O dat waren die rode plekjes in de buienquote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En nu begint het te donderen en bliksemen.
In het gebied tussen de regenwolkenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Scheelt veel waar je woont denk ik.
Ja, denk het ook. Maar het zet niet echt door hoor. Momenteel is het weer droog en het onweer is ook weer gestopt.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:35 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
O dat waren die rode plekjes in de buien
Ze zijn ook maar klein hoor, idd lekker dat luchtje als je buiten staat na een buiquote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, denk het ook. Maar het zet niet echt door hoor. Momenteel is het weer droog en het onweer is ook weer gestopt.
Alleen ruikt het heerlijk als je de tuin inloopt en het huis is ook lekker opgefrist (had alles tegen elkaar open staan)
Ja, dat denk ik ook. Een fikse!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:43 schreef Chanel5 het volgende:
Maar als ik het goed inschat krijg je nog een grotere bui
Dat wil IK niet?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:00 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat zeg jij nou wel, maar dat wil jij niet
ik wil ookquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is hier nu heerlijk afgekoeld na die enorme bui van vanavond.
Mên o mên wat ging het hier te keer. Heerlijk gewoon.
Welke bui? die ging onder je door volgens buienradar...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is hier nu heerlijk afgekoeld na die enorme bui van vanavond.
Mên o mên wat ging het hier te keer. Heerlijk gewoon.
DAT lijkt me duidelijkquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zei 'dat' niet 'wat'
Waarom wil ik dat niet?
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:10 schreef Chanel5 het volgende:
Ik ga duikem, LS het beste met de buien, D. tja, ook het beste met jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |