quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:09 schreef MrMoon het volgende:
BELANGRIJKE FOK!CUP MEDEDELING
De 2de ronde is bijna afgelopen (en voor sommige teams is deze al afgelopen) en dus is het tijd voor een nieuwe update over hoe nu verder.
Champions Fok!Cup
Voor de Champions Fok!Cup zal op 12 augustus de knock-out fase van start gaan. De nummers 1 en de beste nummer 2 zullen zich hiervoor plaatsen. Dit betekent dat de eerste knock-out fase meteen de halve finale zal zijn.
Uefa Fok!Cup
De knock-out fase voor de Uefa Fok!Cup zal een week eerder van start gaan, op 5 augustus. Hiervoor plaatsen de nummers 1, 2 en de 2 beste nummers 3 zich voor. Dit betekend dat er 8 teams zijn, die de kwartfinale gaan spelen. Op 12 augustus zal dan ook voor de Uefa Fok!Cup de halve finale plaats vinden.
Finales
Op 19 augustus zal dan de finale plaatsvinden van beide Cups, waarna die week erop (26 augustus) de Super Fok!Cup gespeeld zal worden.
Mochten er nog vragen en/of onduidelijkheden zijn, schroom je niet en post het hier of PM mij.
zal er voor jou om spannen ADO'67 heb je in ieder geval al achter je gelaten, voor jou zijn de wedstrijden in poule C van belangquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:13 schreef Verbal_Kint het volgende:
geloof dat ik t net gehaald heb, als beste nr. 2
zou een mooi laatste huzarenstukje zijn, de fok!cup
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:53 schreef pekel het volgende:
Wedstrijdschema 29 Juli:
Nub.nl (68893) - treningspakken (21373) Geregeld
Destron Elsloo FC (766490) - Dynamo Groningen (504765) Geregeld
vv Emmen (148821) - FC Borisz (1363968) Geregeld
De rest is vrij
4-0 is tevens eindstandquote:
volgens mij kan ik er nog maar 3 halenquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker. Je kunt nog maar 6 punten halen en de huidige nummer 2 heeft er al 7.
Oh ja.quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:42 schreef MrMoon het volgende:
[..]
volgens mij kan ik er nog maar 3 halen
Ook uit, derde nummer drie.quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:14 schreef pekel het volgende:
I'm out.
je kunt niet alles hebben, maar wees gerust er is maar 1 YMFC in HTquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:37 schreef Puala het volgende:
Waarom staan er bij de UEFA Cup geen getallen achter de teams? Is wel makkelijk namelijk voor het uitdagen..
Discriminatie van de lagere cupquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:37 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je kunt niet alles hebben, maar wees gerust er is maar 1 YMFC in HT
Aan hem de eer dus om uit te dagen zodra het kan.quote:YMFC is momenteel in het buitenland in het kader van een vriendschappelijke wedstrijd en kan daarom nu niet worden uitgedaagd.
quote:Door jou uitgedaagd
Je daagt nu 1 teams uit
Nederland Destron Elsloo FC (VI) in Mokkels United Arena 05-08-2009 17:05 (12/39)
Dan heb je in verhouding toch ook minder punten gehaald dan die nummer 2 die nog doorgaat?quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik begrijp dat ik dus de sjaak ben omdat ik op de 3e plaats sta en niet doorga naar de volgende ronde?![]()
Ik haat poules met meer tegenstanders dan andere poules!
Maar ook meer sterkere tegenstandersquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:38 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dan heb je in verhouding toch ook minder punten gehaald dan die nummer 2 die nog doorgaat?
Volgende week was je sowieso vrij geweest, gezien de poulequote:Op donderdag 30 juli 2009 15:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dus ik ben echt compleet uitgevoetbald nu? Dan regel ik alvast een andere vriendschappelijke wedstrijd.
quote:Door jou uitgedaagd
Je daagt nu 1 teams uit
Nederland flutbroekjes (VI) in Alfa Stadium [Bekerregels] 05-08-2009 17:10
quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:15 schreef Xummon het volgende:
en welke wedstrijden zijn er als eerste geregeld![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |