okquote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee...tis gewoon een vriendinnetje.........ik ben op mannen
Doos, en dat met dit pikstaanderige weer.quote:
Nee, ik ga ook vroeg naar bed. Ben helemaal gaar van de zon en de drank en de verhalen van een vriend. (Martin)quote:
Zwoel en zulksquote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Doos, en dat met dit pikstaanderige weer.
Dit is ook een SC en ik was elders doendequote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee, ik ga ook vroeg naar bed. Ben helemaal gaar van de zon en de drank en de verhalen van een vriend. (Martin)![]()
Maar nog effe zappen op Fok. En waarom zit jij niet meer netjes in de SC zoals het hoort??
Maar zwoel houdt ook vaak een beetje plakkerig in. En dat is dan wat minder.quote:
Net ff in je fobo gespiekt. Denk dat mannen ook wel op jou zijnquote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee...tis gewoon een vriendinnetje.........ik ben op mannen
Dan ga je niet hard genoeg tekeer, dan is het plakken zo overquote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar zwoel houdt ook vaak een beetje plakkerig in. En dat is dan wat minder.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Net ff in je fobo gespiekt. Denk dat mannen ook wel op jou zijn![]()
Het is dat je al zei dat je van de mannen bent, anders zou je het wel kunnen lezen als een natte pot...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:32 schreef Laysa het volgende:
maar plakken en seks das toch gewoon 1 pot nat
O, dan moet ik ook even kijken.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Net ff in je fobo gespiekt. Denk dat mannen ook wel op jou zijn![]()
Neem je je drionnetje?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:35 schreef Mooiiiiiii het volgende:
nog 1 minuut en dan
Wie A zegt ...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:35 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Lees nog steeds,nog 1 minuut en dan (...)
ik ben heel geen kloonquote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:35 schreef Coos het volgende:
[..]
O, dan moet ik ook even kijken.
Maar het was toch een kloon?
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:35 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Lees nog steeds,nog 1 minuut en danof niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |