Ik herinner me ook twee Dolf Jansen achtige gasten uit Engeland. Volgens mij was dat ook een tweeling. Liepen in die clip met gitaar over straat en die ene zong en die ander jodelde dan iets.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:55 schreef Mark het volgende:
Aha. Je had vroeger ook een tweeling van 2 broers met lang blond haar. ik dact dat ze Nilsson heetten, maar kan er met Google niets over vinden. In de Aardschok werden ze consequent de Timotei-twins genoemd
Napoleon Dynamite?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:58 schreef Aishlin het volgende:
Hoe heet de film uit 2006 waar de band McFly een rol in speelt?
Back in the future is het dan.quote:
Gevonden, het was Nelson! Ik maar denken dat het zonen van Harry Nilsson waren, maar het was van Ricky Nelsonquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:55 schreef Mark het volgende:
Aha. Je had vroeger ook een tweeling van 2 broers met lang blond haar. ik dact dat ze Nilsson heetten, maar kan er met Google niets over vinden. In de Aardschok werden ze consequent de Timotei-twins genoemd
Nu treden ze apart op onder de pseudoniemen Hans Klok en Jan Vayne.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:00 schreef Mark het volgende:
[..]
Gevonden, het was Nelson! Ik maar denken dat het zonen van Harry Nilsson waren, maar het was van Ricky Nelson
[ afbeelding ]
Oei daar ben ik wel in thuis.... maar McFly... Ik kan er niet zo opkomen.quote:
quote:Ashley is het gelukkigste meisje in New York City. Haar carrière verloopt schitterend en ze leeft een leven vol glamour en romantiek. Jake is daarentegen de ongelukkigste kerel die er is. Zijn leven is één grote opeenstapeling van mislukkingen en gemiste kansen. Hij is een manager van een band. Die band is en wordt gespeeld door McFly. Alles verandert echter voor Ashley en Jake wanneer ze elkaar ontmoeten tijdens een gemaskerd bal, elkaar kussen en op miraculeuze wijze hun levensgeluk uitgewisseld wordt. Ashley ziet haar superleventje in rook opgaan terwijl Jake eindelijk eens de wind in de zeilen heeft. Ashley smeedt echter het snode plan om hem op te sporen en haar geluk terug te stelen.
Oeh, das vervelend, want ik denk dat mensen hier het verder ook niet wetenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:10 schreef ScottTracy het volgende:
Whehe, die film heb ik een keer gezienMaar geen idee hoe die heet.
Tsja daar kijk ik eigenlijk geen films van...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:11 schreef Aishlin het volgende:
[..]
Tja...het is met Lindasay Lohan dus dat zegt genoeg
Oj Lindsayquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:11 schreef Aishlin het volgende:
[..]
Tja...het is met Lindsay Lohan dus dat zegt genoeg
Qonmann is wel fan van Lindsay schijnbaar dus die heeft er geen moeite mee.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:14 schreef Aishlin het volgende:
Wat zal ik doen, andere vraag en nooit meer zulke vragen ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |