Cue en Snuit??quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:31 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
je bent niet scherp
Cue en Snuit
![]()
* dacht dat ik moe was
Mijn pa ziet (en flirt met) meer geyle vrouwen van 20-28 dan ik.. Ik doe iets gruwelijk fout.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:29 schreef mrbox het volgende:
[..]dat zou er bij mij nog eens bij moeten komen zeg... nee daar heb ik dan weer geen last van
Dat dus??quote:
quote:
Ik voorzie een hete nacht.quote:
Mijn vader laat ze zich uitkleden en zit er dan wat aan.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn pa ziet (en flirt met) meer geyle vrouwen van 20-28 dan ik.. Ik doe iets gruwelijk fout.
dan voorspel jij meer dan ons wssquote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:34 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Mijn vader laat ze zich uitkleden en zit er dan wat aan.
De geruchtenmachine is weer gestart?quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dan voorspel jij meer dan ons wss
Maar heeft jouw pa een eigen hyves, opgezet door een fan van hem?quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:34 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Mijn vader laat ze zich uitkleden en zit er dan wat aan.
Ik heb het gevoel dat jij mij nu keihard afwijstquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
* Snuitebolletje de thermometer bekijkt.... ja!
* Snuitebolletje zijn bed bekijkt.... nee!
Een hete nacht heeft geen onderbouwing nodig. Die gebeurt. Het is zomer, het bier vloeit, de vrouwen zijn lekker en de sfeer is goed.quote:
Ik zie gelukkig nog weinig geruchtenquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
De geruchtenmachine is weer gestart?
Hij speelt hard-to-get. Je weet wel, dat wat jullie vrouwen zo goed kunnen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat jij mij nu keihard afwijst![]()
lig jij in mijn bed?quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat jij mij nu keihard afwijst![]()
Maar waarom dan Snuit en Cue?quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een hete nacht heeft geen onderbouwing nodig. Die gebeurt. Het is zomer, het bier vloeit, de vrouwen zijn lekker en de sfeer is goed.
Perfect toch?
quote:
Het is waar?quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik zie gelukkig nog weinig geruchten
quote:
Nee, hij 's wel opgestaan uit de dood.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar heeft jouw pa een eigen hyves, opgezet door een fan van hem?
2 Singles, die laat je niet alleen liggen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |