar als je geen Nederlands kent dan kun je toch ook niet normaal assimileren met Nederlanders? Dan ga je hangen in je eigen groep, lijkt me niet bevorderlijk.
Gefeliciteerd, je bent de eerste 'Amsterdammer' die nog nooit een toerist heeft gezien! Zijn er ook maar weinig van hoor, dus zo gek is het niet. Vooral Britten, Amerikanen en Japanners zie je er zelden.quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:33 schreef Natalie het volgende:
Zo erg is het toch niet?
Voor toeristen lijkt het me wel handig, die informatie over wat er te zien is nabij die stop.
Kan aan mij liggen.
Ik voel me er soms wel eenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:35 schreef TNA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er zijn GEEN toeristen in Amsterdam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |