Ik vind het wel boeiend.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:54 schreef golfer het volgende:
Ja, dat verhaal komt me nu wel de neus uit.
tja dan moet ie dat lekker bij rtl gaan doen vind ik. hij vindt dat zijn programma alleen bij de vara past. wat mij betreft pas je echter alleen bij de vara met een normaal salaris.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik vind dat men in de publieke sector best meer dan ¤ 181.000,- mag verdienen. Neem bijvoorbeeld Paul de Leeuw, hoe je het ook went of keert heeft die man heeft een uitzonderlijk talent, die mag van mij best een miljioen per jaar verdienen.
Wat een gezeur om niks.
Mooi detailquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:51 schreef Tourniquet het volgende:
De VARA-gids ligt nog wel op tafel bij Jack.
Ja het is geen zelfkikker.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:56 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Hij heeft wel een puntje wat betreft het 'overwinnen' van kanker.
Jij stem zeker SP?quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:59 schreef thettes het volgende:
[..]
tja dan moet ie dat lekker bij rtl gaan doen vind ik. hij vindt dat zijn programma alleen bij de vara past. wat mij betreft pas je echter alleen bij de vara met een normaal salaris.
was enigszins gechargeerdquote:
Echt sprekend, qua mimiek, maar zeker qua stem.quote:
En qua onderwerp. Het kon niet mooier!quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Echt sprekend, qua mimiek, maar zeker qua stem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |