Kost teveel geld jwt, maximale winst.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:20 schreef kurgan29 het volgende:
Wat kan er nou zo stuk gaan dat alles er uit ligt.
Hebben ze daar nog nooit van redundant uitvoeren van je netwerk gehoord.
ik heb dus niks. maar bellen zit er ook niet in nuquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:23 schreef vergeetmewelletje het volgende:
* nog een Arnhemmer meldt *
Geen tv, wel (kabel)internet van UPC.
Ik zie hetquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:22 schreef Guppyfriend het volgende:
*meldt
In Arnhem. Overigens heb ik ook geen internetdat ligt er ook uit
de wedstrijd (confederation cup?) kun je ook online kijkenquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:32 schreef helleke het volgende:
Hier ook! (Beek Montferland) Shit man , had me verheugd op de wedstrijd gebeurd dit weer maar t is nog geen half 9 dus kan nog
tenks, ff kiekequote:Op donderdag 25 juni 2009 19:37 schreef Meddo het volgende:
[..]
de wedstrijd (confederation cup?) kun je ook online kijken
(bron)quote:Volgens een woordvoerder van UPC ligt het kopstation in Zevenaar, waar alle signalen binnenkomen en worden verspreid, plat. De oorzaak is nog niet bekend.
Een monteur is inmiddels onderweg. Het is niet bekend wanneer de storing is opgelost.
Zullen wij dan alvast maar beginnen??quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:49 schreef jessicavanholten het volgende:
haahahhaaa... zal der over 9 maanden weer een babyboom zijn hier in Gelderland hhihiihihiihi
Postcodegebied klopt alleen niet, mijn postcode (8072) heeft toch echt ook geen signaal.quote:Storing in Gelderland en omgeving, postcode gebied 6500-7400.
Vanwege een storing is er een uitval op meerdere producten van UPC.
UPC stelt alles in het werk om u zo snel mogelijk weer signaal te leveren. Zodra de werkzaamheden afgerond zijn en u weer signaal kunt ontvangen, melden wij dat op deze site.
Wij bieden u onze excuses aan voor het ongemak.
UPC Nederland
- - -
niet waar 6591 hiero en gewoon tv.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:32 schreef captain007 het volgende:
Hier (Ewijk, 6644) ligt het er ook uit. Alleen lokale zender uit de gemeente werkt nog. Alles binnen range 6500-7400 ligt eruit. En heb ook al berichten van het forum Chelloo gezien waar ook sommigen buiten die range problemen hebben.
Ik zette de tv net uit.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:39 schreef the_witch het volgende:
HEY!! Wat was dat..ik had net 1 seconden lang beeld!
quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:40 schreef the_witch het volgende:
Oke, ik heb weer beeld hieri n Arnhem.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:34 schreef vitessezuid113 het volgende:
http://www.omroepgelderla(...)door-storing-UPC.htm
Lijkt erop dat heel Gelderland zonder TV zit![]()
![]()
Bronquote:Storing in Gelderland en omgeving, postcode gebied 3700- 4000 en 6500-8500.
Vanwege een storing is er een uitval op meerdere producten van UPC.
UPC stelt alles in het werk om u zo snel mogelijk weer signaal te leveren. Zodra de werkzaamheden afgerond zijn en u weer signaal kunt ontvangen, melden wij dat op deze site.
Wij bieden u onze excuses aan voor het ongemak.
UPC Nederland
Ik ben buitengewoon tevreden met de producten van UPC...quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:02 schreef Ofyles2 het volgende:
KPN meldt.
Geen problemen.
Alleen moeten die kabelhoeren flink aangepakt worden. UPC en Ziggo vormen gewoon een kartel.
Ik normaal gesproken ook, alleen nu al 5x storing aan internet/telefonie in 2 weken..quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:58 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Ik ben buitengewoon tevreden met de producten van UPC...
Meld dat eens op chelloo.com, er zitten daar medewerkers van UPC die graag willen helpen om het op te lossen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:58 schreef Tazz het volgende:
[..]
Ik normaal gesproken ook, alleen nu al 5x storing aan internet/telefonie in 2 weken..
Ja, want dat is echt een verschilquote:
Mijn èigen internet lag eruit hèquote:
Ervoor wel?quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:37 schreef koemleit het volgende:
[..]
niet waar 6591 hiero en gewoon tv.
niet dat ik erna kijk maar goed.
Nu? nee...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:14 schreef La_Vita het volgende:
Maar weer even een up![]()
Nog meer mensen die er last van hebben?
|
Forum Opties | |
---|---|