Nee, ik hou van ruiger...quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:52 schreef IQM het volgende:
Wie in deze SC zou naar een concert van hem gaan?
Valt mee:quote:
Die was ik toevallig ook net aan het luisteren. Stond in één zo'n topic.quote:
Een schimmelcaviaquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
aaawh
Dit is Snoezepoes:
[ afbeelding ]
nou ja, WAS
quote:
*Gaat kaartjes kopen, met benen als wieltjes en een vuurspoor achterlatend...quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Maargoed, treur niet om Michael. DE BACKSTREET BOYS SPELEN NAMELIJK 27 NOVEMBER IN AHOY!1!1!11
liefquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een schimmelcavia![]()
Dit was Noa :
[ afbeelding ]
Gelukkig dat je geen weddenschap hebt afgesloten, anders had je geld verloren.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik had met mijzelf gegokt dat hij nooit ouder zou worden dan 55.
Jammer dat je geen weddenschap hebt afgesloten, anders had je geld gewonnen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gij zijt een visionair.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Heb je nu geen cavia's meer?quote:
Verdomd, dat ik daar niet eerder aan gedacht had!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Gelukkig dat je geen weddenschap hebt afgesloten, anders had je geld verloren.
Die knaagbeesten hebben totaal geen respect voor The King!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:04 schreef LudoSanders het volgende:
Wat doen al die kutbeesten hier joh! Net nu the King of Pop is overleden? Leg mij dat maar eens uit.
Beat it!!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:05 schreef IQM het volgende:
[..]
Die knaagbeesten hebben totaal geen respect voor The King!
LEAVE MICHAEL ALONE!!!
Sorryquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:04 schreef LudoSanders het volgende:
Wat doen al die kutbeesten hier joh! Net nu the King of Pop is overleden? Leg mij dat maar eens uit.
Nee, ratjes zijn leuker voor de kindjes, al moet ik zeggen dat het wel een beetje kriebelt somsquote:
Het zal niet de laatste keer zijn..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Dit grapje pas twee keer gelezen vandaag.
Ze blijven gewoon een manier zoeken om 'm zwart te maken.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het zal niet de laatste keer zijn..
Ik vind die staarten een beetje iehwquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, ratjes zijn leuker voor de kindjes, al moet ik zeggen dat het wel een beetje kriebelt soms
Vind ze heel erg leuk altijd en een vriendin van me heeft af en toe babies, nu een heel mooie beer, heel licht lilac met wit
Kutbeesten? Oh die hamsters bedoel je.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:04 schreef LudoSanders het volgende:
is niet erg.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het zal niet de laatste keer zijn..
Dat was ie alquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Ze blijven gewoon een manier zoeken om 'm zwart te maken.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Ze blijven gewoon een manier zoeken om 'm zwart te maken.
Ja, vinden veel mensen, maar het went wel hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind die staarten een beetje iehw![]()
Maar ze zullen vast wel lief zijn
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
is niet erg.
The girl is mine zou nl nergens op slaan op dit moment
...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat was ie al
Hij zorgde alleen datie het niet meer was
Toch jammer dat ik niet met photoshop overweg kan..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Kutbeesten? Oh die hamsters bedoel je.
AH Hamsteren!!!!
Oh, had je het niet over een open deur?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:17 schreef IQM het volgende:
[..]
Volgens mij is iemands gevatheid en gevoel voor humor gelijk met MJ overleden.
Een cavia is zo lomp, die zou erafvallen en een pootje of zn rug brekenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, vinden veel mensen, maar het went wel hoor
En ze zijn leuk omdat je ze mee kan nemen, als de kindjes buiten gaan spelen, zetten ze hem op hun schouder en gaat ie meeDat hoef je met een cavia niet te proberen
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:17 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, ach, ik ben moe, tis laat en ik heb niets met Michael Jackson.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:17 schreef IQM het volgende:
[..]
Spannund !quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vast welik heb in ieder geval een foto gemaakt voor jullie, hij komt er zo aan!
Ik had er een die mn haren opatquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een cavia is zo lomp, die zou erafvallen en een pootje of zn rug breken![]()
Al had ik wel een cavia die over mijn gezicht heen liep..![]()
[ afbeelding ]
Suck mequote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ach, ik ben moe, tis laat en ik heb niets met Michael Jackson.
Sue me!
Van daaruit ben ik overgegaan op:quote:
Nee ik deed f5 op de pagina die ik nog open had staanquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Spannund !
Hahaha, jij leest topics terug
quote:Breathtaking Presumed Dead In Private Plane Crash
Reported by Denver Peak-Regional Airport traffic control moments ago, a small private aircraft in distress ceased radio contact with the control tower and fell below radar frequency after reporting engine trouble and smoke in the cockpit.
Actress, Breathtaking was believed to have been a passenger on the flight.
Additional information and details will be reported here as this story develops.
Rust in vrede, lieve Bt.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee ik deed f5 op de pagina die ik nog open had staan![]()
!
En IQM, wat lees ik nu
[..]
Iedereen gaat dood, 2012 komt eraan. Toeval? Dacht het niet.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee ik deed f5 op de pagina die ik nog open had staan![]()
!
En IQM, wat lees ik nu
[..]
TRU is een paar deuren verderquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:28 schreef MASD het volgende:
[..]
Iedereen gaat dood, 2012 komt eraan. Toeval? Dacht het niet.
OMG, déjà vu!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:31 schreef Breathtaking het volgende:
And now the moment you have all been waiting for, *trommelgeroffel*:
[ afbeelding ]
TADAAAA!
Wat is het?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:31 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
TADAAAA!
XTC ?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:31 schreef IQM het volgende:
Ik wil - voordat het te laat is - even van deze gelegenheid gebruikmaken om te zeggen dat ik van jullie hou. Vooral van jou.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:31 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
TADAAAA!
quote:
quote:
Ah ik wist heul niet dat ik jou die gestuurd hebquote:
Mag ik 'm voor m'n verjaardag?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah ik wist heul niet dat ik jou die gestuurd heb! Ja ik vond 'm zo leuk dat ik 'm eigenlijk gewoon eens wilde proberen in het groot te maken.. Heb het dit keer wel iets anders gedaan maar wel met dit idee
!
Ja hoorquote:
Nooit zoveel van begrepenquote:
Die oranje die ik postte lustte: plastic, vleeswaren, chocolade, koekjesquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik had er een die mn haren opat
Gizmo, ook een borstel
Elvis is al een tijdje dood hoor...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:33 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb een roosje voor mijn MSN naam gezet uit respect voor The King.
Deal, hou ik je aan.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja hoormaar dan maak ik liever een mooiere voor je, deze is door het potlood nogal vlekkerig geworden
!
Nicequote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:31 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
TADAAAA!
*iets met vingerverf*quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee voor op m'n kamer ga ik naakt door verf rollen en dan over een doek heen rollen.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee voor op m'n kamer ga ik naakt door verf rollen en dan over een doek heen rollen.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Enige voorwaarde: ZEG SORRY TEGEN ME![]()
![]()
!
Die aflevering.quote:
Dankjequote:
Ja wanneer ga je dat doenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:40 schreef Fascination het volgende:
[..]! Ik zou je toch nog eens naschilderen.
Het spijt me dat je me niet begreepquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |