Aj rest maj keesquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:18 schreef Laysa het volgende:
hello wat is het hier rustig.....ga de stad in latersssss
wat is er met je kaas?quote:
kwartier later: nixquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nog een kwartiertje volgens buienradar.
Hier al drie buien gehad, één flinke, twee kleintjes.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nog een kwartiertje volgens buienradar.
over een paar uur krijgen we zooooooooooooooooooooo de volle mep uit deutschlandquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hier al drie buien gehad, één flinke, twee kleintjes.
Nou het spookt hier al aardig en zo ver zitten we niet van elkaar af.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
over een paar uur krijgen we zooooooooooooooooooooo de volle mep uit deutschlanddie rooie vlek op buienrader... zo recht op ons af!
Morgen nog meer denk ik? Dan onploft het echt. Vannacht zou het wat uitdoven begreep ik van die weerslet op RTL 4quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
over een paar uur krijgen we zooooooooooooooooooooo de volle mep uit deutschlanddie rooie vlek op buienrader... zo recht op ons af!
Avondquote:
Mooi is dat! Gaan met die banaan, maar het vetst vind ik nog een dikke vette herfststorm waarbij mensen van de fietsen worden geblazen en vrachtwagens omdonderen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:43 schreef versabommie het volgende:
vorig jaar 22 juni zat ik er ook middenin :
die tweede die hadden we hier ook in de straat maar dan met zon.. wat een schade toen... maar wel kickuh!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |