Ja, dan is zo'n zak ook maar saai ineens i.p.v. een doosquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:16 schreef liefie_ het volgende:
Wat een beschaafd klein pakketje
Vestje ding is wel leuk trouwens!
Ik geloof het welquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:22 schreef pumpkinsoup het volgende:
dat vestje is leuk, is dat die ze ook in het roze en groen hadden? ik krijg zo als het goed is de roze binnen, en anders is het een vestje die er veel op lijkt
Hahah ik heb m'n pakketje net binnenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik geloof het wel. Hij is wel vrij kort (dit is XS) en niet echt getailleerd.. een S was mooier/handiger qua lengte maar in m'n zij zat 'ie keilos en dat maakte me breed.
Aww cute vestje.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:15 schreef Debsterr het volgende:
Fo'keeps
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zowel topje als vestje dus
Fo'no'keeps
[ afbeelding ]
Serieus, de schouders die ik heb in dit shirt.. lijk wel een rugbyspelert!!
En had nog een rok maar die vond ik in 't echt zo lelijk dat ik 'm niet eens gepast heb. Was volgens mij ook nog eens te klein.
Thanks, ben er ook heel blij meequote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:32 schreef Dipkip het volgende:
Oh pumpkin, wat gaaf die piercings bij jou![]()
Die tas die je daar hebt, hoe is die van binnen? En sluit ie af of is het meer een open tas voor naar het strand oid?
Mmmmm. Ik heb liever iets met een rits, jammer. Hij ziet er wel leuk uit! Tis heel donkergrijs toch?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:37 schreef pumpkinsoup het volgende:
Thanks, ben er ook heel blij mee
En die tas is echt huuuuuge, hahah ik voel me echt heel klein naast die tasMaar het is gewoon een open tas voor naar het strand, en dan heb je nog twee 'kleine' vakjes aan de binnenkant, waarvan eentje gewoon open is en de ander kan je met zo'n klikknoopje dicht maken
Haha ja ik had ook liever een rits, maarja zullen waarschijnlijk toch niet echt kostbare spullen in terecht komen. En is donkergrijs jaquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:44 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Mmmmm. Ik heb liever iets met een rits, jammer. Hij ziet er wel leuk uit! Tis heel donkergrijs toch?
Dat kun je toch ook invullen als je de boel terug stuurt en dan sturen ze een grotere?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:43 schreef Muis006 het volgende:
Vullen ze eigenlijk op vrijdagavond/in het weekend bij? Ik had een spijkerbroek uit de sale en die is net 1 maat te klein, dus ik wil hem zsm een maat groter bestellen.
Nou, dan duurt het langer dan wanneer ik hem nu meteen bestel. En het is een broek die vaak is uitverkocht dus ik ben bang dat ik misgrijp als ik via dat formulier aangeef dat ik een grotere maat wil.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Dat kun je toch ook invullen als je de boel terug stuurt en dan sturen ze een grotere?
ik ook nietquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:19 schreef Dipkip het volgende:
Hebben jullie sowieso wel dat als je op het formulier aangeeft dat een product ontbreekt / verkeerd geleverd is dat ze het dan opnieuw opsturen? Ik vul het regelmatig in maar heb nog nooit iets opnieuw opgestuurd gekregen.
Hebben meerdere mensen dit vestje? Ik dacht dat het heel kort zou zijn, maar op de foto ziet het er heel leuk uit. Ik heb wel maat 38 en grote borsten, dus misschien staat het mij alsnog niet...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:03 schreef pumpkinsoup het volgende:
dit blijft:
[ afbeelding ]
deze is leukwel een beetje losjes, maar dat maakt niet zoveel uit
Ik ben niet slank hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:26 schreef Starlie het volgende:
Jemig wat zijn jullie allemaal slank!!!! Ik ga dus NEVER nooit niet foto's van mij met mijn gescoorde kleding plaatsen...Tenzij ik eindelijk een keer heel veel ben afgevallen *neem me nu ECHT voor morgen te gaan hardlopen*
Hier staat me iets van bij. Hij was toch voor haar verjaardag?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:04 schreef Enfermera het volgende:
GODVERDOMME! Tyfuslijers zijn het ook gewoon! Jezes!
Ik ben echt pissed.
Die sjaal, weten sommigen van jullie het nog, licht aqua, voor mn moeder besteld op fucking 3 april, is godverdomme nu gewoon geannuleerd!![]()
![]()
![]()
![]()
Zonder iets te laten weten aan mij natuurlijk, ik moet het zien in mijn bestelling als ik inlog.
En wat die trut aan de telefoon dan zegt? (denk het Limburgse accent er maar bij) "Ja, hij is geannuleerd door de leverancier, hij was uitverkocht"
Jaa, ammehoela, doe ff normaal man. Begin april besteld en nu toevallig uitverkocht? Komt wel heel handig uit volgensmij om dat te zeggen. Echt![]()
![]()
![]()
![]()
Teringlijers.
Ja, ik ben echt ff boosDit is toch geen afhandeling van klanten ofzo.
Ohja, en ik heb wel 5 euro korting, dat kon ze me dan nog wel aanbieden. Fijn zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |