SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie hebben er allemaal welke draagdoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag bij het openen van een nieuw topic de informatie uit de wiki halen, die vind je HIER
Als je een update van jouw doekenlijstje wil, graag zelf in de wiki doen, dan wordt het vanzelf meegenomen in een volgend topic.
En ik sloot met:quote:Ik weet niet of er nog mensen zijn die mijn liefde voor stevige doeken delen maar Neobulle Margot valt helemaal in die categorie![]()
Wat een heerlijke doek, ze voelt als een goed ingedragen streepstorch of hopp. Stevig maar niet vreselijk dik of stug. het soort doek waar je met gemak een kleuter in draagt en die je zonder problemen als hangmat of schommel gebruikt
quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik hou van roze en hysterisch, maar dit is me toch net ff te gortig hoor
Ik las lijkkleurigquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:49 schreef fIoortje het volgende:
Hopsa!
Ik vind 'm erg goed gelukt. En idd, met een witte outfit, of iets lijfkleurigs en wit, of een spijkerrokje met wit bloesje, staat overal bij, dat flamingo pink.
Zeg TF, had jij niet jouw florenz flamingo pink geverfd? Dit is dezelfde kleur!
Zelfde kleur idd, maar door de zwarte bloemen oogt het toch net ff andersquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:49 schreef fIoortje het volgende:
Hopsa!
Ik vind 'm erg goed gelukt. En idd, met een witte outfit, of iets lijfkleurigs en wit, of een spijkerrokje met wit bloesje, staat overal bij, dat flamingo pink.
Zeg TF, had jij niet jouw florenz flamingo pink geverfd? Dit is dezelfde kleur!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |