Dan moet "de gemiddelde consument" (quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:57 schreef Remake het volgende:
[..]
De gemiddelde consument kan zich niet vinden in jouw verhaal,
ipod = mp3 speler
Dat je niet kunt slepen naar dat ding is gewoon een slechte zaak.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:28 schreef Vince22 het volgende:
@tinoburg:
Contacten importeren vanaf sim: Instellingen -> Mail,contacten agenda --> Importeer Simcontacten.
Je wifi netwerk zou ie moeten pakken, heb je al geprobeerd om eerst zonder beveiliging te connecten waarna je je key weer instelt en daarna weer op de iphone probeert?
Ik zou er niet vanuit gaan dat ze in het weekend de app gaan uitbrengenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:02 schreef sunmoonstar het volgende:
Ik geef tomtom tot morgenavond de tijd om prijzen bekend te maken, anders kies ik voor Navigon benelux en is tomtom een potentiele klant kwijt!
Dat zal ze leren!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:02 schreef sunmoonstar het volgende:
Ik geef tomtom tot morgenavond de tijd om prijzen bekend te maken, anders kies ik voor Navigon benelux en is tomtom een potentiele klant kwijt!
Je contacts moet je ff importeren vanaf je sim.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 09:32 schreef tinoburg het volgende:
ZOMFG
ik word nu al een beetje moe van mn iphone 3gs;
wifi netwerk pakt ie niet??? zit gewoon in huis met mn eigen netwerk, al 8x de key ingevoerd.
mijn simkaart zit erin, maar de contacten kan ik NERGENS terugvinden....
iemand hulp?
Neem geen hoesje, verpest je telefoon niet en ziet er niet gay uit.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:11 schreef JH87 het volgende:
Ik zie met al die verschillende soorten hoesjes echt door de bomen het bos niet meer. Wil niet iets dat ik 'm nog ergens uit moet halen, dus echt wel een soort skin. Wat is nu 't meest handzame? En kan ik prima naar de Apple store hier tegenover of is internet zoals gewoonlijk goedkoper?
Zoals al veel vaker vermeldt, nee dat kan niet.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:40 schreef Swindler het volgende:
weet iemand of je bij het speciale iphone abonnement van t-mobile ook een sms maximaal erbij kunt nemen?
Ik gebruik zelf de producten van newsgator, die syncen via het internet met elkaar. Hoef je niet steeds te syncen via USB o.i.d.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:00 schreef broer het volgende:
Bestaat er een goeie app die de rss-feeds uit Mail synchroniseert? Ik had verwacht dat dat er wel standaard op zou zitten, maar helaas...
Dat heb ik ook, T-Mobile zei dat ik gewoon me oude simkaart erin kon doen totdat me nieuwe actief wordt. Moest ik wel uitkijken met internet, dus heb gewoon 3G uitgezetquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:25 schreef Strolie75 het volgende:
Nog steeds geen echt bevredigend antwoord gekregen.
[..]
kijk, gelukt, dankje!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:28 schreef Undergod het volgende:
[..]
Je contacts moet je ff importeren vanaf je sim.
bij settings --> mail, contacts, calendar0000>importsim contacts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |