quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:42 schreef nelisb het volgende:
Vanavond heb ik een 3GS! Nog 45 minuten ongeveer!
gaat mijn nachtrust voor de bruiloft hahahquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:08 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Laatste post in #284
[..]
![]()
Nog net voor je huwelijk binnen!
iPhone 3gs is binnen. Helaas niet thuis, du activeren lukt niet!quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:31 schreef nelisb het volgende:
Nog 5 minuten en dan wordt de 3GS bezorgd!
Zegd at!quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:53 schreef TwyLight het volgende:
Dit is toch wel de leukste reeks op fok hè. [ afbeelding ]
Geldt per 1 juli niet een opzegtermijn van 1 maand voor mobiele telefoonabonnementen?quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:17 schreef Svyatagor het volgende:
Vandaag even bij zo'n T-Mobileshop binnengelopen, ik kan begin volgende maand een abbo afsluiten, dan krijg ik de iPhone mee, maar kan hem pas begin november gebruikenTenzij ik met dubbele lasten ga zitten, maar dat lijkt me niks. Moet mijn oude abbo wel drie maanden vantevoren opzeggen, dus ja..
quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:33 schreef JohnnyStardust het volgende:
[..]
Geldt per 1 juli niet een opzegtermijn van 1 maand voor mobiele telefoonabonnementen?
Extra info:quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:33 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Dat is nieuw voor me, ga ik ff uitzoeken. Thanks voor de tip.
29 euroquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:13 schreef Drommelsch85 het volgende:
Zijn er al prijzen in NL bekend hoeveel een Snow Leopard upgrade kost als je nu een Mac koopt?
Als je op of na 8 juni 2009 een in aanmerking komende computer of Xserve hebt gekocht waarop Mac OS X Snow Leopard nog niet is geïnstalleerd, kun je je systeem alsnog upgraden voor ¤ 8,95.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:13 schreef Drommelsch85 het volgende:
Zijn er al prijzen in NL bekend hoeveel een Snow Leopard upgrade kost als je nu een Mac koopt?
Het klopt. Ik werd vanmiddag gebeld dat ik mijn iPhone morgen kan ophalen en toen ik die drie maanden opzegtermijn vermeldde, zei de T-mobile-meneer dat dat per 1 juli nog maar één maand is.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:33 schreef Svyatagor het volgende:
Dat is nieuw voor me, ga ik ff uitzoeken. Thanks voor de tip.
Top! Misschien die Dell dan toch maar de deur uit doen en ruilen voor een 13" MBP.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:23 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Als je op of na 8 juni 2009 een in aanmerking komende computer of Xserve hebt gekocht waarop Mac OS X Snow Leopard nog niet is geïnstalleerd, kun je je systeem alsnog upgraden voor ¤ 8,95.
http://www.apple.com/nl/macosx/uptodate/
doenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:13 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Top! Misschien die Dell dan toch maar de deur uit doen en ruilen voor een 13" MBP.
Ik weet niet of het inmiddels al opgelost is, maar je kunt ook Finder herstarten of uitloggen. Als je niet wilt uitloggen en ook niet kan vinden welk proces de schijf in gebruik zou hebben is er nog deze hint: http://www.macosxhints.com/article.php?story=20020426083026328quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:21 schreef Swetsenegger het volgende:
Hmz, ik krijg een netwerk schijf niet unmount. In gebruik kan niet verwijderen. Maar de schijf is niet in gebruik. Ook finder herstarten helpt niet. En opnieuw verbinden met de netwerkschijf ook niet.
Moet ik nu, heel windows, gaan rebooten...??
Ah, ik zie alleen wel dat het gaat om contracten ná de eerste contractsperiode. Ik zit pas sinds november bij Vodafone, dus nog in mijn eerste jaar. Die drie maanden gelden dus wel voor mij, maar het maakt op zich niks uit, ik laat T-Mobile gewoon in november ingaan.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:39 schreef broer het volgende:
[..]
Het klopt. Ik werd vanmiddag gebeld dat ik mijn iPhone morgen kan ophalen en toen ik die drie maanden opzegtermijn vermeldde, zei de T-mobile-meneer dat dat per 1 juli nog maar één maand is.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hmmm, Kijk eens naar de Top 5 verkochte albums in iTunes..
En 't eene moment kotste de media MJ helemaal uit. En nu praten ze hem de hemel in... (eeuhmz.. vage woordekeuze)quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
Beetje massa hysterie hoor. Ik kan nog wel een avondje M.J. muziek trekken van de radio, maar het moet natuurlijk niet te fur gaan..
Dus de actie van 29 dollar voor een upgrade gaat hier in NL niet gelden?quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:23 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Als je op of na 8 juni 2009 een in aanmerking komende computer of Xserve hebt gekocht waarop Mac OS X Snow Leopard nog niet is geïnstalleerd, kun je je systeem alsnog upgraden voor ¤ 8,95.
Wat nou eerste moonwalk..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:18 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Op de Dumpert doen ze de eerste moonwalk veel beter
Ja, laten we het weer over Apple hebbenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:35 schreef tijntjethf het volgende:
[..]
Dus de actie van 29 dollar voor een upgrade gaat hier in NL niet gelden?
Nee, het gaat om dat plaatje. Dat is MJ die de moonwalk doet, maar als je op het filmpje klikt, zie je Neil Armstrong op de maan lopen. Ik trapte er iig in.quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:23 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Jawel, alleen als je in die periode een Mac hebt gekocht heb je nóg meer voordeelquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:35 schreef tijntjethf het volgende:
[..]
Dus de actie van 29 dollar voor een upgrade gaat hier in NL niet gelden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |