quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:00 schreef Cuegirllie het volgende:
Mag ik even mijn gal spuien over mijn eigen onhandigheid!!
Had ik heel leuk eindelijk mijn laptop (na zoveel dagen) weer eens aan de praat .. Alleen op de stekker zonder accu. Wil ik mij verplaatsen naar m'n bed om heerlijk aan m'n scriptie te zetten. Trek ik de stekker los![]()
![]()
![]()
Laptop uit en weer in dezelfde staat als altijd.. de niet-werkende-staat
Hahaquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Volgens mij doettie het nu weer. Of fok jij via je telefoon?![]()
Hoi trouwens.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
die kunnen niks voor mij betekenen
Nopequote:Op donderdag 25 juni 2009 22:02 schreef mrbox het volgende:
Goed tijd voor een ontopic ding !
"Vind je het een probleem om je vriend/vriendin aan je ouders te moeten voorstellen"
Koop dan toch ook een nieuwequote:Op donderdag 25 juni 2009 22:00 schreef Cuegirllie het volgende:
Mag ik even mijn gal spuien over mijn eigen onhandigheid!!
Had ik heel leuk eindelijk mijn laptop (na zoveel dagen) weer eens aan de praat .. Alleen op de stekker zonder accu. Wil ik mij verplaatsen naar m'n bed om heerlijk aan m'n scriptie te zetten. Trek ik de stekker los![]()
![]()
![]()
Laptop uit en weer in dezelfde staat als altijd.. de niet-werkende-staat
Ja!quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:02 schreef mrbox het volgende:
"Vind je het een probleem om je vriend/vriendin aan je ouders te moeten voorstellen"
Nooit problemen mee gehad (Die ene keer danquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:02 schreef mrbox het volgende:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:02 schreef mrbox het volgende:
Denk dat het nu wel problematisch wordt. Het hele iemand mee naar huis nemen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:02 schreef mrbox het volgende:
Heb jij geld voor mij? En tevens de ideale (nee geen mac) laptoptype enzo.quote:
Nee. Maar jij wel, anders zou je deze vraag niet stellen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:02 schreef mrbox het volgende:
Oeeh goedequote:Op donderdag 25 juni 2009 22:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee. Maar jij wel, anders zou je deze vraag niet stellen.
Dus, voor de dag ermee.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:02 schreef mrbox het volgende:
Valt me tegen dat je hem niet voor wasquote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee. Maar jij wel, anders zou je deze vraag niet stellen.
Dus, voor de dag ermee.
Maar waarom zou je er problemen mee hebben?quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:10 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mkey maar idd, ik zou er in veel gevallen wel problemen mee hebben jaIemand mee naar ouderlijk huis nemen vind en vond ik nooit tof laat staan om iemand die je echt mag daar mee naar toe te slepen
Ik ben niet zo goedquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:08 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Valt me tegen dat je hem niet voor was
Waarom dat nou weerquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:10 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mkey maar idd, ik zou er in veel gevallen wel problemen mee hebben jaIemand mee naar ouderlijk huis nemen vind en vond ik nooit tof laat staan om iemand die je echt mag daar mee naar toe te slepen
quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:10 schreef mrbox het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goedZeker vandaag niet
Mijn ouders vinden ze altijd geweldig (op 1 ex na), dus dat is makkelijk. Vrienden en vriendinnen kan ik ook altijd meenemen. Vinden ze altijd wel leuk. Maar woon al 11 jaar niet meer thuis, dus dat scheelt.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:10 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik kan mij best wel schamen voor bv familie.. heel goed zelfsquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:12 schreef S95Sedan het volgende:
Waarom dat nou weer![]()
Je schaamt je toch niet voor iemand van wie je houdt.
Je vriend/vriendin.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik kan mij best wel schamen voor bv familie.. heel goed zelfs![]()
Dus ik hou niet van ze.. hmm goede vraag eigenlijk.. wat is houden van ..
Hoe zou dat kunnen dan? HEb je nog niet gesprokenquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:13 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
komt toch niet door mij
Nee, geen probleem.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:02 schreef mrbox het volgende:
Ow in die zin moet ik hem lezen.quote:
Mijn pa kan nogal debiel doen/ domme acties hebben, ik kan me daar soms goed aan ergeren en zou me dus ook niet heel relax voelen als ik iemand mee neem..quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar waarom zou je er problemen mee hebben?
Wat gebeurd er dan of waar ben je bang voor?
De persoon die ik dan mee neem is het probleem dan ook niet.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom dat nou weer![]()
Je schaamt je toch niet voor iemand van wie je houdt.
idd maar krijg het idee dat me pa het nog leuker vind dan ik zelfquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, geen probleem.![]()
ik wou dat de gelegenheid zich weer eens voordeed.![]()
quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hoe zou dat kunnen dan? HEb je nog niet gesproken
Mijn ouders vinden het ook altijd wel leuk. Het is ook allemaal welkom hier.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:19 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
idd maar krijg het idee dat me pa het nog leuker vind dan ik zelf
Oh, ik schaam me juist niet voor mijn ouders. Meer het stress-momentje of ze elkaar mogen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:18 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mijn pa kan nogal debiel doen/ domme acties hebben, ik kan me daar soms goed aan irriteren en zou me dus ook niet heel relax voelen als ik iemand mee neem..
[..]
De persoon die ik dan mee neem is het probleem dan ook niet.
Dus, jij hebt toch niks met je ouders te makenquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:18 schreef mrbox het volgende:
[..]
De persoon die ik dan mee neem is het probleem dan ook niet.
Dat heb ik met de vrienden van mijn ouders.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:21 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Oh, ik schaam me juist niet voor mijn ouders. Meer het stress-momentje of ze elkaar mogen.
Ow bij mij zijn we zeker wel welkom alleen IK vind het niet tofquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn ouders vinden het ook altijd wel leuk. Het is ook allemaal welkom hier.
Dat ja.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:21 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Oh, ik schaam me juist niet voor mijn ouders. Meer het stress-momentje of ze elkaar mogen.
Me pa is nog instaat mensen op te pikken van station of even weg te brengenquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn ouders vinden het ook altijd wel leuk. Het is ook allemaal welkom hier.
Mijn pa ookquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:23 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Me pa is nog instaat mensen op te pikken van station of even weg te brengen![]()
*bijna net zo makkelijk als ik
Moet je eens een lelijk iemand meenemen.. kijken wat ie dan zegtquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hier echt niet.. mijn pa vindt alles wat ik mee neem geil..dus ik durf niet
loopt ie nog steeds de hele tijd te kwijlen..quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Moet je eens een lelijk iemand meenemen.. kijken wat ie dan zegt
Zo gooi je wel je eigen ruiten inquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Moet je eens een lelijk iemand meenemen.. kijken wat ie dan zegt
Hij is allles behalve kieskeurig?quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
loopt ie nog steeds de hele tijd te kwijlen..
als het onder de 40 is vindt hij het geilquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hij is allles behalve kieskeurig?
Volgend weekend kom jij met Joey Kindt thuis. Kijken hoe die ouwe reageert.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
als het onder de 40 is vindt hij het geil
quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
als het onder de 40 is vindt hij het geil
Welke ruiten?quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:26 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Zo gooi je wel je eigen ruiten in
quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Welke ruiten?
uhm.. uitleg? ik heb vandaag overal uitleg bij nodig hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |