luie donder.. drink dan uit die plastic bakkies.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:50 schreef TukkerEdje het volgende:
[..]
niet echt, dan moet ik 'm ook zelf afwassen...
We hebben het hier over koffie hé?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:54 schreef Posdnous het volgende:
Dat is irritant ja, heb ik ook bij mijn Senseo..
Die zijn te kleinquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:03 schreef nahpets7984 het volgende:
[..]
luie donder.. drink dan uit die plastic bakkies.
Hebben we hier ook... Alleen niet meer na 15:00 uurquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:46 schreef Nobu het volgende:
Gewoon ouderwets uit zo'n pruttelding, met een josti erbij die telkens verse koffie zet.
Nee hebben ze afgesteld op die k**kopjes... en dus net teveel voor een mok...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:32 schreef nahpets7984 het volgende:
Hmphf.. 2 bakke koffie tanke.. pak je mok, vul je mok.. overige koffie donder je in de plantebak (wordt ie groot en sterk van).. klaar.
edit:
imo is je mok niet te klein maar hebben ze de verkeerde instellingen in je koffie automaat gedonderd..
Dat is dan weer een beetje jammer.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:48 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Hebben we hier ook... Alleen niet meer na 15:00 uur
wil jagga solliciteren? ik zie dat ie professionele klapjosti is...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:46 schreef Nobu het volgende:
Gewoon ouderwets uit zo'n pruttelding, met een josti erbij die telkens verse koffie zet.
Tja, laat staan vandaag... Vrijdag, mooi weer... Dan hebben ze na 13:00 uur al geen zin meer om koffie te zettenquote:
zorgt dat je wel even van je plek af bent.. even de bloedcirculatie laten vloeien. en je hebt kans om even met de dames te kletsenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:50 schreef TukkerEdje het volgende:
[..]
Nee hebben ze afgesteld op die k**kopjes... en dus net teveel voor een mok...
wat ik meestal doe is 1 kopje tanken, een paar slokken ter plaatse opdrinken en dan nog een keer 1 kopje tanken... het werkt, maar is wel irritant
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:54 schreef TukkerEdje het volgende:
[..]
wil jagga solliciteren? ik zie dat ie professionele klapjosti is...
dames? dan klopt het wel van de bloedcirculatie... (bij een aantal tenminste wel ja)quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:59 schreef nahpets7984 het volgende:
[..]
zorgt dat je wel even van je plek af bent.. even de bloedcirculatie laten vloeien. en je hebt kans om even met de dames te kletsen
Ik zie een mooie toekomst voor je in het verschiet..quote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 15:55 schreef KlappernootatWork het volgende:
Je bent de kracht,
<knip>
Resterend uit mijn koffie kwartier.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |