Oh ja.quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:42 schreef MrMoon het volgende:
[..]
volgens mij kan ik er nog maar 3 halen
Ook uit, derde nummer drie.quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:14 schreef pekel het volgende:
I'm out.
je kunt niet alles hebben, maar wees gerust er is maar 1 YMFC in HTquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:37 schreef Puala het volgende:
Waarom staan er bij de UEFA Cup geen getallen achter de teams? Is wel makkelijk namelijk voor het uitdagen..
Discriminatie van de lagere cupquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:37 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je kunt niet alles hebben, maar wees gerust er is maar 1 YMFC in HT
Aan hem de eer dus om uit te dagen zodra het kan.quote:YMFC is momenteel in het buitenland in het kader van een vriendschappelijke wedstrijd en kan daarom nu niet worden uitgedaagd.
quote:Door jou uitgedaagd
Je daagt nu 1 teams uit
Nederland Destron Elsloo FC (VI) in Mokkels United Arena 05-08-2009 17:05 (12/39)
Dan heb je in verhouding toch ook minder punten gehaald dan die nummer 2 die nog doorgaat?quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik begrijp dat ik dus de sjaak ben omdat ik op de 3e plaats sta en niet doorga naar de volgende ronde?![]()
Ik haat poules met meer tegenstanders dan andere poules!
Maar ook meer sterkere tegenstandersquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:38 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dan heb je in verhouding toch ook minder punten gehaald dan die nummer 2 die nog doorgaat?
Volgende week was je sowieso vrij geweest, gezien de poulequote:Op donderdag 30 juli 2009 15:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dus ik ben echt compleet uitgevoetbald nu? Dan regel ik alvast een andere vriendschappelijke wedstrijd.
quote:Door jou uitgedaagd
Je daagt nu 1 teams uit
Nederland flutbroekjes (VI) in Alfa Stadium [Bekerregels] 05-08-2009 17:10
quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:15 schreef Xummon het volgende:
en welke wedstrijden zijn er als eerste geregeld![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |