Heb ik ook nooit beweerdquote:
Gewoon de normale OPquote:
Ja snap ik. ik bedoelde dat die er aan kwam. en die ? was een foutjequote:
Haha okequote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:38 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja snap ik. ik bedoelde dat die er aan kwam. en die ? was een foutje
Mja, maar hij is zo leukquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:39 schreef kingmob het volgende:
[..]
Zeker, en zo eentje die ondergesneeuwd gaat worden
Of jouw interpretatie.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee maar zo wordt het wel gezegd hier.
Stiekem zijn heel veel nummers van hem leuk!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, maar hij is zo leuk![]()
Stiekem vind ik er best veel leuk, haha.
Jij ook.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Blijkbaar klopt die wel aardig want iedereen is meteen op z'n tenen getrapt hier.
Ik beweer het wel hoor.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mja....quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:41 schreef djayzz het volgende:
[..]
Stiekem zijn heel veel nummers van hem leuk!
Dat haal jij eruit..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als die toevoegingen daarentegen voor 99% toch al in de verleden tijd lagen, tja, dan is het verschil met jan met de pet plotseling niet zo groot meer.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:42 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik beweer het wel hoor.
Tuurlijk is het erger als een groot artiest, denker, schrijver oid sterft. Mensen die iets aan de wereld toevoegen, hem af en toe mooier maken, muziek maken die nog in vele jaren mensen plezier geven, daarvan is het erger als ze dood gaan dan als jan met de pet sterft.
zou ook nog kunnen.....quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:43 schreef automatic_ het volgende:
Misschien is het wel zelfmoord, maar doen ze alsof het het hart is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |