abonnement Unibet Coolblue
pi_33009057
Hej!
Een klasgenoot en haar moeder hebben ooit groene thee tabletten van de tuinen gebruikt om af te vallen. Bij hun was het gelukt! Maar heeft iemand anders hier ook ervaring mee?
  maandag 12 december 2005 @ 11:05:30 #2
123971 Serious_Sven
Our Infinite Struggle
pi_33009318
Dit is de info van de tabletten:
http://www.shapecare-belgie.be/thermocomplete.htm

Zo te zien zou het inderdaad moeten helpen.
pi_33009520
Hangt ervanaf wat je helpen noemt...

Als je daarna gewoon weer verder eet zoals je doet, dan kan je het vergeten waarschijnlijk....

Goed en gezond afvallen is echt gewoon een aanpassing van je voeding en levensstijl, hoe graag mensen ook anders willen geloven..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  maandag 12 december 2005 @ 11:51:27 #4
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_33010299
thee is voor zieke mensen
Tot zover de kwaliteitspost
pi_33020702
Thee is voor zieke mensen??? Zeg dan niks!

Klasgenoot en haar moeder hadden er wel baat bij, mijn klasgenoot is daardoor 10 kilo afgevallen. natuurlijk niet alleen door die pillen, maar bij haar scheen het te helpen.
pi_33021399
Geldverspilling denk ik. Het is inderdaad aangetoond dat groene thee het afvallen ondersteunt (maar dan hebben we het echt niet over een verschil van 10 kilo), maar dat gaat net zo goed met een pakje groene thee van de supermarkt en dat kost je een heel stuk minder. Verder is het echt absoluut geen wondermiddel. Als je klasgenoot 10 kilo afgevallen is, komt dat omdat ze minder at en meer bewoog. Wonderpilletjes bestaan niet, als dat zo was dan had ik allang geinvesteerd in het bedrijf dat ze maakte en er zelf ook een handje van genomen. Dus vergeet het maar, neem jezelf niet in de maling, en ga iets doen wat echt werkt.
Sanity is (not) statistical
pi_33022448
Wat zijn dat voor dingen?? Moet je die eten ofzo, of in heet water gooien zodat het thee wordt?
Je hebt namelijk ook gewoon 'verse' groene thee, dus niet voorverpakt in zakjes. Dat is sowieso sterker dan bv. Pickwick.
Maar of het helpt bij afvallen? Volgens mij niet hoor. Tis wel gezond voor je huid ofzo...

Ik vond er dit over. Het heeft dus wel degelijk effect op je gewichtsafname.
http://www.ergogenics.org/groenethee2.html

[ Bericht 12% gewijzigd door Ska-te op 12-12-2005 19:16:37 ]
pi_33057952
Dat zijn gewoon tabletten, die moet je zo innemen.
Zal misschien meer van een bepaald extract inzitten (wat ook in groene thee zit) waardoor het gewichtsverlies bevorderd wordt. Mja, bewegen zal je altijd moeten blijven doen, was dat maar anders
pi_33058234
Een vriendin van me is 15 kilo afgevallen met appelazijnpillen, elke dag 2 liter water en een abbo bij de plaatselijke sportschool...misschien een ideetje voor jou

Groene thee pillen is volgens mij echt onzin, neem dan gewoon échte groene thee, krijg je nog vocht binnen ook. En van echte groene thee is bekend dat het goed is voor je lijf, het drijft alle rommel en zo af (maar dan moet je wel echte hebben, geen pickwick rotzooi of zo).

Dus koop eens een doosje van die appelazijn dingen, en drink er echte groene thee bij die je bij een chinese toko haalt
Что было, то прошло..
pi_33186406
Groene thee van pickwick werkt ook gewoon hoor. Groene thee is groene thee, en dat hoeft echt niet uit een hyperbiologische theewinkel te komen die chinese lilliputters met fluwelen handschoentjes groene thee laat plukken in de hooggebergtes van zuid-oost siberië. Kortom, bijzonderder of duurder zegt niets over de werking. En appelazijn? Tja. In combinatie met 2 liter water en een abonnement (overigens telt dat woord slechts 1 b) bij de sportschool werkt het vast wel. Maar ik durf te wedden dat het slagroompuntendieet ook werkt, zo lang je er maar genoeg bij beweegt.
Sanity is (not) statistical
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')