Ah, straks gaat het weer over voetbal hoor!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
is dat gezeik nog niet afgelopen over die half omgebouwde negert
moggel ijsvogeldingesquote:
Wel ja, dan blijf ik nog effequote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, straks gaat het weer over voetbal hoor!
Dinges heeft van andere dinges gewonnenquote:
Beetje vroeg of nietquote:
Ze heeft het over die italiaan waarschijnlijk.quote:
En wist je al dat speler A van dinges naar dinges gaat voor 123 miljoenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dinges heeft van andere dinges gewonnen
Ja, jammer eigenlijkquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
voor lunchtijd wel, voor mn maag nietquote:
Dat denk ik ook jaquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze heeft het over die italiaan waarschijnlijk.
komen ze dadelijk nog met allerlei complotten dat hij is vermoord of dat hij zelfmoord heeft gepleegdquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Het begint nu net en het duurt een week.
Moet je niet zo veel neuken, dat krijg je er nou vanquote:
En dat Speler C met zangeres Z seks heeft gehad in de duckout van club H?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:10 schreef dndiek het volgende:
[..]
En wist je al dat speler A van dinges naar dinges gaat voor 123 miljoen
Dadelijk?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
komen ze dadelijk nog met allerlei complotten dat hij is vermoord of dat hij zelfmoord heeft gepleegd
Goed geheugen vogelquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze heeft het over die italiaan waarschijnlijk.
Fhatjuhquote:
Club X bedoel je zekerquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dat Speler C met zangeres Z seks heeft gehad in de duckout van club H?
Jij wilt 4 keer per dagquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je niet zo veel neuken, dat krijg je er nou van
gelukkigquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
mooie wedstrijd spannend tot het eindequote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
dacht dat het voor een miljard was?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:10 schreef dndiek het volgende:
[..]
En wist je al dat speler A van dinges naar dinges gaat voor 123 miljoen
klopt maar was toch een pracht goalquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, jammer eigenlijk![]()
Mooie goal wel, op zich. Maar ze hadden moeten verliezen. Van dinges.
smakelijkquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
voor lunchtijd wel, voor mn maag niet
Volgens mij ben ik echt zwanger ofzo
quote:
quote:
Heus.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dadelijk?![]()
Michael Jackson mogelijk zelfmoord gepleegd
spamsletquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:19 schreef Ladylike het volgende:
stelletje spammers, jullie nemen nu gewoon wraak op mij nu ik het even druk heb
Wacht maar tot ik zometeen die inkopen geboekt heb![]()
(nu eerst mn broodje rustig opknabbelen)
Ik ben geen voetbalkijker, dus ik zou het niet eens weten hoe je het schrijftquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dadelijk?![]()
Michael Jackson mogelijk zelfmoord gepleegd
En toen heb je Lucille gewoon gepaald?quote:
wie is Lucillequote:
* DaMart is het met Fles eens!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net zoals de varkensgriep, de credietcrisis, de rellen in Iran. Ineens bestaat er gewoon niets meer behalve Michael Jackson.![]()
Laten we even normaal gaan doen met z'n allen, de beeldvormende media voorop. Dank u wel.
Wat wist je?quote:
Tijd dus om nu links te laten liggen. FOK! heeft inmiddels ook weer ander nieuwsquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart is het met Fles eens!
Volgens mij gaat elk nieuwsbericht op nu.nl vanochtend over die vent. Zullen wel weer allemaal tributes en zo komen overal... alsof het einde der tijden is aangebroken.
Het is wel goed om te weten dat ook zombies dood kunnen dus. Voor je het weet heb je 'Dawn of the dead'-taferelenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
is dat gezeik nog niet afgelopen over die half omgebouwde negert
Ik las net al dat er vanavond al 3FM MJ tribute. Etc. Mja, ik kijk toch nietquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart is het met Fles eens!
Volgens mij gaat elk nieuwsbericht op nu.nl vanochtend over die vent. Zullen wel weer allemaal tributes en zo komen overal... alsof het einde der tijden is aangebroken.
Brazilie - Zuid Afrika nog gezien?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
"kinderen nu bij oma". Mja, het is maar wat je nieuws noemt.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Tijd dus om nu links te laten liggen. FOK! heeft inmiddels ook weer ander nieuws.
http://frontpage.fok.nl
Hopelijk wordt dat niet zon drama als de Noordzuid Lijnquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
Nieuwe Maastrichtse tunnel uniek in Europa
zou onderhand tijd worden dat ze daar iets aan gingen doen
Ik kliktequote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Tijd dus om nu links te laten liggen. FOK! heeft inmiddels ook weer ander nieuws.
http://frontpage.fok.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niksquote:
nee, wel een mooie zonsondergang, prachtig weer en daarna lekker in bed gekropen met mijn vrouw. Daar kan een potje voetbal niet tegen op.quote:
God nou, ik word al bijna bangquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:19 schreef Ladylike het volgende:
stelletje spammers, jullie nemen nu gewoon wraak op mij nu ik het even druk heb
Wacht maar tot ik zometeen die inkopen geboekt heb![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ik gok erop dat er wel zoiets gaat gebeurenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hopelijk wordt dat niet zon drama als de Noordzuid Lijn
Je leest weer té selectiefquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
"kinderen nu bij oma". Mja, het is maar wat je nieuws noemt.
"MJ herenigt met zijn neus".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |