vast wel..anders walvis je even je bed in.. wordt ie vanzelf wakkerquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:25 schreef texelonia het volgende:
ik was vroeger ook MJ fan!E Micha ook dus. Dus ik denk wel dat het hem boeit. Maar ik weet niet of het hem genoeg boeit om hem voor wakker te maken
zijn cover 'come together 'van de beatlesquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:28 schreef MamsX het volgende:
Ik moet heel hard huilen altijd bij little susie.
En het eerste nummer wat ik ooit niet meer uit mijn hoofd kon krijgen was Heal the world.
Ik zat in groep 3 denk ik, en bij de maandafsluiting deed een groepje dat.
En ik maar Neuriën voor mijn moeder die het liedje niet kende
Ja zoiets wordt het denk ik jaquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:28 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
vast wel..anders walvis je even je bed in.. wordt ie vanzelf wakker
'o sorry DID I WAKE YOUwist je trouwens al dat... '
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:30 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ja zoiets wordt het denk ik ja
Al wordt ie nooit wakker. Hij snurkt ook altijd en kan hem 100 keer duwen hij snurkt gewoon verder
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:32 schreef Kleurdoos het volgende:
eerst issie dood dan is t een coma, straks is ie weer neger![]()
Als ik lang genoeg hier blijf hangen wordt ie vanzelf wakker van Hannah, komt ie me wel halen denk ik...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:32 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
gewoon op m springen of naast m liggen, gillen dat je een nachtmerrie had?
eerst issie dood dan is t een coma, straks is ie weer neger![]()
Ah maar als ie echt wat met kindjes deed gaat hij naar de hel en heeft hij dus niks aan de kindjes in de hemelquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:35 schreef Kleurdoos het volgende:
omg al die topics met
rip michael, bedankt voor alles.
Ja, daar heeft ie wat aan
waar ie wel wat aan heeft, alle kindjes gaan naar de hemel volgens de bijbel
hele foute grap, moest van mn vriend *pets*
hij hing zn kind anders ook over t balkon..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:38 schreef MamsX het volgende:
Denken jullie dat die echt wat met kinderen heeft gedaan?
Farewelltour krijgt opeens een compleet andere betekenis ehquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:53 schreef texelonia het volgende:
Wel jammer dat ie niet 1 concert meer heeft kunnen geven. Was wel benieuwd wat daat van terecht was gekomen gezien zijn gezondheid enzow. Niet veel dus blijkt nu....
ben net wakker.. Flessentijdquote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:12 schreef MamsX het volgende:
moet jij niet naar bed?
Ja, je bent gelijk wakker, ik ben pas rond kwart voor 4 in slaap gevallen..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 07:15 schreef Rewimo het volgende:
Wij lagen naast elkaar het nieuws te luisteren en te proberen wakker te worden. Dat lukte ineens toen de nieuwslezeres zei dat Michael Jackson dood was. Allebei tegelijk: Huh?
Ach, de man was een triest geval, zeker de laatste jaren. Hij werd ook steeds enger om te zien
Hier wist de oudste het wel, die zei gelijk ohh die man met die rare huid...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 07:39 schreef freecell het volgende:
Heuj, komt TARA om 6:34 () de kamer binnen: Heuj, Michael Jackson is dood!
Ik: Huh?
Dat dus
Wel raar dat L. later wrs geen idee heeft wie het is
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 07:23 schreef Stout het volgende:
Ja, echt hé....
Las net dat zijn kindjes als 12, 11 en 7 zijn...
Klinkt heel terminaal inderdaadquote:Op vrijdag 26 juni 2009 07:50 schreef aeque het volgende:
Heb geen idee.
Maar heel even tussendoor.
Ik ga kapot hier...
Rugpijn, verkouden, beetje ziekjes voelen..
Dat hoeft toch niet? Elvis en de Beatles zijn ook niet vergeten.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 07:39 schreef freecell het volgende:
Heuj, komt TARA om 6:34 () de kamer binnen: Heuj, Michael Jackson is dood!
Ik: Huh?
Dat dus
Wel raar dat L. later wrs geen idee heeft wie het is
Nou beterschap hoor zieltjequote:Op vrijdag 26 juni 2009 07:50 schreef aeque het volgende:
Heb geen idee.
Maar heel even tussendoor.
Ik ga kapot hier...
Rugpijn, verkouden, beetje ziekjes voelen..
Met Lisa Marie Presley heeft hij geen kinderen gehad, die oudste twee zijn van die verpleegster.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 07:54 schreef ayla1 het volgende:
De oudste is een zoon van MJ en een kleinzoon van Elvis.
Hmz zou dat wel goedkomen?
verpleegster?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 07:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Met Lisa Marie Presley heeft hij geen kinderen gehad, die oudste twee zijn van die verpleegster.
ja, hij heeft 2 kinderen van zijn verpleegser. Debby Rowe heet ze geloof ik.quote:
denk het wel hoor, ben wel benieuwd wat voor debiele laatste wensen hij had trouwensquote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:15 schreef aeque het volgende:
Wel grappig dat iedereen het er zo over heeft, en over 2 dagen hoor je er bijna niks meer van...
olifanten die zijn kist dragen?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:16 schreef moussy het volgende:
[..]
denk het wel hoor, ben wel benieuwd wat voor debiele laatste wensen hij had trouwens
Of een klein legertje kinderenquote:
Ben al een uur op t werk dus... Ach jaquote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:29 schreef huuphuup het volgende:
Aeque hahaha wat iemand anders al zei ja... jje klinkt zwaar terminaal man![]()
maar als je je echt ziek voelt, lekker thuis blijven en een beetje uitzieken/opknappen?
ah relax dus rustig aan enzoquote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Ben al een uur op t werk dus... Ach ja
Baas mans is er toch niet dus ga geen ene f*** doen
en zo naar dat ze nog snel hadden willen trouwen en dat niet meer hebben kunnen doenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:18 schreef miss_sly het volgende:
Over twee dagen is het nog niet over, denk ik.
Het nieuws van de dood van Farah Fawcett wordt hierdoor wel helemaal overschaduwd. Daar hoor je nu al niets meer over.
Denk je dat het zelfmoord is dan?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:29 schreef huuphuup het volgende:
hoewel het altijd sneu blijft dat iemand zich blijkbaar zo gekweld voelt dat ie geen andere uitweg meer ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |