Nu die rare Wham! homo nog en de beste is als laatste overgebleven.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:22 schreef k_i_m het volgende:
Nou hebben we alleen George Michael en Prince nog over.
Wat... die autist die zogenaamd ECHT geen homo is?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:56 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nu die rare Wham! homo nog en de beste is als laatste overgebleven.
Ik denk dat je in de war bent met het grootste muzikale genie van de afgelopen paar decennia.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:58 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Wat... die autist die zogenaamd ECHT geen homo is?
overdrijven is ook een vak...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:59 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik denk dat je in de war bent met het grootste muzikale genie van de afgelopen paar decennia.
quote:
Ik vraag me af welke kosten ze hebben omdat het niet doorgaat. Er komen geen toeschouwers, dus - er vanuit gaande dat ze geld terugbetalen - komt er nauwelijks iets binnen. Maar ze hoeven toch ook niet veel uit te geven?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:23 schreef Unrealist- het volgende:
Dit kan best ook nog het einde worden voor iets anders, namelijk AEG live:
http://www.nu.nl/muziek/2(...)p-voor-aeg-live.html
"Dagblad The Times raamde de schade voor AEG Live vrijdag op 350 miljoen euro."![]()
Wat denk je van de kosten van het huren van de O2 Arena?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vraag me af welke kosten ze hebben omdat het niet doorgaat. Er komen geen toeschouwers, dus - er vanuit gaande dat ze geld terugbetalen - komt er nauwelijks iets binnen. Maar ze hoeven toch ook niet veel uit te geven?
Ja, maar dat kost geen 350 miljoen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:55 schreef SuzukiSwift het volgende:
[..]
Wat denk je van de kosten van het huren van de O2 Arena?
Ach, een combinatie van factoren. Dat en zijn huidkanker en dus medicijnen etc.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:56 schreef Re het volgende:
teveel getraind voor zijn laatste concerten zeker
jammer van de artiest die de wereld wel op zijn kop zette
Ik zeg het je, in 2010 staat-ie gewoon in de O2 Arena en heeft-ie z'n schulden afbetaaldquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
BOL.com verkoopt elke tien seconden een album van MJ.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |