Wees blij, het was een waardeloos programma wat nog niet eens het niveau van SBS 6 kan halenquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:15 schreef Haaibaaike het volgende:
Leuke uitzending.. CQC van Beau ken ik niet.
quote:
nee hoor, het is gewoon een erg matig programma zo te zienquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:31 schreef marcodej het volgende:
Ben ik de enige die de 'humor' van CQC niet snapt? Ik zag die stukjes en ik had zoiets van "Ok?"
je moet het ff in zijn geheel zien, was best wel okquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:31 schreef marcodej het volgende:
Ben ik de enige die de 'humor' van CQC niet snapt? Ik zag die stukjes en ik had zoiets van "Ok?"
Ik denk dat Marcodej op de buitenlandse versies bedoelde.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:37 schreef TAV74 het volgende:
[..]
nee hoor, het is gewoon een erg matig programma zo te zien
Ik vind het talent van Paul de Leeuw zwaar overschat, 181.000 euro als salaris is al flink veel voor het presenteren van een simpel programma zoals 'mooi weer de leeuw'.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik vind dat men in de publieke sector best meer dan ¤ 181.000,- mag verdienen. Neem bijvoorbeeld Paul de Leeuw, hoe je het ook went of keert heeft die man heeft een uitzonderlijk talent, die mag van mij best een miljioen per jaar verdienen.
Wat een gezeur om niks.
Ik vond het niet zo subtielquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:49 schreef golfer het volgende:
Jack Spijkerman wordt erg subtiel te kakken gezet door Frank Evenblij.
In Latijns-Amerika scoort het wel.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:14 schreef golfer het volgende:
Wat is dat nou weer voor pulp, dat CQC?
Lijkt op een mislukt BNN-programma.
Dat is geen argument, dat is een hele andere cultuur.quote:
Integendeel, de vergelijking was juist sprekend! Hij praatte en keek bijna precies zo. Erg stom van die christelijke organisatie om zo'n man als woordvoerder aan te stellen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:54 schreef SuperFucker het volgende:
Erg vreemd dat de uitzending niet terug te zien is.
`Uitzending gemist weigert dienst...`
De vergelijking met ´de vieze man´ ging veel te ver en doet mij de vraag rijzen of de (eind)redactie van DWDD ethisch besef heeft.
Integendeel van?quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:08 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Integendeel, de vergelijking was juist sprekend! Hij praatte en keek bijna precies zo. Erg stom van die christelijke organisatie om zo'n man als woordvoerder aan te stellen.
Deze man wil zo graag wereldvreemde kritiek geven op het correcte bloot wat weergegeven wordt in 'Bloot gewoon'?quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:21 schreef SuperFucker het volgende:
[..]
Integendeel van?
De vergelijking ging ´te ver´, omdat de man geen leven meer heeft na deze uitzending.
Als ik niet vond dat de vergelijking goed was, had ik gezegd dat de vergelijking nergens op sloeg. DWDD maakt perfecte analyses, alleen is de vraag of het altijd ethisch is wat ze doen, om bepaalde groeperingen duidelijk te maken dat linkse rakkers geen vieze softies zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |