El Alamein. Maar ik reken hem goed.quote:
Ahjaquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:48 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
El Alamein. Maar ik reken hem goed.
Ik bedoel natuurlijk op Curacaoquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:51 schreef ScottTracy het volgende:
Ja, die huizen in Curacao
Willemstad, Curacao ja. Sorry Scott, maar ik vind 'die huizen' net te weinig omdat het om de hele binnenstad (incl. forten en dergelijke) van Willemstad gaat. Ik vermoed dat je met 'die huizen' het kleurrijke waterfront met pakhuizen bedoelde, maar het is dus meer dan dat.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:54 schreef vaagsel het volgende:
Willemstad ?
De pontjesbrug valt er inderdaad ook onderquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:57 schreef Aishlin het volgende:
Dan zeg ik: de pontjesbrug (op Curacao natuurlijk)
quote:
Mark +1quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:28 schreef Mark het volgende:
Frank Farian
Ah ok, weer wat geleerdquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:16 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Willemstad, Curacao ja. Sorry Scott, maar ik vind 'die huizen' net te weinig omdat het om de hele binnenstad (incl. forten en dergelijke) van Willemstad gaat. Ik vermoed dat je met 'die huizen' het kleurrijke waterfront met pakhuizen bedoelde, maar het is dus meer dan dat.
ik dacht ook ..die huisjesquote:
Tja, komt er weer zon MUZ-kanjer langsquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:51 schreef Burnett het volgende:
lennaert nijgh
Wat zijn:quote:(vroeger Brits-Honduras) is een Centraal-Amerikaans land, en grenst aan
in het noordwesten en
in het zuiden en westen.
ik ga niet verder gokkenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:18 schreef Burnett het volgende:
2 landen zijn inmiddels geraden...
Is dat niet een babystoeltje?quote:
Asap +1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |