Lijkt me dat de grond waar ze in gaan boren / graven / hakken / zagen in Mt stukken steviger is dan in Asd. Dus wie weet valt het meequote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik gok erop dat er wel zoiets gaat gebeuren
en tigduizend irritant toeters al helemaal nietquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, wel een mooie zonsondergang, prachtig weer en daarna lekker in bed gekropen met mijn vrouw. Daar kan een potje voetbal niet tegen op.
Geen last van gehad.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
en tigduizend irritant toeters al helemaal niet
Het wordt nét zo'n succes als die fantastische, geweldige, geniale, superdeluxe A73-tunnelsquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik gok erop dat er wel zoiets gaat gebeuren
Ze hebben nu wat ervaring met stroom, misschien gaat het nu wat beter in die buurt.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Het wordt nét zo'n succes als die fantastische, geweldige, geniale, superdeluxe A73-tunnels.
Dat is iig wel een feitquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijkt me dat de grond waar ze in gaan boren / graven / hakken / zagen in Mt stukken steviger is dan in Asd. Dus wie weet valt het mee
Oh ja, en 683 miljoen euro should be enough for anyonequote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Het wordt nét zo'n succes als die fantastische, geweldige, geniale, superdeluxe A73-tunnels.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:33 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze hebben nu wat ervaring met stroom, misschien gaat het nu wat beter in die buurt.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja, en 683 miljoen euro should be enough for anyone
net zoveel als wij in eindhovenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat is iig wel een feit
Och de tijd dat het centrum van maastricht goed bereikbaar was is toch al lang voorbij
Alle stappen die ze vanaf toen genomen hebben hebben alleen maar geleid tot meer overlast bij de omwonendenDus ik ben benieuwd hoe veel last wij nu van dit project hebben
En stel je dan eens voor dat er echt wat belangrijks of bijzonders gebeurdquote:Web kraakt in zijn voegen na dood Michael Jackson
Uitgegeven: 26 juni 2009 08:59
Laatst gewijzigd: 26 juni 2009 09:01
AMSTERDAM – Wereldwijd hebben internetters massaal hun toevlucht gezocht tot internet om het laatste nieuws over Michael Jackson te lezen.
Toen de eerste berichten over de hartstilstand van de King of Pop loskwamen, leek collectief internet niet meer te houden. De eerste sites die het nieuws brachten, zoals TMZ, werden van alle kanten gelinkt en konden de belangstelling niet aan. TMZ heeft er daardoor verschillende keren uitgelegen.
Ook het populaire blog van Perez Hilton en LATimes bezweken onder de toeloop, zo meldt techblog Techcrunch. Ondertussen was er verwarring alom vanwege elkaar tegensprekende berichten.
Het microblog Twitter barstte hierbij bijkans uit zijn voegen. Wie rond middernacht Nederlandse tijd een kijkje nam, zag dat bijna alle berichten over Michael Jackson gingen. Er zouden vele honderdduizenden tweets in een zeer korte tijd zijn gepost.
Volgens Twittermania zou de dienst hebben gewankeld. Twitter besloot de zoekfunctie en de zogenoemde ‘trending topics’ korte tijd helemaal uit te zetten omdat de hoeveelheid verkeer problemen veroorzaakte.
“We zagen een verdubbeling van het aantal tweets per seconde vanaf het moment dat het nieuws bekend werd”, zo stelt Twitter. Op NU.nl was een opvallende piek in het verkeer waarneembaar vanaf half twaalf, toen het eerste bericht op de site verscheen.
Het bericht werd tussen 12 uur ´s nachts en 1 uur ´s nachts al 125.000 keer gelezen, ongebruikelijk veel op dit tijdstip.
Dat is toch allang bekend dat internet in zijn huidige vorm poeptquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En stel je dan eens voor dat er echt wat belangrijks of bijzonders gebeurd
Hoe lang wonen jullie daar niet meer eigenlijk?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
net zoveel als wij in eindhoven
Schijtdorp.quote:
Ook van die kutberichten vind ik dit altijd. Media die gaan berichten over hoe media over iets berichten. Alsof mensen iets willen lezen over hoeveel mensen iets gelezen hebben.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
quote:
Ga jij lekker lopen zingen in dat buitenland van jequote:
officieel ?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hoe lang wonen jullie daar niet meer eigenlijk?
quote:
dan heb je geen trekquote:
nee tuurlijk nietquote:
Toemen modelbouwquote:
zo herkenbaarquote:
Graag.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga jij lekker lopen zingen in dat buitenland van je
En kom dan ook NOOIT meer in Eindhoven, per onmiddellijk
we zitten hier vanaf 2007quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet
vroeg me gewoon af of jullie met de opening al in belgie zaten
Inderdaad... zoals de moord op Geert Wilders ofzoquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Okequote:
Dat is niet belangrijkquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Inderdaad... zoals de moord op Geert Wilders ofzo
toch al 2 jaar dusquote:
Was het maar zo'n feestquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oke
Einde studie dus ook voor je dan meteen?
Eigenlijk had Fok de downtime moeten plannen met de dood van MJ. Hadden we het niet gehoordquote:
die zat bij ons om de hoekquote:
Goede zaakquote:
Dan was het nu lekker rustig geweestquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Eigenlijk had Fok de downtime moeten plannen met de dood van MJ. Hadden we het niet gehoord
Dan hadden we mass-suicide gehad van fokkers
Heb ik wel. Ik heb alleen zo fucking last van maagzuur dat eten gewoon een grote pijnlijke kwelling gaat worden en het doet zonder eten al pijn genoegquote:
hear hearquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Eigenlijk had Fok de downtime moeten plannen met de dood van MJ. Hadden we het niet gehoord
Dan hadden we mass-suicide gehad van fokkers
heb je daar medicijnen voor?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Heb ik wel. Ik heb alleen zo fucking last van maagzuur dat eten gewoon een grote pijnlijke kwelling gaat worden en het doet zonder eten al pijn genoeg
Ze hebben geen ringwegquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:03 schreef Pheno het volgende:
Eindhoven
Heb je een ringweg, verneuk je het
dat wilde ik ook zeggenquote:
daar krijg ik nog steeds nieuwsbrieven vanquote:
en niks in huis tegen de maagzuurquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Heb ik wel. Ik heb alleen zo fucking last van maagzuur dat eten gewoon een grote pijnlijke kwelling gaat worden en het doet zonder eten al pijn genoeg
ze zijn wel goedquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
daar krijg ik nog steeds nieuwsbrieven van
Nee nog nietquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb je daar medicijnen voor?
Anders moet je de dokter eens vragen naar Omeprazol. Ik slik dat preventief tegen maagklachten ivm met IBU en de pil, maar mijn ventje bijvoorbeeld, die slikt het tegen het vele maagzuur
Geloof dat het vrij onschuldig is om te nemen (aangezien ik het preventief slik) maar werk mega goed en 24 uur lang .
Just a tip.. ask your doctor
Ik heb er in 2006 ooit eens een locje gekocht, in Den Bosch trouwensquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ze zijn wel goed
Geven ook echt goede service enzo
jezus man..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee nog nietHet begon gister namelijk pas dus ik heb als eerst maar even Rennie's in huis gehaald. Dat werkt alleen niet voldoende (en gewoon te kort, ik heb de halve nacht liggen krijsen van de pijn
). Dus vanochtend de huisarts gebeld, wederom kreeg ik de boodschap het later nog maar een keer te proberen (als in, volgende week). Dus ik denk dat ik vanavond weer bij de HAP zit maar dan zal ik het zeker onthouden
Dank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |