okquote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee...tis gewoon een vriendinnetje.........ik ben op mannen
Doos, en dat met dit pikstaanderige weer.quote:
Nee, ik ga ook vroeg naar bed. Ben helemaal gaar van de zon en de drank en de verhalen van een vriend. (Martin)quote:
Zwoel en zulksquote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Doos, en dat met dit pikstaanderige weer.
Dit is ook een SC en ik was elders doendequote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee, ik ga ook vroeg naar bed. Ben helemaal gaar van de zon en de drank en de verhalen van een vriend. (Martin)![]()
Maar nog effe zappen op Fok. En waarom zit jij niet meer netjes in de SC zoals het hoort??
Maar zwoel houdt ook vaak een beetje plakkerig in. En dat is dan wat minder.quote:
Net ff in je fobo gespiekt. Denk dat mannen ook wel op jou zijnquote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee...tis gewoon een vriendinnetje.........ik ben op mannen
Dan ga je niet hard genoeg tekeer, dan is het plakken zo overquote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar zwoel houdt ook vaak een beetje plakkerig in. En dat is dan wat minder.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Net ff in je fobo gespiekt. Denk dat mannen ook wel op jou zijn![]()
Het is dat je al zei dat je van de mannen bent, anders zou je het wel kunnen lezen als een natte pot...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:32 schreef Laysa het volgende:
maar plakken en seks das toch gewoon 1 pot nat
O, dan moet ik ook even kijken.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Net ff in je fobo gespiekt. Denk dat mannen ook wel op jou zijn![]()
Neem je je drionnetje?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:35 schreef Mooiiiiiii het volgende:
nog 1 minuut en dan
Wie A zegt ...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:35 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Lees nog steeds,nog 1 minuut en dan (...)
ik ben heel geen kloonquote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:35 schreef Coos het volgende:
[..]
O, dan moet ik ook even kijken.
Maar het was toch een kloon?
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:35 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Lees nog steeds,nog 1 minuut en danof niet..
zitten jullie gewoon in mn fobo met zn allequote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:37 schreef Coos het volgende:
Tuinfluiter lurkt mee want die was de laatste in het fobo van Laysa.![]()
Dus ná LS!
Plaatje is wel van de shampoo reclame, niet?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
zitten jullie gewoon in mn fobo met zn alle
Ik zeg maar niks meer,beterrrrrrquote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wie A zegt ...
Edit: Je hebt ge-edit![]()
nee dat ben ik gewoon just me...maar als jij dr wat anders van wil maken ...be my guestquote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Plaatje is wel van de shampoo reclame, niet?
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee dat ben ik gewoon just me...maar als jij dr wat anders van wil maken ...be my guest
Ik zit nooit in mijn hyves. Maar bedankt voor de tip. Ik weet nu ook wie een nieuw crewlid is van de bunker II en wanneer die is enzo, want stond een uitnodiging op mijn hyves.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik ben heel geen kloon![]()
dat weten inmiddels meer mensen....hyves enzo
ik sta bij eva...en mn naam begint met een A.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik zit nooit in mijn hyves. Maar bedankt voor de tip. Ik weet nu ook wie een nieuw crewlid is van de bunker II en wanneer die is enzo, want stond een uitnodiging op mijn hyves.
Ja, zeg, moet ik weer m'n hyves opstarten.... Ben heul nie schieuwnierig nie.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik sta bij eva...en mn naam begint met een A.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja, zeg, moet ik weer m'n hyves opstarten.... Ben heul nie schieuwnierig nie.
Dat lekkere slapen gaat nu heul wel goedkomenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
done....hahaha.... slaap lekker allemaal en tot een volgend keer
![]()
Ciao Laysaquote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
done....hahaha.... slaap lekker allemaal en tot een volgend keer
![]()
A domani, anch'io / à domain, moi aussiquote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:00 schreef Mooiiiiiii het volgende:
ja trusteh een ieder a de manie of zoiets,moi aussi
Ik blijf ook hangenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
A domani, anch'io / à domain, moi aussi![]()
![]()
Ik blijf nog even hangen![]()
Je ne parle pas françaisquote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:06 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Zjunnesepah hoelangNiet heel lang denk ik
![]()
je ne parle pas Francais aussi,je zeg maar wat "tussen neus en lippen door"..Perro ,,,,balen dat ik geen Italiaanse zinnen kan tikken.Truste Ruud slaap lekker.quote:
Kun je beter kijken naar SBS6. Blote tieten en Rutger Houwerquote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zone reality is ook weer eens bezig met de 1000e herhaling van medical detectives
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |