Zal even wat qouten; ik vind gewoon ieder mens even belangrijk als een ander, ja het is erg maar verder niksquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat haal jij eruit..
er wordt volgens mij voornamelijk gezegd dat ze het erg vinden. Het lijkt mij overdreven om er altijd bij te zeggen dat het ook zielig is voro al die andere mensen.
Daarbij wordt het ook heel erg gevonden als er iemand om het leven komt door zinloos geweld of hoe dan ook. Het nieuws krijgt aandacht.. heel simpel
CNN nog steeds niet.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:44 schreef djayzz het volgende:
[..]
zou ook nog kunnen.....
BBC heeft bevestigd dat hij dood is.
Sesamstraat?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
CNN nog steeds niet.
Hoe heet dat liedje met die trommels door de straten? (ofzo)
Hoezo, je kunt toch niets toevoegen NA je doodquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als die toevoegingen daarentegen voor 99% toch al in de verleden tijd lagen, tja, dan is het verschil met jan met de pet plotseling niet zo groot meer.
trommels door stratenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
CNN nog steeds niet.
Hoe heet dat liedje met die trommels door de straten? (ofzo)
Nee, maar het erge aan een groot artiest is dat je je afvraagt wat hij nog had kunnen toevoegen. Dat vroeg ik me, met alle respect, bij Jackson al ruim tien jaar niet meer af.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:45 schreef kingmob het volgende:
[..]
Hoezo, je kunt toch niets toevoegen NA je dood
Hij doelt op wat MJ heeft toegevoegd de afgelopen 5 jaar bvquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:45 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ja.... Verdorie. Nu wil ik hem zoekenquote:
Stel je voor dat jouw pa sterft en dat ons Singles gezelligheidsmonster S95Sedan jou "oppept" met "ah joh, we gaan allemaal dood".quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:42 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik beweer het wel hoor.
Tuurlijk is het erger als een groot artiest, denker, schrijver oid sterft. Mensen die iets aan de wereld toevoegen, hem af en toe mooier maken, muziek maken die nog in vele jaren mensen plezier geven, daarvan is het erger als ze dood gaan dan als jan met de pet sterft.
Cue begrijpt mijquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hij doelt op wat MJ heeft toegevoegd de afgelopen 5 jaar bv
Nee maar dat hebben de mensen om hem heen er zelf naar gemaakt met al die rechtzaken tegen hem.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, maar het erge aan een groot artiest is dat je je afvraagt wat hij nog had kunnen toevoegen. Dat vroeg ik me, met alle respect, bij Jackson al ruim tien jaar niet meer af.
Oh zoquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, maar het erge aan een groot artiest is dat je je afvraagt wat hij nog had kunnen toevoegen. Dat vroeg ik me, met alle respect, bij Jackson al ruim tien jaar niet meer af.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Stel je voor dat jouw pa sterft en dat ons Singles gezelligheidsmonster S95Sedan jou "oppept" met "ah joh, we gaan allemaal dood".
Dat is inderdaad heel erg.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zal even wat qouten; ik vind gewoon ieder mens even belangrijk als een ander, ja het is erg maar verder niks
Wat is je punt? Als er iemand veel toevoegt in je leven is het je vaderquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Stel je voor dat jouw pa sterft en dat ons Singles gezelligheidsmonster S95Sedan jou "oppept" met "ah joh, we gaan allemaal dood".
Eeej lekkertje... ben je nog een beetje lief vanaaf?quote:
Beschrijf ff wat meerquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja.... Verdorie. Nu wil ik hem zoeken
quote:
Altijdquote:
2pac brengt anders nog regelmatig muziek uit.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:45 schreef kingmob het volgende:
[..]
Jij was eerderquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Postte ik ook in het reeds dode topic. Geweldig nummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |