http://forum.sekswoordenboek.nl/index.php?topic=161641.0quote:Ik ben vrouwenondergoed gaan kopen en ik heb zo zin om erin te poepen nu kvind gwn zooo geil Iemand die hier ook van houd?
1) ik weet dat het goor is, dus al je da vind, begin dan nie te zeveren zeg dan gwn "1"
2) ja het wordt een grote rommel
3) ja elke keer alsk het doe film ik het & dit is prive,, dus nee je krijgt niet (alsof iemand het wil )
4) wrm ik het leuk vind? kweenie, men lichaam heeft er gwn zo zin in, geen reden, tis gwn lekker...
5) ja vaak fantaseer ik ervan dat een meisje in het bijzijn van mij in haar poept met haar onderbroekje aan en dat we daarna lekker neuken (zelf bedacht )
ik hoop op veel deftige reacties & vragen
1quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:03 schreef Scarface2004 het volgende:
ik word geil van oude gebruikte tampons
klinkt heel raar, maar de geur van bloed en urine doet magistrale dingen met je
Film je dat ook?quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:06 schreef Druktemaker het volgende:
Ook ik doe al jaren hier aan mee.
Het is heerlijk en gebruik nu de zwaarste soort op zowel mijn penis als balzak. Niet aan te raden voor beginners. Ik kan rustig zeggen dat ik hier aan verslaafd ben geworden. Soms wel drie keer op een dag doe ik mijn onderbroek of liever nog mijn zwembroek vol met brandnetels. Dat drukt wat harder.
Het grote nadeel wat ik heb ondervonden, maar erg vind ik het niet, is dat nu mijn voorhuid helemaal gezwollen is en ik kan dit ook niet meer in de normale toestand terugkrijgen. (of ik moet misschien een jaar lang niets meer gebruiken). Ook na een forse beurt, kan de voorhuis pijnlijk worden, omdat hij volgens mij dan weer iets gaat uitzetten. Dat moet ik dan een paar uur volhouden, maar daarna is de pijn ook weg.
Het allergrootste voordeel is echter dat het supergeil is en ik daar uren van kan genieten.
dat betekentquote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:10 schreef Realizer het volgende:
[..]
dat betekent
ik vind het heel erugg vies bah bleg kots kots![]()
hij kan niet tegen kritiek dus wil graag
een 1 zien ipv kritiek
1quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:12 schreef Meddo het volgende:
Iki.. vind het eigenlijk ook best lekker.. alleeeeeeen..![]()
Het word zo vies..
Doe bijv. dit:
Wacht tot je heel nodig moet poepen,
DOE DE BADKAMERDEUR OP SLOT [als ze je betrappen ben je flink de lul]
LEg WC papier neer op de grond.
Ga liggen met je benen wijd.
LEg er een spiegel tussen je benen. [persoonlijk vind ik dat heel geil om jezelf te zien poepen]
En.. poepen maar![]()
Maak ondertussen een beetje kreungeluiden..!
NA afloop gooi je alles in de wc even doorspoelen aankleden, klaaar!
Ook net alsof dat iets is om trots op te zijnquote:5) ja vaak fantaseer ik ervan dat een meisje in het bijzijn van mij in haar poept met haar onderbroekje aan en dat we daarna lekker neuken (zelf bedacht )
als je toch zo lekker met je familie bezig benquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:14 schreef Mr.Cooper het volgende:
Hoi ik ben een jongen van 14.
Toen ik 10was ging ik mijn neefje pijpen hij mij. Daarna anaal en vanalle standjes..
daarna kwamen er nog 2bij. Heb me vriend ook nog een keer anaal geneukt.
In de douche sta ik met de volle straal op me penis dat vind ik fijn maar achteraf denk ik wat doe ik?
Sinds een jaar ruk ik me af en tegenwoordig iedere dag. Maar daarna heb ik spijt:(
Ik heb honk 2-5al gedaan maar ben nog niet ontgroend. Dat wil ik graag maar weet niet hoe dy moet:$ kan iemnd helpen?
quote:ik wil graag in mijn broek plassen als ik slaap maar het lukt niet
iemand tips
bedankt
Stomasekzquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:06 schreef Mr.Cooper het volgende:
Reumasex.
Amputatiesex.
Animalsex.
Maggotsex.
Fruitsex.
Grannysex
Kotssex.
Deathsex.
Gaysex. ()
ja of die 2 homos in de sportschool die eene heeft de ander K-O geslagen en daarna anaal vernederdquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:26 schreef muay-toy het volgende:
dat plaatje van die octopussen op een naakt wijf/naakte japannerinnen in dat andere topic in SEX over hyves
Ja man, dat heb ik ook gaek!quote:Hoi allemaal,
ik heb een bijzondere fetisj. Ik w0rd ontzettend geil van witbrood. Zo gauw ik langs een bakker loop en ik zie dat ze witbrood hebben stap ik naar binnen om het te kopen. thuis trek ik me dan af op het brood.
ik vraag me af of er meer mensen zijn met deze fetisj?
quote:Gepost op: 20-11-2008 15:28:05
Ik vind het geil om me bij films van Bassie en Adriaan te laten pijpen door mn vriendin, maar zij wil dit niet altijd (volgens mij vindt ze Bassie en Adriaan niets aan ). Moet ik haar misschien een klein beetje dwingen, of zal ik een andere film opzetten, Pipo de Clown bijvoorbeeld??
ik meen van dat dwingen niet helemaal, maar wil haar wel een beetje overtuigen dat ik het echt wel geil vind...en ik snap ook wel dat er mensen zijn die dat niet geloven....maar ik vind clowns gewoon geil.
ik heb ook een clownpak, en als ik alleen thuis ben schmink ik me en trek een clownpak aan ( en soms ook een slipje van mn vriendin doen dit nog meer mensen??????)
Dan is het alleen maar wachten tot er een andere gek is die zegt, dat hij de fetish helemaal snapt, maar wel moet toegeven dat hij het alleen met groen papier heeft....quote:
de helft van die verhalen zijn dikke HOAXquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:35 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dan is het alleen maar wachten tot er een andere gek is die zegt, dat hij de fetish helemaal snapt, maar wel moet toegeven dat hij het alleen met groen papier heeft....
Echt de middeleeuwen waren zo gek nog niet, af en toe iemand onterecht op de brandstapel, maar verder viel het best mee.
Dat de andere helft waar is, is al erg genoeg.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:42 schreef Realizer het volgende:
[..]
de helft van die verhalen zijn dikke HOAX
Ja maar er moet toch ook een plek zijn voor mensen zoals jij om je hartje te luchten?quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:47 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat de andere helft waar is, is al erg genoeg.
Net alsof er GEEN mensen komen bij hun dokter, om te vertellen dat er "per ongeluk" iets in hun anus zit, wat ze er niet meer uit krijgen....en dat soort dingen.
Ik ben er bovenop gevallen!quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:47 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat de andere helft waar is, is al erg genoeg.
Net alsof er GEEN mensen komen bij hun dokter, om te vertellen dat er "per ongeluk" iets in hun anus zit, wat ze er niet meer uit krijgen....en dat soort dingen.
quote:Gepost op: 17-12-2008 13:17:02
Ik vind het enorm opwindend om me af te trekken als de postbode (een vrouw) langskomt. Ik weet dat ze altijd rond 2 uur smiddags langskomt, dus rond die tijd zit ik al met mezelf te spelen en zie ik haar aan de overkant van de straat lopen. Dat gaat mn hartje tekeer en kom ik al bijna klaar. Pas als ze voorbij mijn huiskamerraam loopt richting de voordeur kom ik altijd klaar. Ik vind het idee zo opwindend dat die vrouw langs m'n raam loopt terwijl ik me daar zit te trekken en ze me niet kan zien omdat ik donkere vitrages heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |