niks ernstigs?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
geen vasten voor mij voorlopig, nu in ziekenhuis vervelen en daarna "aansterken"
fok en youtube doen het, verder niets
kon er best mee leven als het wat sneller was ;pquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:44 schreef Ayca het volgende:
[..]
niks ernstigs?
fok en youtube, meer heb je niet nodig!
gecmis olsunquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
geen vasten voor mij voorlopig, nu in ziekenhuis vervelen en daarna "aansterken"
fok en youtube doen het, verder niets
vannacht 0200 gekomen uit TR met een busje en 2 uur later zat ik te "ontbijten"quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:03 schreef Ayca het volgende:
Morgen, doen jullie allemaal mee? In mijn omgeving wordt het elk jaar minder...
yani...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:33 schreef Burakius het volgende:
Weet je .. uiteindelijk sta je zelf voor Allah(c.c.) en daar gaat het om.
klopt ja, 4 augustus die kant op en vannacht alweer terug als ik alle reistijd eraf zou halen, dat ik waarschijnlijk iets van 10 dagen echt "op vakantie" was, ik was heel kort overal, effe antalya, effe isparta, effe sutculer, effe istanbul en nu weer terugquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
ty ihvk en slayage
slayage jij bent kort in turkije geweest toch, niet eens 3 weken of wel?
tis nu bezoekuur, eindelijk een beetje minder verveling
Getrouwd nee (nog) niet.. wil eerst mijn en haar leven op orde hebben voordat we dat doen!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:58 schreef Ayca het volgende:
[..]
Volgens mij had ik een tijdje terug een topic van jouw gelezen, dus je bent getrouwd met je turkse vriendin?![]()
En dat ze niet in de nacht opstaat betekent niet gelijk dat ze niet mee doet
LoL.. Zeg dan gewoon dat je te lui bent om te vasten ofzo, dat klinkt wat logischer.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:09 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ze komt uit de grote stad vandaar dat ze het niet doen
Misschien is ze niet religieus weet jij veel.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:46 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
LoL.. Zeg dan gewoon dat je te lui bent om te vasten ofzo, dat klinkt wat logischer.
Ja en dan nog heeft de grote stad er geen ruk mee te maken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:50 schreef msnk het volgende:
[..]
Misschien is ze niet religieus weet jij veel.
Als ik mij niet vergis zijn er veel meer niet-religieuze, meer seculiere, niet op geloof gebaseerde mensen in de grote stad conform de Turkse erfgoed. Dus er 'geen ruk mee te maken hebben' vind ik een beetje overdreven...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:58 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ja en dan nog heeft de grote stad er geen ruk mee te maken.
Als je het op die manier als reden gebruik klinkt het natuurlijk vreemd. Maar ik maak uit zijn tekst op dat het gewoon minder religieuze mensen zijn als de doorsnee moslim.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:08 schreef ClioSporT het volgende:
Percentage niet vastende mensen is misschien hoger ja, maar toch. Ik vind dat het er geen ene ruk mee te maken heeft.
V: Waarom vast je niet
A: Ik kom uit een grote stad![]()
V: Waarom vast je
A: Ik kom uit een dorp![]()
thxquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:55 schreef BrandX het volgende:
Ramadam mubarak
voor degenen die er aan mee doen. Succes!
Mwoah in de "dorpen" zijn ze nou eenmaal religieuzer dan in de stad dat is ook in NL zo!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:08 schreef ClioSporT het volgende:
Percentage niet vastende mensen is misschien hoger ja, maar toch. Ik vind dat het er geen ene ruk mee te maken heeft.
V: Waarom vast je niet
A: Ik kom uit een grote stad![]()
V: Waarom vast je
A: Ik kom uit een dorp![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |