Zo bereken ik dat nooit eigenlijk en nee, ik ken(de) simonly niet. Maar ik zie dat overstappen van KPN naar HI niet mogelijk is met nummerbehoud, ivm dezelfde provider ? Ik ga me hier wel even in verdiepen, want zoals jij het stelt heb ik een iPhone voor 575¤ en kan ik mijn maandelijkse kosten flink naar beneden trekken omdat dit soort abbo's een hoop geld schelen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:34 schreef GoeRoe86 het volgende:
Nog nooit gehoord van simonly zeker? Je kunt het best doen hoor, maar als totaal prijs van je 1200 kwijt. Das best veel.
Zoek het idd even uit. Volgens mijn berekeningen kun je in totaal voor 900 klaar zijn ipv 1200...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:40 schreef elcastel het volgende:
[..]
Zo bereken ik dat nooit eigenlijk en nee, ik ken(de) simonly niet. Maar ik zie dat overstappen van KPN naar HI niet mogelijk is met nummerbehoud, ivm dezelfde provider ? Ik ga me hier wel even in verdiepen, want zoals jij het stelt heb ik een iPhone voor 575¤ en kan ik mijn maandelijkse kosten flink naar beneden trekken omdat dit soort abbo's een hoop geld schelen.
Het switchen van email-adres is in mijn ogen het domste wat je in je hele leven kunt doen. Wat heb ik dat vroeger een hoop meegemaakt, men kon ergens een goedkope inbelprovider krijgen en ja hoor, ander emailadres. En dan iedereen die je kent mailen dat je nu niet "henk_en_joke@worldacces.nl" maar "joke_en_henk@wanadoo.nl" hebt. Wat een irritatie wekt dat op. Maandelijks kan ik het adresboek weer opschonen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:36 schreef Kremers het volgende:
[..]
Planet Internet? Dat bestaat toch helemaal niet meer.
Enne, je kunt toch gwoon een gmail account aanmaken en iedereen uit je adresboek mailen dat dit je nieuwe adres is? Zo heb ik dat ook gedaan toen ik van hotmail naar gmail ging.
Echt, IMAP is 10.000x beter als je meerdere e-mail apparaten hebt.
Ik zal je eerlijk zeggen dat ik door de bomen het bos niet zie met al die abbo's. Als ik nu een simonly samenstel kom ik op dit : KPN Flexibel simonly 23.50 voor ¤ 13.95 320 min/sms daar komt nog 10¤ onbeperkt online bij en dan zit ik dus op ~25¤ p.m. Dat scheelt maandelijks slechts 6¤ met dat Phoneshop verhaal, dus ik zie het voordeel vooralsnog niet ?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:36 schreef Tourniquet het volgende:
Er er geen sim-only verlenging met meer dan ¤160 cashback te regelen?
of gewoon een forward instellen op al je mail naar gmail toe, heb ik ook gedaan. Enige jammer is dat je geen "Reply to" adres kan instellen op de iPhone.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:36 schreef Kremers het volgende:
[..]
Planet Internet? Dat bestaat toch helemaal niet meer.
Enne, je kunt toch gwoon een gmail account aanmaken en iedereen uit je adresboek mailen dat dit je nieuwe adres is? Zo heb ik dat ook gedaan toen ik van hotmail naar gmail ging.
Echt, IMAP is 10.000x beter als je meerdere e-mail apparaten hebt.
Nou, volgens de T-mobile huppelkut moet ik toch echt tot volgende maand wachten.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:34 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dat is er ook maar dat betekend niet dat we elke vraag weten te beantwoorden.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:43 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het switchen van email-adres is in mijn ogen het domste wat je in je hele leven kunt doen. Wat heb ik dat vroeger een hoop meegemaakt, men kon ergens een goedkope inbelprovider krijgen en ja hoor, ander emailadres. En dan iedereen die je kent mailen dat je nu niet "henk_en_joke@worldacces.nl" maar "joke_en_henk@wanadoo.nl" hebt. Wat een irritatie wekt dat op. Maandelijks kan ik het adresboek weer opschonen.
Verder staat een GMail account niet professioneel. Als ik een freelancer iets door moet sturen en hij geef mij een gmail / hotmail / live emailadres neem ik hem niet serieus. Een account van een voorheen gerenommeerd internetprovider wel.
Mijn mening overigens.
Jailbreak dat ding gewoon en gooi er een oude simkaart in.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nou, volgens de T-mobile huppelkut moet ik toch echt tot volgende maand wachten.![]()
Das klote ja. Dan heb je waarschijnlijk een backup adres opgegeven dat niet meer bestaat?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:55 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb trouwens mijn oude GMail account uit de sloot gevist, gaat lekker.
Ik kan niet meer inloggen. Als ik een nieuw account maakt mijn oude naam zegt hij dat de username al bestaat. Wil ik vervolgens mijn password resetten lukt dat niet omdat deze account niet meer bestaat.
The f.
Ik vind "mail@voornaamachternaam.nl" voor een freelancer altijd staan alsof hij doet een enorm bedrijf te hebben. "voornaamachternaam@kpnmail.nl" staat heel wat professioneler.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:54 schreef Kremers het volgende:
[..]Dan kun je dus nooit van provider wisselen. Één van de grootste voordelen van gmail is dat deze provider onafhankelijk is.
En over professionaliteit: Dat hangt niet van de mailprovider af, maar van het gekozen alias. Als jij smackmyass@gmail.com neemt, tja, das niet echt pofessioneel nee
Mensen maken echt geen verschil tussen gmail en kpn.com adres hoor. Het enige wat wel zeer professioneel staat is als jij een mailadres hebt met jouw achternaam achter de @ of de naam van je bedrijf.
Maar goed, als jij liever met POP blijft klooien, be my guest
Ik heb maar contact opgenomen. We zien wel, in dit topic gaan we over de iPhone kletsen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:56 schreef Kremers het volgende:
[..]
Das klote ja. Dan heb je waarschijnlijk een backup adres opgegeven dat niet meer bestaat?
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:44 schreef RHCPeter het volgende:
Bij welke site kun je een 3GS kopen simlockvrij die niet te duur is en wel te vertrouwen?
Gelukkig maar dat smaken verschillenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:08 schreef Nashje het volgende:
God wat zijn die frontjes lelijk.
Ik snap nog steeds niet zo waarom iedereen een ander frontje wil en met Winterboard gaat lopen kloten. Ik vind juist die hele interface van de iPhone zo mooi.
je kan een gmail adres aanmaken, en dan je planetmail via pop3 in je gmail inbox laten komen en dan via imap op je iphone. Dan gaat je uitgaande mail wel via gmail maar dat merkt niemand...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:28 schreef Geqxon het volgende:
Mijn ISP heeft geen IMAP, Planet Internet. Ik heb er al zo vaak over gebeld wanneer ze nou eindelijk die oude troep weggooien, maar ze willen niet overgaan.
Nu kan ik op een ander emailadres overstappen, maar dit account heb ik al 11 jaar, iedereen kent mijn adres, en dat is mij heel veel waard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |