quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:00 schreef Cuegirllie het volgende:
Mag ik even mijn gal spuien over mijn eigen onhandigheid!!
Had ik heel leuk eindelijk mijn laptop (na zoveel dagen) weer eens aan de praat .. Alleen op de stekker zonder accu. Wil ik mij verplaatsen naar m'n bed om heerlijk aan m'n scriptie te zetten. Trek ik de stekker los![]()
![]()
![]()
Laptop uit en weer in dezelfde staat als altijd.. de niet-werkende-staat
Hahaquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Volgens mij doettie het nu weer. Of fok jij via je telefoon?![]()
Hoi trouwens.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
die kunnen niks voor mij betekenen
Nopequote:Op donderdag 25 juni 2009 22:02 schreef mrbox het volgende:
Goed tijd voor een ontopic ding !
"Vind je het een probleem om je vriend/vriendin aan je ouders te moeten voorstellen"
Koop dan toch ook een nieuwequote:Op donderdag 25 juni 2009 22:00 schreef Cuegirllie het volgende:
Mag ik even mijn gal spuien over mijn eigen onhandigheid!!
Had ik heel leuk eindelijk mijn laptop (na zoveel dagen) weer eens aan de praat .. Alleen op de stekker zonder accu. Wil ik mij verplaatsen naar m'n bed om heerlijk aan m'n scriptie te zetten. Trek ik de stekker los![]()
![]()
![]()
Laptop uit en weer in dezelfde staat als altijd.. de niet-werkende-staat
Ja!quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:02 schreef mrbox het volgende:
"Vind je het een probleem om je vriend/vriendin aan je ouders te moeten voorstellen"
Nooit problemen mee gehad (Die ene keer danquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:02 schreef mrbox het volgende:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:02 schreef mrbox het volgende:
Denk dat het nu wel problematisch wordt. Het hele iemand mee naar huis nemen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:02 schreef mrbox het volgende:
Heb jij geld voor mij? En tevens de ideale (nee geen mac) laptoptype enzo.quote:
Nee. Maar jij wel, anders zou je deze vraag niet stellen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:02 schreef mrbox het volgende:
Oeeh goedequote:Op donderdag 25 juni 2009 22:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee. Maar jij wel, anders zou je deze vraag niet stellen.
Dus, voor de dag ermee.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:02 schreef mrbox het volgende:
Valt me tegen dat je hem niet voor wasquote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee. Maar jij wel, anders zou je deze vraag niet stellen.
Dus, voor de dag ermee.
Maar waarom zou je er problemen mee hebben?quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:10 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mkey maar idd, ik zou er in veel gevallen wel problemen mee hebben jaIemand mee naar ouderlijk huis nemen vind en vond ik nooit tof laat staan om iemand die je echt mag daar mee naar toe te slepen
Ik ben niet zo goedquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:08 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Valt me tegen dat je hem niet voor was
Waarom dat nou weerquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:10 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mkey maar idd, ik zou er in veel gevallen wel problemen mee hebben jaIemand mee naar ouderlijk huis nemen vind en vond ik nooit tof laat staan om iemand die je echt mag daar mee naar toe te slepen
quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:10 schreef mrbox het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goedZeker vandaag niet
Mijn ouders vinden ze altijd geweldig (op 1 ex na), dus dat is makkelijk. Vrienden en vriendinnen kan ik ook altijd meenemen. Vinden ze altijd wel leuk. Maar woon al 11 jaar niet meer thuis, dus dat scheelt.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:10 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik kan mij best wel schamen voor bv familie.. heel goed zelfsquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:12 schreef S95Sedan het volgende:
Waarom dat nou weer![]()
Je schaamt je toch niet voor iemand van wie je houdt.
Je vriend/vriendin.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik kan mij best wel schamen voor bv familie.. heel goed zelfs![]()
Dus ik hou niet van ze.. hmm goede vraag eigenlijk.. wat is houden van ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |