Is ze een lekker ding jaquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jammer! had graag uwer prachtige snoet gezien!
sorry...ik had moeten waarschuwen dat ik verslavend benquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:34 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik stalk je niet, ik zit aan je vast.Kan ik ook niet helpen.
www.jellinek.nlquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
sorry...ik had moeten waarschuwen dat ik verslaafd ben
Mazzelpik, ik krijg geen gehoorquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
ah, vanavond toch nog even de stad in met een vriendin..
*toeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoet*quote:
slijmbal? hey, de waarheid mag gezegd worden! jouw snoet is goed!quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:44 schreef Ofresca het volgende:
[..]Jij slijmbal!
Gelukkig mag jij er ook zijn.
kennen kennen, dat is een groot woord, ik heb er best een aantal gezien, laten we het daar op houdenquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:49 schreef El_Matador het volgende:
Vraagje: wie kent elkaar hier eigenlijk (al) in real life?
Ik ken mezelfquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:49 schreef El_Matador het volgende:
Is dat zoquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
slijmbal? hey, de waarheid mag gezegd worden! jouw snoet is goed!
enneeh thnx
well donequote:
Kennen is idd een groot woord. Er zijn wat biertjes gedronken door sommigenquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:49 schreef El_Matador het volgende:
En ik weet waar de serenade's voor mn broertje gehouden kunnen wordenquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:54 schreef kingmob het volgende:
[..]
Kennen is idd een groot woord. Er zijn wat biertjes gedronken door sommigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |