Mja, ik denk het. Gelukkig is het links, haha.quote:
Ja! Heb er zin in!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja op zich welIk moet alleen vanavond doorbrengen op de bruiloft met mijn ex en heel handig als je de avond ervoor nog even ruzie met die gast maakt..
Jij klaar voor het weekend?
Alleen als je nu eens eindelijk voor mij kiestquote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:55 schreef liefie_ het volgende:
en komen hier nog dezelfde mensen of zijn er eindelijk mensen single af?
nou idd hahaha tenminste in mijn geval ookquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, ik denk het. Gelukkig is het links, haha.
Belsquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja! Heb er zin in!
[..]
Alleen als je nu eens eindelijk voor mij kiest
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Welkom dan maar
Single? hoelang al enzo?
Och, er zijn meer nep Singles hierquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:27 schreef DarkBlade het volgende:
[..]
Ohw heh heh.. ben illegaal op dit topic denk ik![]()
*hides under his desk*
Carooltjequote:
Mja.. Het is echt bij mijn elleboog, dus geen idee hoe ik heb geslapen vannacht.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:25 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nou idd hahaha tenminste in mijn geval ook
Wat doe je dan hier!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:27 schreef DarkBlade het volgende:
[..]
Ohw heh heh.. ben illegaal op dit topic denk ik![]()
*hides under his desk*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
ja ik heb het ook wel eens, ik lig nogal te draaien snachts dus sta vaak op met een verkrampte nek of armquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja.. Het is echt bij mijn elleboog, dus geen idee hoe ik heb geslapen vannacht.
Ja, dat doe ik ook! Ik lig nooit stil. Als ik samen met iemand slaap, dan bied ik alvast mijn excuses aan voor eventuele blauwe plekkenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:30 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja ik heb het ook wel eens, ik lig nogal te draaien snachts dus sta vaak op met een verkrampte nek of arm
haha jaaa ik ook!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik ook! Ik lig nooit stil. Als ik samen met iemand slaap, dan bied ik alvast mijn excuses aan voor eventuele blauwe plekken
Ik ben altijd heel lief als ik met iemand slaap heb ik gehoordquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik ook! Ik lig nooit stil. Als ik samen met iemand slaap, dan bied ik alvast mijn excuses aan voor eventuele blauwe plekken
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat doe je dan hier!![]()
*pakt een lineaal en zoekt DarkBlade op*Whahaha meteen de lineaal erbij.. kinky hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.whahaha..
net op werk... rustig dagie vandaag dacht check even rond op er nog leuke topics zijn bij R&P poste er vroeger welles!!
dus vandaar.. *Tada*
maar ja.. ben er net.. en nu al iemand met een lineaal achter me aan![]()
Hmm.... Dat vind ik in het begin leuk, maar daarna wil ik "eigen terrein". Anders kan ik niet goed rondom bewegen enzoquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben altijd heel lief als ik met iemand slaap heb ik gehoordIk zoek ze altijd op in mijn slaap om te knuffelen
En dan ga je blauwe plekken uitdelen dusquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm.... Dat vind ik in het begin leuk, maar daarna wil ik "eigen terrein". Anders kan ik niet goed rondom bewegen enzo
haha dat heb ik dus ookquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik praat niet uit mezelf maar je kan me wel vragen stellen en dan geef ik keurig antwoord hehe.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:34 schreef Flena het volgende:
[..]
haha dat heb ik dus ooken ik bied ook gelijk mijn excuses aan voor de eventuele lulverhalen die ik vertel in me slaap...soms kan ik echt hele verhalen vertellen naar t schijnt..:)
mogguh lieve carooltje![]()
![]()
Ja, soms welquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En dan ga je blauwe plekken uitdelen dus
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, soms wel
Of ik sla op edele delen
Maar als iemand mij vast heeft, dan kan ik dus helemaal niet draaien & dan met ik mijzelf verplichten om stil te liggen en dan slaap ik niet lekker.
Ik heb mijn ex een keer flink tussen z'n benen geslagen,haha.quote:
ja idd dat kan ik dus ook niet, knufelen is heerlijk maar als ik echt ga slapen moet je me met rust laten haha anders doe ik geen oog dichtquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, soms wel
Of ik sla op edele delen
Maar als iemand mij vast heeft, dan kan ik dus helemaal niet draaien & dan met ik mijzelf verplichten om stil te liggen en dan slaap ik niet lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |