Elvis (individueel veruit de grootste)quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:11 schreef fuckbuddy het volgende:
@alex4all,
Wie zijn nou fenomenen te noemen na
Wham, Madonna, MJ?
Echt vrij weinig en dan is Wham nog "middle class" te noemen.
Gewoon Rutger.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:11 schreef fuckbuddy het volgende:
@alex4all,
Wie zijn nou fenomenen te noemen na
Wham, Madonna, MJ?
Echt vrij weinig en dan is Wham nog "middle class" te noemen.
MJ wilde gewoon zo snel mogelijk van het gezeik af zijn.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:43 schreef melovechai het volgende:
[..]
als hij zo onschuldig was waarom heeft die tal van zaken voor miljoenen geschikt.
als hij onschuldig is dan sue je toch dat tuig wat die roddels over je verspreiden.
nee, die vent zat gewoon met zijn pikkie in de poepertjes van kids
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:07 schreef alex4all het volgende:
[..]
Nope, performer van de 20e eeuw was Elvis, beste/meest invloedrijke musicact waren The Beatles.
amerikanen verkopen hun ziel nu eenmaal snel.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
MJ wilde gewoon zo snel mogelijk van het gezeik af zijn.
Nou geef ik echter devraag terug aan jou, als jouw zoon verkracht was door een pedo, zou jij dan genoegen nemen met een paar miljoen, of willen dat die man de cel inging?
Ja, en pedofielen poepen ook, net als jij. Ga toch weg, troll.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:20 schreef melovechai het volgende:
[..]
amerikanen verkopen hun ziel nu eenmaal snel.
http://www.martijn.org/page.php?id=103000
hier rouwen ze ook om hun grote vriend
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:20 schreef melovechai het volgende:
[..]
amerikanen verkopen hun ziel nu eenmaal snel.
http://www.martijn.org/page.php?id=103000
hier rouwen ze ook om hun grote vriend
U2 met Bono ook wel groot.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:14 schreef alex4all het volgende:
[..]
Elvis (individueel veruit de grootste)
Lennon/McCartney (Lennon met name IMO)
Jimi Hendrix
Kurt Cobain (?)
Errug schaars: vandaar de term fenomeen. We praten over mensen waar over honderden jaren nog over wordt gesproken zoals we het nu over Mozart hebben enzo. De invloed van Elvis, Beatles en MJ op de muziek van de 20e eeuw is huge, zoveel mensen zijn geinspireerd door die drie. En alle drie hebben de muziek eigenhandig meegenomen naar een ander platform waarvan niet meer afgeweken is.
Reageer nu eens inhoudelijk op mijn argumenten, of ga weg, troll.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:29 schreef melovechai het volgende:
man, hij kocht niet een keer een rechtzaak af maar verscheidene keren.
of dan zag je hem geilig vertellen hoe hij samen met een kind in een bed sliep
Idd, ik wilde NET dit typen:quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:31 schreef fuckbuddy het volgende:
@ alexa4all,
(Quoten gaat soms kut op mijn telefoon)
Klopt maar ik doelde meer op deze generatie.
Dus een Britney Spears en dat soort figuren...
Zeg maar artiesten na 1980. Die zijn er simpelweg niet.
En dat heeft niet met leeftijd te maken.
Madonna was jong "hot".
MJ ook...
Echte sterren zeg maar, ik denk vrij weinig tot niet...
Maar misschien dat ik iemand over het hoofd zien?!
flikker zelf op...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Reageer nu eens inhoudelijk op mijn argumenten, of ga weg, troll.
Says who? Jij. Het is nooit bewezen dat hij een pedo is.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:36 schreef melovechai het volgende:
[..]
flikker zelf op...
ook al is iemand bekend dan blijft het een smerige pedo.
Britneyquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:33 schreef alex4all het volgende:
[..]
Idd, ik wilde NET dit typen:
Enigste wat ik jammer vind van MJ is dat hij ervoor gezorgd heeft dat we nu artiesten hebben zoals Britney Spears die zelf niets meer schrijven of andere inbreng hebben behalve dan de danspasjes leren, een goede performance geven en alleen maar commercieel zijn.
Let maar eens op, flitsende danspasjes en videoclips zijn nu schering en inslag.
Ik vraag me af, welke top-ster hebben we nu eigenlijk nog? In de nineties hadden we nog Nirvana maar eigenlijk konden die ook niet echt meten met de grote drie...Ik hoop toch echt dat het Britney NIET is
Toch is U2 een zijtak, een evolutie en niet revolutie. Als je U2 noemt kan ik ook Radiohead of Queen noemen. Ze zitten er allemaal onder en misschien zijn ze wel beter, maar je moet kijken naar wat de inbreng was op het moment dat ze ontstonden. Wat MJ deed was veel knapper in de tachtiger jaren dan wat Usher nu (misschien objectief gemeten wel beter) doet. Toch is Usher geïnspireerd door MJ en niet andersom.quote:
Fok op naar een ander topic dan!!!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:37 schreef Mickey98 het volgende:
Moet zeggen dat ik nooit een fan van hem ben geweest. Heb me vandaag enorm ingehouden...maar nu...
ROT TOCH OP MET DIE ZWART-WITTE, AANDACHTZIEKE, ONAFGEBOUWDE, PEDOFIELE M.J.
Zo, gaan we ons nu weer even druk maken om dingen die er WEL toe doen? Alsof er een god verdwenen is...
Ga nog maar ff buiten spelen tot je moeder je roept voor het etenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:37 schreef Mickey98 het volgende:
Moet zeggen dat ik nooit een fan van hem ben geweest. Heb me vandaag enorm ingehouden...maar nu...
ROT TOCH OP MET DIE ZWART-WITTE, AANDACHTZIEKE, ONAFGEBOUWDE, PEDOFIELE M.J.
Zo, gaan we ons nu weer even druk maken om dingen die er WEL toe doen? Alsof er een god verdwenen is...
Ik zei ook dat ik hoop dat ze het niet is, maar ik vrees dat het millennium toch beheerst is door haarquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:38 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Britney![]()
Ook nog een van de laatste echte grootheden vind ik Tina Turner
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |