Whehe, ja bij mij ook. Al die kleine klotelanden bij elkaar.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:36 schreef qonmann het volgende:
midden amerika wat een gepruts is dat altijd, van mijn kant dan
Thailand was Siam idd.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:41 schreef qonmann het volgende:
Thailand stond er ten onrechte in, dat moest Taiwan zijn
Hehe idd typo, maar voor de rest helemaal goed! (Thailand is natuurlijk Siam)quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:41 schreef qonmann het volgende:
Thailand stond er ten onrechte in, dat moest Taiwan zijn
gnarkquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Wilde Ganzen?
Dat verbod is er nooit gekomen. Sinds het internet er is hoor je niks meer over die films.quote:
Die zijn per definitie verboden omdat daar iemand op vermoord word. Speciaal voor die film.quote:
Houden zo. Walgelijke beelden die als entertainment werden verkocht. Niks leuks aan, pure ranzigheid als ongelukjes met een krik die het begeeft, Iets vastpakken in een transformatorhuisje etc.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:06 schreef ScottTracy het volgende:
Hm, okee, ja ik had ook nog nooit van die Faces of Death gehoord.
Dat heb ik ook gehoord. Ik heb er ooit 1 op een feestje gezien en ben kwaad weggegaan. Ik vond dat geen entertainment meer.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:08 schreef Mark het volgende:
Ik heb begrepen dat een gedeelte ervan ook nep is? Heb ze zelf nooit bekeken, maar het was wel een legendarische naam.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:09 schreef qonmann het volgende:
helix ?
En ik maar denk dat het zo'n Star Trek figuur was.....quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:19 schreef Mark het volgende:
[..]
Vooral met DNA wordt de term gebruikt (een dubbele helix)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |