quote:
Mark +1quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:28 schreef Mark het volgende:
Frank Farian
Ah ok, weer wat geleerdquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:16 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Willemstad, Curacao ja. Sorry Scott, maar ik vind 'die huizen' net te weinig omdat het om de hele binnenstad (incl. forten en dergelijke) van Willemstad gaat. Ik vermoed dat je met 'die huizen' het kleurrijke waterfront met pakhuizen bedoelde, maar het is dus meer dan dat.
ik dacht ook ..die huisjesquote:
Tja, komt er weer zon MUZ-kanjer langsquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:51 schreef Burnett het volgende:
lennaert nijgh
Wat zijn:quote:(vroeger Brits-Honduras) is een Centraal-Amerikaans land, en grenst aan
in het noordwesten en
in het zuiden en westen.
ik ga niet verder gokkenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:18 schreef Burnett het volgende:
2 landen zijn inmiddels geraden...
Is dat niet een babystoeltje?quote:
Asap +1quote:
Whehe, ja bij mij ook. Al die kleine klotelanden bij elkaar.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:36 schreef qonmann het volgende:
midden amerika wat een gepruts is dat altijd, van mijn kant dan
Thailand was Siam idd.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:41 schreef qonmann het volgende:
Thailand stond er ten onrechte in, dat moest Taiwan zijn
Hehe idd typo, maar voor de rest helemaal goed! (Thailand is natuurlijk Siam)quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:41 schreef qonmann het volgende:
Thailand stond er ten onrechte in, dat moest Taiwan zijn
gnarkquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Wilde Ganzen?
Dat verbod is er nooit gekomen. Sinds het internet er is hoor je niks meer over die films.quote:
Die zijn per definitie verboden omdat daar iemand op vermoord word. Speciaal voor die film.quote:
Houden zo. Walgelijke beelden die als entertainment werden verkocht. Niks leuks aan, pure ranzigheid als ongelukjes met een krik die het begeeft, Iets vastpakken in een transformatorhuisje etc.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:06 schreef ScottTracy het volgende:
Hm, okee, ja ik had ook nog nooit van die Faces of Death gehoord.
Dat heb ik ook gehoord. Ik heb er ooit 1 op een feestje gezien en ben kwaad weggegaan. Ik vond dat geen entertainment meer.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:08 schreef Mark het volgende:
Ik heb begrepen dat een gedeelte ervan ook nep is? Heb ze zelf nooit bekeken, maar het was wel een legendarische naam.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:09 schreef qonmann het volgende:
helix ?
En ik maar denk dat het zo'n Star Trek figuur was.....quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:19 schreef Mark het volgende:
[..]
Vooral met DNA wordt de term gebruikt (een dubbele helix)
of onder je schoenenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En ik maar denk dat het zo'n Star Trek figuur was.....
AKQ 1623:quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:28 schreef Mark het volgende:
Mei van Gorter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |