Goededagquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:02 schreef DarkBlade het volgende:
Nog even deze lange werkdag doorkomen.. en dan heerlijk weekend:D
heb er nou al zin in!
Morgen met vrienden bij mij thuis een biertje doenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:02 schreef rival het volgende:
Maareuhm!
Wat zijn jullie plannen?
Ik ga morgen naar de TT
Beetje zonnen, proefles kitesurfen, zondag familiebezoek.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:02 schreef rival het volgende:
Maareuhm!
Wat zijn jullie plannen?
Ik ga morgen naar de TT
Ik dacht ik benader de boel gewoon positief en ik ga er vanuit dat hier alleen maar mensen komen die ik niet kenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De vraag stellen.......
Ben ik te laat met de scoop dat MJ dood is!.
vanavond lekker in de tuin hangen met vriendin en zaterdagavond een ouderwets gezellige spelletjes avondquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:02 schreef rival het volgende:
Maareuhm!
Wat zijn jullie plannen?
Ik ga morgen naar de TT
Bordspellen ofzoquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:07 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
vanavond lekker in de tuin hangen met vriendin en zaterdagavond een ouderwets gezellige spelletjes avondheb er zinnn in
quote:
Hmm ik heb daar geen geduld voor en ga dan valsspelenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:11 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
![]()
lekker biertje erbij wordt gezellie
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:13 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm ik heb daar geen geduld voor en ga dan valsspelen
Ik ga heel overdreven valsspelen zodat het grappig is hahaquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:15 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]valsspelen??
nee joh gaat om de gezelligheid niet om het winnen.. al hebben we er ook 2 tussen zitten die heeel slecht tegen hun verlies kunnen
hahaha nee dat snap ikquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:16 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ga heel overdreven valsspelen zodat het grappig is haha
Ik speel niet vals om serieus te winnen hoor
Welkom dan maarquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:09 schreef DarkBlade het volgende:
[..]
Niet echt nieuw op het forum wel op dit topic
Hoi!quote:
Waarschijnlijk heeft iemand dat al gedaan toen het nog kritiek was. Het is natuurlijk een "sport" om de eerste te zijnquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:21 schreef KudFokker het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Michael_Jackson_(zanger)
Is nu gewoon al aangepast
' Michael Joseph Jackson (Gary (Indiana), 29 augustus 1958 – Los Angeles (Californië), 25 juni 2009) was een Amerikaans popzanger.... '
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoi!
Ooo ik kan mijn linker arm niet meer strekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |