Ciao Mooiiiiiiquote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:18 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
je ne parle pas Francais aussi,je zeg maar wat "tussen neus en lippen door"..Perro ,,,,balen dat ik geen Italiaanse zinnen kan tikken.Truste Ruud slaap lekker.
grijnz... goed zoquote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:31 schreef evaxsis het volgende:
Hey ik ben er ook![]()
Klaar met spelletjes zetten doen, de achterstand is weg
Ik kijk nu naar Giel 3fm, want de hele avond MJ is voor mij meer dan zatquote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
grijnz... goed zo
In België kunnen ze er ook wat van om MJ te verheerlijken. zn hele leven op herhaling.
Als ze maar niet te veel beelden laten zien van zijn laatste jarenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
grijnz... goed zo
In België kunnen ze er ook wat van om MJ te verheerlijken. zn hele leven op herhaling.
1 minuut giel is voor mij meer dan 10000 uur MJquote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:35 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik kijk nu naar GIel 3fm, want de hele avond MJ is voor mij meer dan zat
neuj.. t zijn gewoon de 2 kwebbels die binnen wandelenquote:
Echt hè wat was die eng geworden, al die beelden vanavond ik schrok me kapotquote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als ze maar niet te veel beelden laten zien van zijn laatste jarenHorror
Jij bent een aanstellertquote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
1 minuut giel is voor mij meer dan 10000 uur MJ
Tot aan "Thriller" vond ik het wel aardig om aan te zien, maar daarna heeft hij zich zo idioot laten toetakelen...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:37 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Echt hè wat was die eng geworden, al die beelden vanavond ik schrok me kapot
jij wint!quote:
zogenaamd wegens pigmentgebrek dat hij het egaal wilde hebben.. en daarna het lelijke neusje.... helemaal mis.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tot aan "Thriller" vond ik het wel aardig om aan te zien, maar daarna heeft hij zich zo idioot laten toetakelen...
Giel heeft gelukkig die achterlijke pet van zijn knar af gehaalt.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
1 minuut giel is voor mij meer dan 10000 uur MJ
OK, dan ben je druk....quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:41 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik ben toevallig wel in mijn chillmode ja
Nou inderdaad, want ik heb ook gezien zoals hij als een klein jochie was en daar leek hij toch totaal niet meer op.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tot aan "Thriller" vond ik het wel aardig om aan te zien, maar daarna heeft hij zich zo idioot laten toetakelen...
en nog mag ik hem niet.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Giel heeft gelukkig die achterlijke pet van zijn knar af gehaalt.
geld te veel en slecht zelfbeeld... dat kan niet anders....quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:43 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nou inderdaad, want ik heb ook gezien zoals hij als een klein jochie was en daar leek hij toch totaal niet meer op.
Hoe een mens zich zo kan laten verbouwen is nog voor mij nog steeds een raadsel
Ja maar als je dan ook ziet die broer van hem hoe donker die was, hij was trouwens net zo donker voor al zijn verbouwingen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij wint!
[..]
zogenaamd wegens pigmentgebrek dat hij het egaal wilde hebben.. en daarna het lelijke neusje.... helemaal mis.
Ik moest wel lachen om die ene ouwe knar op het journaal, die zei dat MJ de wereld voor zwarten had open gezet ofzo. Nog voor Ophra, en nog een paar.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:44 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja maar als je dan ook ziet die broer van hem hoe donker die was, hij was trouwens net zo donker voor al zijn verbouwingen.
Dat is feit, ben wel benieuwd naar zijn autobiografie die niet uitgebracht is.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
en nog mag ik hem niet.
[..]
geld te veel en slecht zelfbeeld... dat kan niet anders....
ja. Als ik bedenk hoe 'weinig' last mijn moeder heeft van de pigmentgebrekvlekken. Oke tuurlijk voor een donker persoon zijn het extra zichtbaar zijn.. maar daar zijn vremes voor.. ga je toch niet al het pigment weg laten halen...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:44 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja maar als je dan ook ziet die broer van hem hoe donker die was, hij was trouwens net zo donker voor al zijn verbouwingen.
Ja dat heb ik ook gezien, vond het ook een vreemde uitspraak.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen om die ene ouwe knar op het journaal, die zei dat MJ de wereld voor zwarten had open gezet ofzo. Nog voor Ophra, en nog een paar.
Dacht zo van, "Tja, daarom wilde hij ook steeds blanker worden"
Vreemder vind ik nog dat het kan, wat moet dat niet met je lichaam doen al die zooi.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja. Als ik bedenk hoe 'weinig' last mijn moeder heeft van de pigmentgebrekvlekken. Oke tuurlijk voor een donker persoon zijn het extra zichtbaar zijn.. maar daar zijn vremes voor.. ga je toch niet al het pigment weg laten halen...
ik vond de uitspraak van zijn broer erger....quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:51 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook gezien, vond het ook een vreemde uitspraak.
Wacko Jackoquote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:44 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hij heeft meer broers he? En zitten ook in de muziek. Had maar zo één van de anderen kunnen zijn.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vond de uitspraak van zijn broer erger....
Mijn broer.. de legendarische king of pop Michael Jackson....
Als je je broer zo omschrijft...........
animalplanet... funniest animalsquote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:55 schreef evaxsis het volgende:
Wat een kutmuziek bij die Giel, valt er nog wat te zappen.
Heeft iemand een tip voor mij?
ja ja ja niemand had ook door welke broer in het ziekenhuis lag natuurlijk.....quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hij heeft meer broers he? En zitten ook in de muziek. Had maar zo één van de anderen kunnen zijn.
"Ze lijken ook allemaal zo op elkaar he? "
KUTmuziek doet me denken aan ....quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:55 schreef evaxsis het volgende:
Wat een kutmuziek bij die Giel, valt er nog wat te zappen.
Heeft iemand een tip voor mij?
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik ga etage hoger...
Swiet driems al of joe...![]()
nou....aanwezig zeg maar...moet straks nog ff naar een reunie dus het leek me verstandig betijds op te staanquote:
Ja toppie, die haalt Eva nog in....let op.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
En Yvonne staat in tweede rijtje zie ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |