zal ik dan ook mn achternaam veranderen in tokkie?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:43 schreef EvanStone het volgende:
Rook shag.
Eigenlijk dacht ik al dat dat je naam was.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:45 schreef TwyLight het volgende:
[..]
zal ik dan ook mn achternaam veranderen in tokkie?
Kunnen ze meteen Twylight erna doen, of gaat ie stoppen?quote:
goeiequote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:45 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Eigenlijk dacht ik al dat dat je naam was.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:00 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Eigen schuld! Moet je maar niet roken.
Mijn vraag is altijd waarom ben je begonnen met roken? Omdat je het lekker vond die 1e peuk? Ik kan het mij niet voorstellen. Je wilt gewoon stoer mee doen met je vrienden en de kudde volgen.
Bijna al mijn vrienden roken maar ik heb nog nooit een peuk gerookt.
dat is niet waar roken is gewoon lekker. het is vrij afgezaagd om te zeggen dat iedereen die rookt een meeloper is. roker kalmeert ook. het is niet te vergelijken met eten dat je lekker vind het gaat boven dat ik heb zelf totaal geen reden om er van af te haken. mits je verder gezond blijft en roken matigt vind ik dat er niets aan de hand is. en stoer dat je zo sterk bent er vanaf te blijven, ook al vind ik dat je alles 1x geprobeerd moet hebben.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:00 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Mijn vraag is altijd waarom ben je begonnen met roken? Omdat je het lekker vond die 1e peuk? Ik kan het mij niet voorstellen. Je wilt gewoon stoer mee doen met je vrienden en de kudde volgen.
jij gaat waarschijnlijk nooit uit, drinkt bijna nooit bier, en komt groen aan als je sigarettenrook ruikt uit angst voor kanker. roken is voor mensen die genieten, en met de nieuwe kroegenwet voor roken vind ik het zo eerlijk voor rokers en niet rokers, waarom dan steeds die inkomsten voor overheid vergroten?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:03 schreef Prosac het volgende:
Zou nog duurder moeten worden. Gewoon gelijke trend houden met het krat bier. Een duur krat bier dan he.
Ik zeg 1 euro per sigaret, gaande naar 2 euro per sigaret. Uitmelken die rokers.
maar waarom ben je begonnen? Dat je nu buiten gaat zitten lekker chill met een sigaretje heb ik geen problemen mee. Ik zou het ook doen als ik niet hoefde te werken, maar dan met een biertje.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:04 schreef Koskesh het volgende:
[..]
![]()
Ik ga zometeen buiten in de tuin roken, nu iedereen slaapt en ik alleen buiten op tuinstoeltje ga zitten met sigaretje in mn ene hand en johhny cash in mijn Ipod luisterend, omdat ik fucking stoer ben dan voor mijn vrienden.
Jij bent ECHT zó cool.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:00 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Ik ben gisteren op stap geweest, dronk daar bier. Heb nu een biertje voor me. Kanker ben ik niet bang voor, al mijn bekende familieleden zijn overleden aan kanker, dus ik ga daar wss ook aan dood. Kanker kun je overal van krijgen. Ik vind roken goor, ik ga er van over mijn nek. Vind het dan ook bijzonder jammer dat mijn vriendin rookt. Maar goed, dan is het af en toe wel even lekker rustig in de club.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:10 schreef muay-toy het volgende:
jij gaat waarschijnlijk nooit uit, drinkt bijna nooit bier, en komt groen aan als je sigarettenrook ruikt uit angst voor kanker. roken is voor mensen die genieten, en met de nieuwe kroegenwet voor roken vind ik het zo eerlijk voor rokers en niet rokers, waarom dan steeds die inkomsten voor overheid vergroten?
Zelfde vraag als hierboven: Waarom?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:10 schreef muay-toy het volgende:
dat is niet waar roken is gewoon lekker. het is vrij afgezaagd om te zeggen dat iedereen die rookt een meeloper is. roker kalmeert ook. het is niet te vergelijken met eten dat je lekker vind het gaat boven dat ik heb zelf totaal geen reden om er van af te haken. mits je verder gezond blijft en roken matigt vind ik dat er niets aan de hand is. en stoer dat je zo sterk bent er vanaf te blijven, ook al vind ik dat je alles 1x geprobeerd moet hebben.
We hebben het over echte stuff, geen Aldi.quote:
Marlboro Red, ik koop iedere week twee slof in de tax free in Romequote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:21 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
We hebben het over echte stuff, geen Aldi.
Voor mensen die roken hoef je dat niet te hopen of te wensenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 07:21 schreef Mr.Cooper het volgende:
Mensen die anti rook zijn krijgen hoop ik even snel kanker, onbeschofte kutlui.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:03 schreef Prosac het volgende:
Zou nog duurder moeten worden. Gewoon gelijke trend houden met het krat bier. Een duur krat bier dan he.
Ik zeg 1 euro per sigaret, gaande naar 2 euro per sigaret. Uitmelken die rokers.
Wat schrijf jij een onzin man. Van roken word je juist nerveuzer. Natuurlijk voel je je ontspannen en geniet je van een sigaret, maar dat komt omdat je je lichaam tijdens het roken de nicotine geeft waar het om schreeuwt.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:10 schreef muay-toy het volgende:
[..]
dat is niet waar roken is gewoon lekker. het is vrij afgezaagd om te zeggen dat iedereen die rookt een meeloper is. roker kalmeert ook. het is niet te vergelijken met eten dat je lekker vind het gaat boven dat ik heb zelf totaal geen reden om er van af te haken. mits je verder gezond blijft en roken matigt vind ik dat er niets aan de hand is. en stoer dat je zo sterk bent er vanaf te blijven, ook al vind ik dat je alles 1x geprobeerd moet hebben.
[..]
WTF is dit, je leest het steeds vakerquote:
lul niet zo slap man.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:10 schreef muay-toy het volgende:
[..]
[..]
jij gaat waarschijnlijk nooit uit, drinkt bijna nooit bier, en komt groen aan als je sigarettenrook ruikt uit angst voor kanker. roken is voor mensen die genieten, en met de nieuwe kroegenwet voor roken vind ik het zo eerlijk voor rokers en niet rokers, waarom dan steeds die inkomsten voor overheid vergroten?
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:59 schreef muay-toy het volgende:
dat ze dit gewoon kunnen doen vind ik schandalig! de productie van een pakje peuken is 1,50 de rest is accijns. bijna 1/3 e van NL rookt, al die inkomsten voor de overheid. bovendien is roken verslavend dus kunnen rokers er niets aan doen, en er zijn al genoeg wetten zodat de overlast van roken word verminderd. dat dit kan in Nederland!
Rokers die excuusjes verzinnen om het roken te rechtvaardigen. Flikker toch op man.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:13 schreef
[quote][b]Op vrijdag 26 juni 2009 01:10 schreef muay-toy het volgende:
[..]
[..]
He, kalm een beetje!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:15 schreef Catch22- het volgende:
[..]
lul niet zo slap man.
roken kalmeert? Ik ben zelf gestopt en ben echt niet minder kalm hoor
quote:In 20 minutes your blood pressure will drop back down to normal.
In 8 hours the carbon monoxide (a toxic gas) levels in your blood stream will drop by half, and oxygen levels will return to normal.
In 48 hours your chance of having a heart attack will have decreased. All nicotine will have left your body. Your sense of taste and smell will return to a normal level.
In 72 hours your bronchial tubes will relax, and your energy levels will increase.
In 2 weeks your circulation will increase, and it will continue to improve for the next 10 weeks.
In three to nine months coughs, wheezing and breathing problems will dissipate as your lung capacity improves by 10%.
In 1 year your risk of having a heart attack will have dropped by half.
In 5 years your risk of having a stroke returns to that of a non-smoker.
In 10 years your risk of lung cancer will have returned to that of a non-smoker.
In 15 years your risk of heart attack will have returned to that of a non-smoker.
Ga lekker de polonaise lopen dat er rookrvije uitaansgelegenheden zijn die helemaal stinken naar kankerzweet.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:19 schreef Mriya het volgende:
[..]
Rokers die excuusjes verzinnen om het roken te rechtvaardigen. Flikker toch op man._!
Rokers.
je hoeft het niet te kopenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:42 schreef TwyLight het volgende:
Titel zegt genoegflikkers, beetje duurder maken om de paar maand
subklacht: roken is verslavend
Rokers-smoes.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:12 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ga lekker de polonaise lopen dat er rookrvije uitaansgelegenheden zijn die helemaal stinken naar kankerzweet.![]()
Ik moet zeggen dat de plaatsten waar niet meer gerookt stukken frisser ruiken dan waar je nog wel mag rokenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:12 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ga lekker de polonaise lopen dat er rookrvije uitaansgelegenheden zijn die helemaal stinken naar kankerzweet.![]()
Dat zou wel eens kunnen kloppen. Tot afgelopen november rookte ik meer dan dat ik aan het eten was.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:22 schreef MikeyMo het volgende:
er is ooit eens door tabaksfabrikanten een onderzoek naar buiten gebracht (wel door een klokkenluider natuurlijk) dat uit testen bleek dat ratten die verslaafd zijn aan nicotine hun eten lieten staan en ipv daarvan hun nicotine verslaving liever voedden dan hun maag...
Dat wordt nog lachen als ze ooit eens tabak 20,- per pakje maken. Tokkie Nederland heeft dan een probleem
Je meent het ofzoquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:48 schreef Jobba het volgende:
Als je meer dan 5 jaar gerookt hebt dan zal roken altijd zijn sporen achterlaten
Ik ben begonnen met roken omdat ik blowde.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:11 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
maar waarom ben je begonnen? Dat je nu buiten gaat zitten lekker chill met een sigaretje heb ik geen problemen mee. Ik zou het ook doen als ik niet hoefde te werken, maar dan met een biertje.
Ik heb geen probleem met rokers ( ik ben met rokende ouders opgegroeid). Ik ben alleen altijd benieuwd waarom iemand begint.
Toch wel want roken is geen "garantie" voor kanker, ondanks de overheid je dit wel wil laten geloven.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 07:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Voor mensen die roken hoef je dat niet te hopen of te wensen
De overheid hoeft niet het falen van de ouders op te vangen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:20 schreef Jor_Dii het volgende:
Het gaat hier nu niet om het rokersverbod, waar ik als niet-roker overigens wel tegen ben (in de cafés dan), maar om de prijs van sigaretten. Ik vind dat sigaretten nog veel duurder gemaakt zouden moeten worden, om de drempel voor jongeren nog hoger te maken.
Asocialiteit is een karaktertrek, heeft niets met roken te maken.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:22 schreef MikeyMo het volgende:
er is ooit eens door tabaksfabrikanten een onderzoek naar buiten gebracht (wel door een klokkenluider natuurlijk) dat uit testen bleek dat ratten die verslaafd zijn aan nicotine hun eten lieten staan en ipv daarvan hun nicotine verslaving liever voedden dan hun maag...
Dat wordt nog lachen als ze ooit eens tabak 20,- per pakje maken. Tokkie Nederland heeft dan een probleem
Je kan ook gewoon gaan sporten, krijg je ook meer energie.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:29 schreef Jor_Dii het volgende:
Klopt, als je stopt met roken is de kans groot dat je wat aankomt. Gelukkig krijg je er wel meer energie, lucht, schone longen, frisse adem en zulks voor terug
Sjezus, wat ben jij je rookgedrag aan het verdedigen zeg.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:46 schreef Keltie het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon gaan sporten, krijg je ook meer energie.
Als je rookt houdt je het stukken minder lang volquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:46 schreef Keltie het volgende:
[..]
90 minuten is bij een voetbalwedstrijd genoegquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:51 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Als je rookt houdt je het stukken minder lang vol
Valt wel mee. Dat kansloze gehak met kansloze opmerkingen word ik alleen een beetje zat.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:51 schreef cheqy het volgende:
[..]
Sjezus, wat ben jij je rookgedrag aan het verdedigen zeg.![]()
Niemand zegt dat je moet stoppen hoor.
Het lijkt wel of ik m'n eigen teksten van een jaar terug lees. Echte rokersopmerkingen.
toch vreemd dat al die knkkers die bij de voedselbank komen omdat ze zichzelf niet kunnen redden van hun uitkering wel allemaal lekker flink doorpaffenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:45 schreef Keltie het volgende:
[..]
Asocialiteit is een karaktertrek, heeft niets met roken te maken.
Dus? Er zijn ook zat mensen die roken en niet bij de voedselbank komen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:17 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
toch vreemd dat al die knkkers die bij de voedselbank komen omdat ze zichzelf niet kunnen redden van hun uitkering wel allemaal lekker flink doorpaffen
Eens, raar eigenlijk.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:17 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
toch vreemd dat al die knkkers die bij de voedselbank komen omdat ze zichzelf niet kunnen redden van hun uitkering wel allemaal lekker flink doorpaffen
als we er zo over gaan beginnen, wrm ben jij begonnen met je eerste biertje???quote:maar waarom ben je begonnen? Dat je nu buiten gaat zitten lekker chill met een sigaretje heb ik geen problemen mee. Ik zou het ook doen als ik niet hoefde te werken, maar dan met een biertje.
Ik heb geen probleem met rokers ( ik ben met rokende ouders opgegroeid). Ik ben alleen altijd benieuwd waarom iemand begint.
Wat het sporten betreft is het geen onzin. Ik rookte terwijl ik voetbalde, aan fitness deed, squashde en aan hardlopen deed. Op den duur begon ik aan de laatste 3 sporten toch te merken dat ik rookte. Je kan zoveel doen als je wilt maar je longen krijgen het er toch zwaarder mee.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:01 schreef Keltie het volgende:
[..]
Valt wel mee. Dat kansloze gehak met kansloze opmerkingen word ik alleen een beetje zat.
EDIT:
Net zoals met dat sporten. Dat is onzin.
Je weet alleen dat je meer moet doen om je conditie op een fatsoenlijk pijl te krijgen, nou boehoe..
Alcohol is harddrugs.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:59 schreef ImMaxa het volgende:
Op mijn part gaat de prijs nog veel verder omhoog. Tot rokers leren dat het opsteken in gezelschap van niet-rokers not-done is. Ik ben het zat om die gore rook te moeten inademen...
Alcohol is slecht voor jezelf. Roken ook voor de mensen om je heen. Dat vind ik het grote verschil. En alcohol met mate is amper schadelijk te noemen, terwijl roken direct slecht is...
Totdat je met alcohol in een auto stapt.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:59 schreef ImMaxa het volgende:
Alcohol is slecht voor jezelf. En alcohol met mate is amper schadelijk te noemen, terwijl roken direct slecht is...
Ja.. nu ga je onwaarheden verkondigen, leugenaar!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:49 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Lelijke voor eeuwig vrijgezelle man.
Jij noemt het ontkenningsfase, ik merk er niet veel van.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:08 schreef cheqy het volgende:
[..]
Wat het sporten betreft is het geen onzin. Ik rookte terwijl ik voetbalde, aan fitness deed, squashde en aan hardlopen deed. Op den duur begon ik aan de laatste 3 sporten toch te merken dat ik rookte. Je kan zoveel doen als je wilt maar je longen krijgen het er toch zwaarder mee.
Maar het maakt niets uit, ik heb ook 15 jaar in een ontkenningsfase gezeten.
Ik win, zoals altijd.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:21 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ja.. nu ga je onwaarheden verkondigen, leugenaar!![]()
Ik speel niet meer!
Je leest wel selectief he?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:28 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jij noemt het ontkenningsfase, ik merk er niet veel van.
Vroeger, op de mavo voetbalde ik terwijl ik nog niet rookte en nu voetbal ik terwijl ik wel rook en het is hetzelfde
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:08 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ik rookte terwijl ik voetbalde, aan fitness deed, squashde en aan hardlopen deed. Op den duur begon ik aan de laatste 3 sporten toch te merken dat ik rookte.
Nee. Ik antwoord puur over het zaakje waar ik antwoord op gaf.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:41 schreef cheqy het volgende:
[..]
Je leest wel selectief he?
Ook een rokerstrek. Of ik naar een film van mezelf zit te kijken.![]()
¤46,-quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:26 schreef wikwakka2 het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoeveel een slof marlboro reds/lights in Nederland kost?
Ik ben al tevreden hoor.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:51 schreef Keltie het volgende:
Dus ik weet niet met welk antwoord je nu tevreden gaat wezen?
quote:
Ik snap geen klote van je zin.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:19 schreef Dakduif het volgende:
Godverdomme zeg, kunnen de shagrokende fabrieksarbeiders niet rond komen door een pakkie kankerstokkies a day?³×²
Dus jij zit op Fok! op vakantie 'waarschijnlijk', kutnerd.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:47 schreef Conflict het volgende:
hier kost een pakje marlboro 3 euro. We zijn met 6 man dus ik kan 24 sloffen meenemen. Ik ben maandag terug.
Bieden maar!
Jij zit thuis op je zolderkamertje te fokken, ik lekker buiten op een terras, af en toe een uurtje, heerlijk, randdebielquote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:48 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Dus jij zit op Fok! op vakantie 'waarschijnlijk', kutnerd.
Het is vroeg, zo ga ik zuipen, nerd. Op vakantie hoor je niet eens aan de computer te denken, wat dan ook.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:49 schreef Conflict het volgende:
[..]
Jij zit thuis op je zolderkamertje te fokken, ik lekker buiten op een terras, af en toe een uurtje, heerlijk, randdebiel
Iedereen gaat dood, ik van het roken, jij van het jezelf drukmaken over rokenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:19 schreef Mriya het volgende:
[..]
Rokers die excuusjes verzinnen om het roken te rechtvaardigen. Flikker toch op man._!
Rokers.
Hoewel ik deze uitspraak haat is het helaas wel waar. Alleen rook niet een paar peuken en drink een halve fles wijn voordat je gaat hardlopen, dan ga je dood weet ik uit persoonlijke ervaring.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:46 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik ruik liever een roker dan iemand die zich 4 dagen niet douched met dit warme weerquote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:06 schreef Nikmans het volgende:
Maar wie stinkt er het ergst?
Zei ik dat danquote:Op zaterdag 27 juni 2009 06:50 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik ruik liever een roker dan iemand die zich 4 dagen niet douched met dit warme weer
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 06:14 schreef Maringo het volgende:
(anti)rokers bash topic #29385087263487950493274
pakje JPS rood van 28 cigs, ¤3, 60.
Dat was voor mij juist één van de redenen om te stoppen. Je betaald je scheel aan belasting en als beloning word je aan alle kanten afgezekenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:21 schreef pc-fr34k het volgende:
En mensen die denken dat verhogen van accijns meer mensen zal laten stoppen![]()
Ach als je wat familie leden door verschillende longziektes als gevolg van roken gorgelend in hun eigen slijm en ellende ten onder ziet gaan lul je wel anders. Tien jaar korter leven is het punt niet, maar de manier waarop je gaat des te meer.quote:Je moet wel leven he, doe waar je zin in hebt. Wat maken 10 jaartjes aan het einde van je leven ofzo nou uit?
alsof jij rooktquote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:43 schreef Sala-adin het volgende:
Zolang de wiet en hasj maar lekker zelfde prijs blijft
Er zullen inderdaad mensen stoppen of minder roken, waardoor een jaar later de prijs van sigaretten nog hoger wordt.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:21 schreef pc-fr34k het volgende:
En mensen die denken dat verhogen van accijns meer mensen zal laten stoppen![]()
Uitzonderingen daar gelaten...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:52 schreef Mr.Cooper het volgende:
Mensen die roken zijn meestal veel gezelliger, en vaak ook leuker.
Ga stoppen dan!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:42 schreef TwyLight het volgende:
Titel zegt genoegflikkers, beetje duurder maken om de paar maand
subklacht: roken is verslavend
quote:
Dat gaat ook wel duurder worden.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:43 schreef Sala-adin het volgende:
Zolang de wiet en hasj maar lekker zelfde prijs blijft
Hopelijk krijgen we niet weer zo'n brandende zomer als vorig jaar, anders word het voor de zolderkweek-groep onmogelijk nog "goedkoop" wiet te leveren. Dat ze die shit nou eens legaliseren, zijn we van het gezeik afquote:
Ik hoop op een prijsstijging van 100%.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:49 schreef pingpongpingpong het volgende:
ben blij dat je geen L&M rookt
die gaat van 5,70 naar 6,00
Waarom ga je niet meteen van 1 naar 5 euro per stokje?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:03 schreef Prosac het volgende:
5,70 voor 'n 30 pack ofzo? (of 28?)quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:51 schreef Maringo het volgende:
[..]
In NL zijn ze 5,70... En het zijn nog steeds niet de goedkoopste, Elixir, L&M en Camel zijn goedkoper. Dus doe eerst es wat onderzoek voordat je gaat blaten.
De 28 pakjes ja.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:27 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
5,70 voor 'n 30 pack ofzo? (of 28?)
Vind eigenlijk JPS de lekkerste 'budget' sigaret.. Marlboro is pas smerig![]()
Het liefste rook ik Dunhill red.. Die zijn al tijden 4,70 voor 'n pakje, dus zullen binnekort wel 4,80 worden..
Ja iedereen die rookt is een tokkiequote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:22 schreef MikeyMo het volgende:
Jemigquote:Op zondag 28 juni 2009 09:34 schreef darkness_regi27 het volgende:
Kennen we het nog kinderen 1 euro is 2.20371 gulden
4,6 euro is dus FL 10,137066 gulden
is FL 0,53 cent per sigaret
Over de 10 gulden gegaan (en dan heb ik het niet eens over shag) dus we kunnen nu eindelijk met zijn allen stoppen hoera!
Dat zie je inderdaad wel steeds meer, sloffen L&M voor 25 euro bijvoorbeeld... "van de vrachtwagen gevallen". Ik krijg ze tijdens het uitgaan tegenwoordig al aangebodenquote:Op zondag 28 juni 2009 11:40 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ja iedereen die rookt is een tokkie![]()
20, per pakje? Prima.. dan wordt het gewoon straathandel en wordt de regering ook niet meer gesponsord
Idd..quote:Op zondag 28 juni 2009 12:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat zie je inderdaad wel steeds meer, sloffen L&M voor 25 euro bijvoorbeeld... "van de vrachtwagen gevallen". Ik krijg ze tijdens het uitgaan tegenwoordig al aangeboden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |