De Joey Kindt van FOK Singles!quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:58 schreef heksehiel het volgende:
Waar is KF als je 'm nodig hebt voor heerlijk onzinnige verhalen?
hehe idd..quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:58 schreef heksehiel het volgende:
Waar is KF als je 'm nodig hebt voor heerlijk onzinnige verhalen?
Vanwege de warmte?quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:59 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
games is ook geen optie controller glijd door me hand
Ook en een gapend gat in me duimquote:
Ah kijk. Ik heb ook een stel FOKkers ontmoet op een meet, maar veel namen zou ik niet meer weten.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:54 schreef kingmob het volgende:
[..]
Kennen is idd een groot woord. Er zijn wat biertjes gedronken door sommigen
Verhaal en analyseer werkquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
hehe idd..
enige wat ik vandaag beleefd heb is dat een stagiaire van een bedrijf waar ik geweest was me plots begon te smsen.. wat moet ik daaaaaaaaaaar nu mee..
Kunnen mensen naast een gat in hun hand ook al een gat in hun duim hebbenquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:01 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Ook en een gapend gat in me duim
Soww, ik was vandaag echt kankahgeil na het fitnessen. Nog ff onder de zonnebank en daar een dikke meid geneukt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ze wilde weten wanneer ik weer langs kwam, want dan zou ze een lunch voor me gaan regelen...quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:01 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Verhaal en analyseer werkOké wat smste ze?
Wat smste je terug? "Nooit van m'n leven!"quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ze wilde weten wanneer ik weer langs kwam, want dan zou ze een lunch voor me gaan regelen...
Vind je dr leuk? Is er ooit eerder sprake geweest van flirten tussen jullie?quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ze wilde weten wanneer ik weer langs kwam, want dan zou ze een lunch voor me gaan regelen...
Ik bleef van de week met me hand ergens achter hangen stukje vlees wegquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:02 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Kunnen mensen naast een gat in hun hand ook al een gat in hun duim hebbenWaar staat dat voor?
Vleesquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:04 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Ik bleef van de week met me hand ergens achter hangen stukje vlees weg
quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
Maar ja, wat moet ik dan met receptioniste 1, met die zaadvragende oogjes.. Of secretaresse 2.. ooh, die had zo een lekker kort rokje aan.. En advocate 3, ooohh.. die was gewoon perfect, maar te hoog gegrepen natuurlijk
nee, alleen KF kan een KF post maken
respect voor die gast!
Ik heb daar 2 hele dagen niets kunnen doen behalve koffie drinken en flirten met haar..quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:04 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Vind je dr leuk? Is er ooit eerder sprake geweest van flirten tussen jullie?
Ik denk dat ik van KF hou en hem wil adopterenquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
Maar ja, wat moet ik dan met receptioniste 1, met die zaadvragende oogjes.. Of secretaresse 2.. ooh, die had zo een lekker kort rokje aan.. En advocate 3, ooohh.. die was gewoon perfect, maar te hoog gegrepen natuurlijk
nee, alleen KF kan een KF post maken
respect voor die gast!
Enige verhaal van een duitse op een boot is een dikke duitser die mij aan het filmen was terwijl ik in de boot ernaast met een ex aan het vozen wasquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:06 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ook geen verhaal of een duitse op een boot?
Ik had nog wel een KF achtig verhaal 2 dagen geledenquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hehe idd..
enige wat ik vandaag beleefd heb is dat een stagiaire van een bedrijf waar ik geweest was me plots begon te smsen.. wat moet ik daaaaaaaaaaar nu mee..
Mag ik dan KF's pappa spelen? Kijken of ik hem nog een paar kneepjes bij kan brengen..quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:07 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik denk dat ik van KF hou en hem wil adopterenIk vind deze post wel fobo waardig
Wat een suffe hut... Ze had als antwoord moeten geven.. "Nu nog niets, maar over 5 minuten ben ik je aan het nemenquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:08 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik had nog wel een KF achtig verhaal 2 dagen geleden
Werd zonder al te veel omwegen versierd door een heel mooi pakistaans meisje tijdens de fitness (:')). Maar goed, ik zal de conclusie maar meteen geven: "wat doe je?"; "VWO"
Denk dat er een grotere vraag ligt. Wat wil je ermee?quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik heb daar 2 hele dagen niets kunnen doen behalve koffie drinken en flirten met haar..op een gegeven moment kwam ze ook maar bij mij op kantoor "werken" mjah, er was wel sprake van flirten kan je zeggen.. maar hoe ze aan mijn nummer kwam is voor mij een grote vraag...
Volblaffen en in een donker hoekje weg stouwen?quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:09 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Denk dat er een grotere vraag ligt. Wat wil je ermee?
True, dan had ik het wellicht nog gedaan ookquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wat een suffe hut... Ze had als antwoord moeten geven.. "Nu nog niets, maar over 5 minuten ben ik je aan het nemen" Dan had ze mijn respect gewonnen!
Dan wel met een correctie tik zo af en toequote:Op donderdag 25 juni 2009 21:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mag ik dan KF's pappa spelen? Kijken of ik hem nog een paar kneepjes bij kan brengen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |