Cue en Snuit??quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:31 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
je bent niet scherp
Cue en Snuit
![]()
* dacht dat ik moe was
Mijn pa ziet (en flirt met) meer geyle vrouwen van 20-28 dan ik.. Ik doe iets gruwelijk fout.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:29 schreef mrbox het volgende:
[..]dat zou er bij mij nog eens bij moeten komen zeg... nee daar heb ik dan weer geen last van
Dat dus??quote:
quote:
Ik voorzie een hete nacht.quote:
Mijn vader laat ze zich uitkleden en zit er dan wat aan.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn pa ziet (en flirt met) meer geyle vrouwen van 20-28 dan ik.. Ik doe iets gruwelijk fout.
dan voorspel jij meer dan ons wssquote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:34 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Mijn vader laat ze zich uitkleden en zit er dan wat aan.
De geruchtenmachine is weer gestart?quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dan voorspel jij meer dan ons wss
Maar heeft jouw pa een eigen hyves, opgezet door een fan van hem?quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:34 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Mijn vader laat ze zich uitkleden en zit er dan wat aan.
Ik heb het gevoel dat jij mij nu keihard afwijstquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
* Snuitebolletje de thermometer bekijkt.... ja!
* Snuitebolletje zijn bed bekijkt.... nee!
Een hete nacht heeft geen onderbouwing nodig. Die gebeurt. Het is zomer, het bier vloeit, de vrouwen zijn lekker en de sfeer is goed.quote:
Ik zie gelukkig nog weinig geruchtenquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
De geruchtenmachine is weer gestart?
Hij speelt hard-to-get. Je weet wel, dat wat jullie vrouwen zo goed kunnen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat jij mij nu keihard afwijst![]()
lig jij in mijn bed?quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat jij mij nu keihard afwijst![]()
Maar waarom dan Snuit en Cue?quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een hete nacht heeft geen onderbouwing nodig. Die gebeurt. Het is zomer, het bier vloeit, de vrouwen zijn lekker en de sfeer is goed.
Perfect toch?
quote:
Het is waar?quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik zie gelukkig nog weinig geruchten
quote:
Nee, hij 's wel opgestaan uit de dood.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar heeft jouw pa een eigen hyves, opgezet door een fan van hem?
2 Singles, die laat je niet alleen liggen.quote:
En de rest van singles dan..quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
2 Singles, die laat je niet alleen liggen.
Net als de 2 losse verbanden van -ik meen- Theo Maassen. Het kan ook Hansie T. geweest zijn
Lekkere redenatie. Als goed is, is 95 % hier single.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
2 Singles, die laat je niet alleen liggen.
Ook knap.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:41 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee, hij 's wel opgestaan uit de dood.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Lekkere redenatie. Als goed is, is 95 % hier single.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
we gaan toch niet weer als gisteravond over orgie's beginnen hequote:Op donderdag 25 juni 2009 22:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Lekkere redenatie. Als goed is, is 95 % hier single.
quote:
Ja, ik kan niet voor iedereen zorgen he? Wees blij dat ik help...quote:
Van orgie's weet ik niets. Wat heb ik gister weer voor informatieve avond gemist?quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:47 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
we gaan toch niet weer als gisteravond over orgie's beginnen he
Mwah, er komt een nieuwe OP aan...quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:47 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
we gaan toch niet weer als gisteravond over orgie's beginnen he
In gedachten was je bij ons. Je genoot.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Van orgie's weet ik niets. Wat heb ik gister weer voor informatieve avond gemist?
Joey Kindt! Hij is terug. Lekker gesport vandaag?quote:
Volgende week is er een orgie.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Van orgie's weet ik niets. Wat heb ik gister weer voor informatieve avond gemist?
Dag danseresje. Hoest ermee?quote:
Hoe laat?quote:
Ben je sluipschutter van beroep?quote:
Alleen zonnebank gedaanquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Joey Kindt! Hij is terug. Lekker gesport vandaag?
quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In gedachten was je bij ons. Je genoot.
en zeker niet van een vent die het nog meent ook!quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
![]()
Dat heb ik ook al 2 jaar niet gehoord
quote:
Zou de moeite niet doenquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
betekend dit dat ik ff moet teruglezen?
Gedachten waren niet onder woorden te brengen. Het draait uiteindelijk allemaal om genot.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
betekend dit dat ik ff moet teruglezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |