vandaar... nou ja, dan moet ik er maar mee leven dat ik jou gewoon niet zo vaak spreek..quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind het hier niet meer zo leuk
En ik heb weinig zin in MSN, vandaar
Dat zou het kunnen zijn ja.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:26 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
heb dan ook geen dirty mind
Verdorie...quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:28 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
pffff ff kijken lang geleden eh ... weet het niet meer sorry
Nja even na morgen afwachtenquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En hoezo denk je dat het met deze wél wat gaat worden?
Het IS hier niet meer zo leukquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind het hier niet meer zo leuk
komt wel weerquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
vandaar... nou ja, dan moet ik er maar mee leven dat ik jou gewoon niet zo vaak spreek..
Je zou jezelf willen doen? Wat let je?quote:
sorry te lang geleden ben nu meer bezig ds afpakken en NU slapenquote:
Wees er maar blij mee heb je tenminste nog ietsquote:
We staan alvast paraat met een zak ijs voor je snufferd. Voor het geval dat.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:29 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nja even na morgen afwachten
Maar heb het gevoel dat het gevoel echt van 2 kanten komt
En als ik me niet vergis kan ik me niet vergissen
nou kom op dan gaan we lekker schuddenquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bekend, maar ik kan er goed op losgaan.
Het eerste nummer waar ik Spaans op danste, met een ongelooflijk geyle Spaanse.
En deze werd speciaal voor mij geschreven...
Ik vind het hier een beetje een triest zooitje geworden...quote:
Nou!quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:31 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Wees er maar blij mee heb je tenminste nog iets
quote:
quote:
quote:
Ik ben zelf niet zo lang, dus dan is een vrouw van 1,85 geen optie.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:25 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik val eigenlijk OF op lang, of klein en cuteIn het team dat ik train zitten 2 meiden van 1m85 ofzo
![]()
Ben al jaloers als mensen dromen ik kan het niet heb echt zo van kussen raken en van de wereldquote:
Ik bedoelde: En hoe je een milf moet versieren...?quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:30 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je zou jezelf willen doen? Wat let je?
quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nou kom op dan gaan we lekker schudden![]()
Mijn ervaring is dat MILFs eerder jou versieren...quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik bedoelde: En hoe je een milf moet versieren...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |