Ik kan er niet echt omheen dus...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:41 schreef halfbearad het volgende:
Niet te veel op die gast letten en vooral het bruidspaar even in het zonnetje zetten
Ja, ik weet het. Stomme keuzequote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:44 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat hij er is.. oke.. maar ook nog mee in de auto![]()
Moet je eens doen dan! Misschien dat het helptquote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:48 schreef KudFokker het volgende:
Ik gebruik heulemaal geen make-upstomme TT
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:48 schreef KudFokker het volgende:
I love Bitches!quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:44 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat hij er is.. oke.. maar ook nog mee in de auto hotelkamer![]()
Er is geen hotel in de buurtquote:
Wat is dit, KF laat me lachenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:48 schreef KudFokker het volgende:
Hahaha.. en nu.. brengt hij je terug savonds? Of slapen jullie saampjes heel lief in de autoquote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Er is geen hotel in de buurtDaarom begon die hele ruzie
Ik stond ook al raar te kijken toen ik je het zag doenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:52 schreef rival het volgende:
[..]
Wat is dit, KF laat me lachen
en niet op die andere manier dus zegmaar![]()
Alsjeblieft niet zeg.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:53 schreef Cuegirllie het volgende:
Hahaha.. en nu.. brengt hij je terug savonds? Of slapen jullie saampjes heel lief in de auto
Misschien wel handig om van te voren te bepalen.. zit je daar savonds niet met hem opgescheept of rare situatiesquote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:55 schreef Nouk84 het volgende:
Alsjeblieft niet zeg.Ik weet het niet, ik denk dat ik terug rijd
De vraag stellen.......quote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:55 schreef liefie_ het volgende:
en komen hier nog dezelfde mensen of zijn er eindelijk mensen single af?
Nog niet maar ben er mee bezigquote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:55 schreef liefie_ het volgende:
quote:
Ja.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De vraag stellen.......
Ben ik te laat met de scoop dat MJ dood is!.
ik wacht nog steeds op jou natuurlijkquote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:55 schreef liefie_ het volgende:
zo af en toe een avondjequote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:55 schreef liefie_ het volgende:
Neuh, niet echt veel aan de hand op het moment. Ben de zomer aan het verspillen alleen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:55 schreef liefie_ het volgende:
have fun wapperenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:00 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Kantoor werkzaamheden zitten er weer op ga nog even met me handjes wapperen
tot later
Goededagquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:02 schreef DarkBlade het volgende:
Nog even deze lange werkdag doorkomen.. en dan heerlijk weekend:D
heb er nou al zin in!
Morgen met vrienden bij mij thuis een biertje doenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:02 schreef rival het volgende:
Maareuhm!
Wat zijn jullie plannen?
Ik ga morgen naar de TT
Beetje zonnen, proefles kitesurfen, zondag familiebezoek.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:02 schreef rival het volgende:
Maareuhm!
Wat zijn jullie plannen?
Ik ga morgen naar de TT
Ik dacht ik benader de boel gewoon positief en ik ga er vanuit dat hier alleen maar mensen komen die ik niet kenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De vraag stellen.......
Ben ik te laat met de scoop dat MJ dood is!.
vanavond lekker in de tuin hangen met vriendin en zaterdagavond een ouderwets gezellige spelletjes avondquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:02 schreef rival het volgende:
Maareuhm!
Wat zijn jullie plannen?
Ik ga morgen naar de TT
Bordspellen ofzoquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:07 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
vanavond lekker in de tuin hangen met vriendin en zaterdagavond een ouderwets gezellige spelletjes avondheb er zinnn in
quote:
Hmm ik heb daar geen geduld voor en ga dan valsspelenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:11 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
![]()
lekker biertje erbij wordt gezellie
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:13 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm ik heb daar geen geduld voor en ga dan valsspelen
Ik ga heel overdreven valsspelen zodat het grappig is hahaquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:15 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]valsspelen??
nee joh gaat om de gezelligheid niet om het winnen.. al hebben we er ook 2 tussen zitten die heeel slecht tegen hun verlies kunnen
hahaha nee dat snap ikquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:16 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ga heel overdreven valsspelen zodat het grappig is haha
Ik speel niet vals om serieus te winnen hoor
Welkom dan maarquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:09 schreef DarkBlade het volgende:
[..]
Niet echt nieuw op het forum wel op dit topic
Hoi!quote:
Waarschijnlijk heeft iemand dat al gedaan toen het nog kritiek was. Het is natuurlijk een "sport" om de eerste te zijnquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:21 schreef KudFokker het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Michael_Jackson_(zanger)
Is nu gewoon al aangepast
' Michael Joseph Jackson (Gary (Indiana), 29 augustus 1958 – Los Angeles (Californië), 25 juni 2009) was een Amerikaans popzanger.... '
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoi!
Ooo ik kan mijn linker arm niet meer strekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |